Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jean010 Gepost door Jean010 op vrijdag 06-05-2005 om 23:24:32


Na Rayalistisch uit 2003 is het nu tijd voor Rayacties. Rayintegratie en Rayvalidatie staan wellicht nog op het programma, maar laten we ons beperken tot de nieuwe plaat van de man die tot in lengte van dagen het stempel van 'de maker van KutMarokkanen' met zich meedraagt.

Pipos

Dat Raymzter ditmaal alles in eigen hand houdt, is min of meer uit nood geboren. De dalende cd-verkoop heeft daar alles mee te maken. 'Het is voor een platenmaatschappij niet lucratief om ons te betalen wat het album waard zou zijn, wat het ooit waard was. Ze schepen je nu af met vierduizend euro en zeggen bedankt voor de plaat. Ik werk niet een jaar lang voor vierduizend euro. Alles wat er bij komt kijken, het internetgebeuren, dat mensen minder geld uitgeven aan plaatjes kopen… Het enige waar artiesten hun geld mee verdienen, zijn de optredens. Dat is het brood.'

'De plaat weggeven op internet? Wie weet of dat er aan zit te komen. DJ Mass en ik zijn wel serieuze artiesten. Geen Pipos op een zolderkamer die het een keer in hun hoofd hebben gehaald om een liedje te maken. Om het dan zomaar op het net te gooien, dat is toch wel wat knullig. Ik heb het liever wel in de Free Record Shop liggen, dat als mijn tante daar staat, ze het ook kan kopen.'

meer van dit interview is te lezen op: dit adres
----------------------------------------
"Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!"
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 06-05-2005 om 23:27:28
hehe, deze stond in dat snakenmagazine, waarvan ik de naam even kwijt ben..
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 06-05-2005 om 23:29:38
FRET misschien Livio?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.