Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 10-02-2002 om 17:52:56
Het moment waar ik (en vele anderen) op hebben gewacht is eindelijk aangebroken: de nationale clown Pim F. is weg bij Leefbaar Nederland!

De vraag blijft nu: hoe gaat zijn nieuwe partij heten, hoeveel zetels krijgt die en hoeveel houdt LN er over...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2002 @ 18:17:39 ]

----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Alternative Gepost door Alternative op zondag 10-02-2002 om 18:15:41
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het Fortuyn is in plaats van Fortuijn
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 10-02-2002 om 18:17:51
Alternative schreef:
> Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het Fortuyn is in plaats van Fortuijn
Dat staat er ook hoor
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Alternative Gepost door Alternative op zondag 10-02-2002 om 19:05:27
Nu wel jah
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 10-02-2002 om 20:57:17
Kom op, hier kan lekker over gediscussieerd worden! Voor- en tegenstanders, vlieg elkaar hier in de haren!
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 11-02-2002 om 02:40:32
Hij is mijn aandacht helemaal niet waard.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 11-02-2002 om 22:22:42
Als 'vriend' Pim toch z'n eigen partij gaat oprichten zoals wel te verwachten is. Is hij nog steeds een 'gevaar'. Reken maar dat er zat mensen dan van LN naar zijn partij gaan. En dat ie vast ook nog wel wat stemmen trekt van mensen die anders niet zouden stemmen.

Pim is de grootste gek in de politiek, hoewel ze bij LN niks beter zijn. Aangezien die al het 'advies' gaven van start je eigen partij, een samenwerking in de regering slaan we natuurlijk niet af. Ze hopen natuurlijk samen nog meer zetels te kunnen krijgen als de 22 die LN nu volgens de peilingen hebben.

't gaat zwaar de verkeerde kant op daar in Den Haag. Liever een paars III (waar ik eigenlijk weinig problemen mee heb / heb gehad), dan een LN en Pim's partij + evt. iets anders.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 12-02-2002 om 01:21:29
er zijn veel domme mensen in nederland ( ook in de rest van de wereld btw ) en daar maakt pim slim gebruik van, ik denk dat er genoeg mensen op hem zullen stemmen en ook nog genoeg op LN...
wat een dwaze wereld is het toch..
kijk maar naar de vs daar hebben ze bush gekozen en die is neit bepaald de slimste....
maar pim is wel slim en dat maakt m eigenlijk wel gevaarlijk.. het grote voordeel is wel dat hij slecht kan samenwerken....
tevens kan hij t niet laten mensen persoonlijk te beledigen.. wat neit slim is in de politiek.. want er zijn weinig mensen die met m samen willen werken...
het enigste doel dat pim heeft is macht zodat hij iedereen kan pesten.. erg zielig.. maar goed...
met een beetje geluk hebben zijn lijst en LN niet genoeg voor een coalitie.. en ik hoop voor deze keer dat de rest partijen intellegent handelen en neit met deze mafkezen samenwerken en ze vier jaar laten zwoegen in de oppositie.... dat zou ideaal zijn, kijken of pim dat plezierig vindt..
at ure service.. yeah right...
njah ik hoop dat iedereen die gewoonlijk niet stemt en anti pim is ff op een van de andere partijen dan LN en lijst pim, gewoon om m te fokken..

had iemand nog die gozer op teevee laatst getjekt, wat gezetter en ook kaal net als pim.. die hele tijd zei dat ie pim-minded was en dat ie geen adept was.. erg zielig zegt al genoeg... pim-minded pffff nerd...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op dinsdag 12-02-2002 om 02:09:15
Ok eerst ga ik maar weer vertellen dat het volgende wel serieus is ondanks velen het niet met mij eens zijn. Twee laat de scheldkannonades maar komen...mits goed onderbouwd
Ik vind die Fortuyn op zich wel een rare man maar zijn ideeen zijn helemaal niet zo rechts als iedereen wil of wil doen geloven.
De media is zo extreem-rechts bang dat alles wat ook maar een beetje naar rechts gaat meteen als hitler praktijken gezien wordt.
Ik las vandaag in de trein trein dat meneer fortuyn gezegd heeft dat het verbod op discriminatie weg moet.
Dit is helemaal niet waar want wat heeft de kale homo meneer gezegd... dat wanneer de vrijheid van meningsuiting in gevaar komt voor zijn part Art 1 GW afgeschaft kan worden.
Dat is dus helemaal niet hetzelfde, je kan dan wel zeggen maar dat bedoelt hij wel...maar als men zo gaat redeneren dan kan je ook echt helemaal niks meer zeggen. Mensen beoordeel je op hun duidelijke meningen die door hun zelf zijn uitgesproken en niet door andere mensen zo geinterpreteerd(kutwoord) zijn.
Ik ben het niet eens met meneer fortuyns woorden...daar niet van maar de manier waarop de media dit heeft aangepakt is van een zeer laag niveau.
Ook meneer Ivo Niehe, die een van de beste nederlandse journalisten zou moeten zijn, is enorm mee gegaan in de i-hate-fortuyn-hype.
Ik zag een keer een interview van hem met fortuyn en het enige wat hij deed was wachten op een moment dat fortuyn wat zei wat misgeinterpreteerd(kutwoord) kon worden om er meteen op af te gaan.
Als dit de manier van de waarheid geven in Nederland is dan is Nederland enorm afgezakt met het alom geprezen vrijheid van meningsuiting.
Nogmaals ik ben het helemaal niet eens met de ideeen van meneer pim en ik zal ook zeker niet op hem gaan stemmen maar de manier waarop hij is aangepakt door de media toont dat je in Nederland geen eigen mening mag hebben want anders wordt je met de grond gelijk gemaakt.
----------------------------------------
#$%
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 12-02-2002 om 11:29:52
ehm niehe is een loser... er wordt vaak lovend over hem gesproken maar ieder interview van hem is wack...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 12-02-2002 om 16:30:31
Jij mag best een eigen mening hebben, zolang het maar mijn mening is.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zaterdag 16-02-2002 om 16:56:48
{sarcasme mode on}Misschien hoor ik wel tot die domme groep mensen,
maar de dingen die Pimmetje zegt, zo denkt 80% van de Nederlandse bevolking, alleen durft HIJ zijn bek erover open te trekken.{/sarcasme mode off}
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zondag 24-02-2002 om 12:10:45



----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.