Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MC Dushi
Space
Gepost door MC Dushi op vrijdag 20-05-2005 om 18:48:58
oke, misschien zijn er nog mensen die ongeveer zoiets als ik hebben meegemaakt, luister...

een van mijn twee beste vriendinnen heeft laatst een zwaar motorobgeluk gehad, het was ook op sbs6, misschien heeft een van jullie het gezien, vader een dochter. Ze werden opgepakt met een traumahelikopter. Ze was van haar navel tot aan haar bil uitgescheurd (EN IK WIL HIER GEEN GRAPPEN OVER!!!!!!!!! ) en er zit nu een ijzeren plaat in haar rug. Ze lag eerst twee dagen in coma maar is daaruit gekomen en ze ligt nu in slaap en mag 8 dagen niet wakker worden. over drie weken mogen al haar vrienden weer komen maar ik mag eerder omdat ik een beste vriendin van haar ben. Maar nu komt nog een erge nieuws, ze moet een half jaar lang in het ziekenhuis blijven voor allerlei operaties, en daarna moet ze nog heel lang in een evaluatiecentrum blijven. We kunnen dus elkaar heel weinig zien en als ik haar zie ligt ze in een bed en dat is niet het leukste beeld. Bij haar vader zijn trouwens allebij zijn onderbenen geamputeert, en dat is echt erg!!! Maar ik schrijf haar elke dag brieven, en die geef ik mee aan haar moeder die elke dag op school komt om ons te vertellen hoe het met dr gaat. en tegen de tijd dat ze wakker word heeft ze dus ook wat te doen enzo. Maar ik kan haar vanaf nu alleen nog maar in een bed zien liggen een halfjaar lang en ik heb echt zo een medelijden met haar want ik zou gek worden als ik dat moest doen, maarja, ik ben allang blij dat ze het obgeluk overleefd heeft want het was echt kantje boord.
Nu si mijn vraag, zijn er nog meer mensen die een dierbare hebben die bijna dood was en daarna een hele tijd in het ziekenhuis liggen? Want dan mag je me even vertellen hoe je zoiets overleefd
----------------------------------------
Drie Keer Draaien
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 20-05-2005 om 18:55:20
niet meegemaakt, maar wel heel klote voor haar. Wens haar sterkte en zorg dat je haar goed steunt, ookal is het niet het fijnste beeld. Ik zou echt vaak langsgaan.

Het klinkt misschien cru maar dit is wel een gelegenheid om te investeren in jullie vriendschap. Als je zo in het ziekenhuis ligt lijkt het me fijn als er vaak bezoek komt, en zo zie je wie je echte vrienden zijn.

dus sterkte allemaal
Toetah
--->respect<---
Gepost door Toetah op vrijdag 20-05-2005 om 18:56:01
t is wel n beetje anders.. maar mijn moeder heeft een jaar in het ziekenhuis op de gesloten afdeling gezeten....Ze heeft schyzofrenie en op dart moment was ze niet meer te houden dus moest ze opgenomen geworden... ze lag niet de hele dag in een bed.. mar tog ik zag haar veel minder en t was net alsof ze heel ver weg van me was en ik was ook echt bang om r kwijt te raken...
ik ben die tijd gewoon zoveel mogelijk langs gegaan en ook alles waarmee ik zat.. t verdriet enzo en ook de medelijden.. van me afgeschreven.. mij helpt het altijd om dingen op te schrijven... verder kan ik je niet helpen... t is gewoon een moeilijke tijd maar je zal er toch doorheen moeten.. ook zij moet erdoorheen en dat lukt haar alleen als ze genoeg gesteund wordt...
sterkte!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2005 @ 18:58:06 ]

----------------------------------------
maak me dagelijks zorgen over hoe mijn leven verder gaat,
ben klaar met die eeuwige chaos en ben klaar met die haat,
wil weer gerust kunnen zijn en niet meer piekeren tot laat...
MC Dushi
Space
Gepost door MC Dushi op vrijdag 20-05-2005 om 19:12:09
thanks, ik schrijf ook heel veel, nu al helemaal weet je. Ik wil ook langsgaan maar ik mag nog niet, over twee weken ongeveer mag ik haar zien en ik kan niet wachten. Ik was al langs het ziekenhuis gegaan en ik begon daar gewoon te smeken maar het mocht echt niet. Dus ja, dan maar wachten en wachten en wachten en gek worden, zolang ik gaar maar zo snel mogelijk mag zien.
----------------------------------------
Drie Keer Draaien
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 20-05-2005 om 19:37:35
heel veel sterkte
ik heb nog niet meegemaakt dat het kantje boord was, bij mij was het meeste een kantje te ver..
echt veel sterkte ermee

Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 20-05-2005 om 19:39:13
Me vader heeft kanker gehad, ik heb geen tips.
sterkte ermee
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 20-05-2005 om 19:41:02
sterkte
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 20-05-2005 om 19:54:21
begrijp me niet verkeerd maar er zijn ergere dingen.

3.5 jaar geleden
1 kennis (ik kende hem pas een week dus een vriend was hij niet maar..) van mij is na een vechtpartij in een disco opgewacht en doorzeeft met kogels. niet overleefd..drama echt.

