Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op vrijdag 22-04-2005 om 19:00:20
Zijn er ergens opnames van nederlandse battle's te vinden? Ik heb genoeg engelstalige. Ook al zullen de nederlandstalige niet snel zo goed worden als die, wil ik ze toch graag zien. Maar kan dus niks vinden...
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
rame
Gepost door rame op vrijdag 22-04-2005 om 19:02:27
ff op kazaa of wat je dan ook hebt spitt intypen en als je een beetje verderzoekt vind je op internet genoeg
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op vrijdag 22-04-2005 om 19:03:30
op fabchannel staan een aantal spitt showcases
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 22-04-2005 om 19:06:07
www.fabchannel.com en DeBattle afleveringen kun je vinden in het topic daarover.

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op zaterdag 23-04-2005 om 20:11:48
Thnx!

Ik heb wel +/- 1000mb aan engelstalige battles, maar zie deze shit nu pas voor het eerst, maar best dope sommige battle's.

Tim en Drt vind ik wel dope, en tot m'n verbazing is lange frans ook dope. Baas b vind ik niet zo goed, niet dat ik 't beter kan ofzo... owja en die amsterdamse gast met dat hele platte accent vond ik ook wel goed tegen lange.... hoe heet 'ie ook alweer. Ahab is wel goed maar ik vind dat je battle's over het algemeen in 1 taal moet houden. Kiddo c verzint mooie shit, alleen brengt 't niet zo goed.

Zit ook veel wacke shit tussen, maar valt me mee dat er toch ook best goeie shit tussen zit. Battlen in het nederlands is een stuk moeilijker dan in 't engels, dus als je 't goed kan... props. De beste vond ik tim en lange frans.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2005 @ 21:51:32 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.