Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 02-02-2002 om 10:41:24
Laten we elk jaar een OIP nederhop prijs uitreiken. Een geinig beeldje wat de groep dan krijgt op het OIP festival van dat jaar. Dit jaar kunnen we dan mooi Opgezwolle een prijs uitreiken, omdat ie onder de OIP-ers volgens mij veel indruk heeft gemaakt. Goed plan?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Bliss Gepost door Bliss op zaterdag 02-02-2002 om 15:08:45
Neh. Lijkt me niks. De crews die er komen hebben zichzelf al ruim genoeg bewezen, zitten daar niet op te wachten. (behalve Tornado )
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 04-02-2002 om 23:36:44
Tsk opgezwolle een prijs? Ben je vergeten dat Dwaalspoor ook komt ofzo damn. Oke Oke we zullen ons dan bewijzen bliss als je dat zo graag wil.

Over die prijs, pff wat een duf idee. Hiphop is geen competitie.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 04-02-2002 om 23:53:53
En wie gaat dat beeldtje betalen? Wie is er jury? Wie gaat er voor zorgen dat het allemaal objectief verloopt etc.

Nah denk ook niet echt dat er bands zijn die er echt verlegen om zitten. Metname ook omdat de OIP nogal ondergewaardeerd word overal.

Er zou eerst is gezorgt moeten worden dat de OIP een andere naam krijgt in de 'scene'. En niet die van 'O die sekte die al die uitjes doet'. Zo ligt het er nu wel een beetje voornamelijk.

Ik zelf probeer dit onder andere door middel van de frontpage. Door deze van nieuws te voorzien en reviews etc. Alleen dan moet ik daar ook aanvoer van moeten krijgen. Zat mensen die het beloven, niemand die het doet.

Dus ik zou zeggen eerst een verbetering van de naam die de OIP draagt. En dan pas zoiets ten uitvooer brengen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op woensdag 27-03-2002 om 10:05:11
'O die sekte die al die uitjes doet'

? je bedoelt met die kids op #ramp

ik ben down ik ben geen oip
tis osdorp internet paul
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 27-03-2002 om 11:29:47
Jullie nemen het allemaal wel erg serieus. Ik bedoelde dus het tegenovergestelde. Ik heb nl zo`n pest hekel aan prijzen, awards, oscars bla bla. De objectiviteit is ver te zoeken. Echte talenten komen nooit aan bod. het draait allemaal om geld en vriendjespolitiek. Laatst zag ik zelf dat de Hitkrant awards had uitgereikt... Wat moet je ermee?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
veter Gepost door veter op woensdag 27-03-2002 om 18:22:01
spam schreef:
> Over die prijs, pff wat een duf idee. Hiphop is geen competitie.
?
geen? d8 dat het bedoelt was om te laten horen dat je de beste was en dat battellen (of hoe je dat ook schrijft) komt toch ook ergens vandaan of komt dat van r&b?

Mischien een goed idee om die prijs uittereiken aan de slechtste nederhop groep van het jaar. Een soort aanmoediging om te stoppen met rappen.

/edit
http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?bn=oipforum_muziek&key=1016650168 hierstaan al wat genomineerde groepen tussen.
/edit

Grtz veter
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2002 @ 18:23:39 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.