1.5 jaar geleden
hier bij ons in de buurt (tussen zwolle en deventer) zijn een jonge met z`n vriendin tegen een vrachtwagen geklapt . jongen is overleden en dat meisje van 15 heeft haar benen moeten laten amputeren..

deze dingen gebeuren doe je verder niks aan gewoon doorvechten en probeer aan de goede dingen in het leven te denken hoe moeilijk het ook is.

Sterkte en probeer zovaak mogelijk bij haar te zijn. maar overdrijf niet jij moet ook doorleven.STERKTE
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 20-05-2005 om 19:58:38
das zwaar fuckt up voor haar en ook haar vader haar hele famillie en vrienden kring zal dat voelen,
Probeer er veel voor haar te zijn, dat vind zei ook fijn. Verder ja wees blij met het feit dat ze nog leefd en maak daar gebruikt van zoek haar veel op en ook haar famillie dat kan voor jou ook een steun punt zijn om met veel met haar moeder(zoals je aangeeft) te praten. Praat er ook over met je ouders vrienden, probeer het niet optekroppen kom er voor uit wat je voelt. Verder heel veel sterkte naar haar , haar vader, haar famillie en ook naar jou.
Crunx Gepost door Crunx op vrijdag 20-05-2005 om 20:20:33
Quote:
SpooK! schreef op 20-05-2005 @ 18:55:20
niet meegemaakt, maar wel heel klote voor haar. Wens haar sterkte en zorg dat je haar goed steunt, ookal is het niet het fijnste beeld. Ik zou echt vaak langsgaan.


word, veel sterkte, ik zou haar zoveel mogelijk schrijven
echt erg voor haar, maar was het een vriendin eof je vriendin?
creative
Fresh
Gepost door creative op vrijdag 20-05-2005 om 20:58:14
Heel pijnlijk, Sterkte ermee..

Ik had het ook met mij om, hij ging naar zijn werk.
Is nooit meer terug gekomen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2005 @ 20:58:50 ]
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 21-05-2005 om 15:02:31

waar is het ongeluk gebeurt, volgens mij heb ik het gezien denk ik
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 21-05-2005 om 15:42:09
Sterkte, nlhiphop steunt je. (ik iig)
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 21-05-2005 om 15:51:15
Helaas gebeuren zware ongelukken met motors maar al te vaak
mijn vader was vroeger ook een fanatiek motorrijder maar toen in 1 week 3 van zijn maten met coma en nog erger in het ziekenhuis lagen, heeft hij het motorrijden afgezworen, motor rijden is prachtig mooi, je bent snel en wendbaar, maar helaas ook heel kwetsbaar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2005 @ 15:55:01 ]

----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zaterdag 21-05-2005 om 17:00:10
heb niet iets heel ergs mee gemaakt ...
alleen dta mijn zuzje ongeluk kreeg (ze reed aan verkeerde kant vn weg en werd geschept door een brommer)
en de vader vn een vriend vn mij is aan kk dood gegaan..

maar ik denk dat je gewooon veel bij haar moet zijn en er voor haar moet zijn..
en ik denk dat ze ook veel vetrouwen kwijt is over haar uiterlijk enzo.. daar moet je haar ook zeker mee helpen..
ma zo als al gezegt niet overdrijfen je moet zelf wel je dagelijkse dingen doen in het begin mischien niet ma later wel.

Edit: sterkte
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2005 @ 17:00:37 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 21-05-2005 om 18:28:53
Een goede vriend vamme heeft een aantal maanden in het ziekenhuis gezeten. Op een gesloten afdeling omdat hij een psychose had.. Enige wat je kunt doen is veel langsgaan en laten zien dat je er voor haar bent. Heel veel sterkte iig voor jou, je vriendin en haar familie..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2005 @ 18:29:19 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zaterdag 21-05-2005 om 19:20:58
Schrijf een nummer voor haar, teminste... als ik me fokt op voel over iets ergs dat gebeurd is, kan ik dat altijd kwijt in m'n beats of in m'n rijms, of je dat nou opneemt of niet.

Sterkte ermee.
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 21-05-2005 om 19:42:00
Quote:
FlowJob schreef op 21-05-2005 @ 15:51:15
Helaas gebeuren zware ongelukken met motors maar al te vaak
mijn vader was vroeger ook een fanatiek motorrijder maar toen in 1 week 3 van zijn maten met coma en nog erger in het ziekenhuis lagen, heeft hij het motorrijden afgezworen, motor rijden is prachtig mooi, je bent snel en wendbaar, maar helaas ook heel kwetsbaar


Ja, dat is klote dat je zo kwetsbaar bent inderdaad.
Vooral die fags met een lease-auto rijden zo hard en nonchalant.
Maar ik zou niks speciaals weten om die moeilijke tijd ietwat beter door te komen, veel langsgaan zoals iedereen al zegt, maar voor de rest heb ik niks toe te voegen.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 21-05-2005 om 23:34:16
veel langsgaan idd, helpt het beste, mijn oom had ook een heel erg motorongeluk gehad maar is er gelukkig weer bovenop gekomen

en ik raad je ook aan om er met iemand over te praten (haar moeder bijv, of anders een goede vriendin of je ouders)
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0135 sec.