Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 16:55:57
eyyy mayb stomme vraag maar heeft iemand hier toevallig nog een praktische opdracht van ANW liggen.. wat je als t goed is in 4vwo/havo moest make???

I Could really use some help

thanks....
----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 24-05-2005 om 17:07:55
Wat is je opdracht?

Heb al verschillende pracktische opdrachten moeten doen voor ANW, vaak ook met presentatie.

Heb donderdag een presentatie over prenetale diagnostiek.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 17:14:50
jaa gewoon een PO over een bepaald onderwerp geloof ik... bijv zoiets als invloed van getijden op de fauna...
ja weet niet precies :S vaaagg... maar al heel lang gelede zo'n blad gekrege maar nooit iets aan gedaan.. en moet dinsdag af... 1 hoofdvraag.. minimaal 5 deelvragen... :S:S krijg ik nooit af ofcourse... ook nog exame dan enzo...

----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 24-05-2005 om 18:03:44
ja dat is van mijn 1e opdracht, maar die heb ik niet meer. ooit met iemand anders gemaakt en toen de praktische taak op me genomen.

Maarja had je weinig aan want je moet tegenwoordig alles presenteren, beetje appaart dat je iets van niveau havo/vwo 4 moet hebben terwijl je examen doet?
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 18:42:26
neee.. ik zit in 4vwo... en sluit anw dit jaar al af.. dus heb al examens er van snapje... verspreid over heel t jaar 4 ofzo.. snapje maar thanks anyway,... t is al gelukt heb t al van iemand...
----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 24-05-2005 om 18:51:18
oke. zelfde als mij dus. maar zie het alleen niet als examen tis toch en vaag bullshit vak vind ikzelf.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
poSs
Gepost door poSs op dinsdag 24-05-2005 om 19:57:03
laat maar je had al iemand zag ik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 19:57:45 ]

----------------------------------------
peace naar iedereen in zwolle
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 20:20:19
ja kweenie wat jij hebt dan?? mayb is dat wel beter he
----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 24-05-2005 om 20:23:11
Scholieren.com zegt ook heel veel.. TE vaak gebruikt al.. of gewoon uit hogere klassen mensen kennen.. maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel.

CKV-verslagen hebk ook nog in de aanbieding
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 20:24:10 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 21:39:41
serieus??? ruile
enne scholieren.com... ja was het maar zo'n feest dat dat kon.. dan had ik dat al lang gedaan.. maar onze leraarrr.. hebb een programma.. dan voert ie je werkstuk in en dann kan ie checke of t letterlijk van internet komt enzo.. hij krijgt precies de bronne door :S de eikel...

maar die verslage




Ik heb --> Klaas van der Eerden ( cabaretier ) Vet Cool hij trouwens!!! Vrijdag heen geweest en hijs egtt de bom!! beatboxe,rappe, met zn mond alsof ie scratcht weetjewel... egtt kik allemaal
ik heb ook --> Kunsthal Rotterdam & Scapino Ballet Rotterdam... maar dat was een repetitie waar we bij zijn weze kijke.....
k ga nog 1 van Mamma Mia make... ben egt naar veel dinge geweest maar gewoon geen tijd/ZIN om er verslage van te make :S dus uitwissele zou handig zijn tog
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 21:43:38 ]

----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 24-05-2005 om 22:05:39
Quote:
EnjoY schreef op 24-05-2005 @ 21:39:41
serieus??? ruile
enne scholieren.com... ja was het maar zo'n feest dat dat kon.. dan had ik dat al lang gedaan.. maar onze leraarrr.. hebb een programma.. dan voert ie je werkstuk in en dann kan ie checke of t letterlijk van internet komt enzo.. hij krijgt precies de bronne door :S de eikel...


En je gelooft dat?? hehe.... mochten die leraren willen... bijna iedere leraar zegt het... en iedereen komt er mee weg...
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 24-05-2005 om 22:06:46
Ik heb Groot Cirucus in Den haag dacht ik..

en Cabaretestafette.. maar dat is in Lampegiet in Veenendaal, iets waar je denk ik niet geloofwaardig meer overkomt.

Wel verslagen van Amsterdam (Filmmuseum en Van Gohgmueseum.)

ik heb niks meer nodig heb dit geript van een ander en heb t al weer terug gekregen van me CKV-leraar
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 22:10:06
Quote:
Schaduw schreef op 24-05-2005 @ 22:05:39
[...]

En je gelooft dat?? hehe.... mochten die leraren willen... bijna iedere leraar zegt het... en iedereen komt er mee weg...


HET IS ZO! heb heleboel er al mee gepakt... heeft t programma zelfs late zien enzo...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 22:10:25 ]

----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op dinsdag 24-05-2005 om 22:10:59
Quote:
Prow schreef op 24-05-2005 @ 22:06:46
Ik heb Groot Cirucus in Den haag dacht ik..

en Cabaretestafette.. maar dat is in Lampegiet in Veenendaal, iets waar je denk ik niet geloofwaardig meer overkomt.

Wel verslagen van Amsterdam (Filmmuseum en Van Gohgmueseum.)

ik heb niks meer nodig heb dit geript van een ander en heb t al weer terug gekregen van me CKV-leraar



zou ik wat van je moge hebbe dan van amsterdam.... maarja.. je moet ook kaartje er bij doen he?? hoe doe k dat dan...
----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 24-05-2005 om 22:13:20
schets zelf wat
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 24-05-2005 om 22:19:32
Quote:
EnjoY schreef op 24-05-2005 @ 22:10:06
[...]

HET IS ZO! heb heleboel er al mee gepakt... heeft t programma zelfs late zien enzo...


hehe.. lekker genaaid... maar je ben ook een ezel als je alles klakkeloos overneemt... als je genoeg dingen veranderd zal ie wel niks pakken eruit
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 24-05-2005 om 22:20:41
Quote:
EnjoY schreef op 24-05-2005 @ 22:10:59
[...]


zou ik wat van je moge hebbe dan van amsterdam.... maarja.. je moet ook kaartje er bij doen he?? hoe doe k dat dan...


Die zou Prow dan kunnen scannen of digi foto maken en die erbij doen, en dan zeg jij dat je het kaartje kwijt bent geraakt, maar voor de zekerheid nog wel een scan achter de hand had...
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 24-05-2005 om 22:29:15
ja, maar er staan ook data op de kaartjes
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 25-05-2005 om 14:21:12
Ja van februari dacht ik.. maar ga je daar niet met school naar toe? want dan heb je gewoon verslag van we je beleefd heb. me kaartjes heb je niks aan.

Ow onze CKV leraar zegt ook: Zodra ik een verslag voor de 2e keer lees herken ik het meteen en zoek ik hem op. blijkbaar herkende hij het verslag niet als hij het al voor de 3e keer had gelezen .

Maarja je moet gewoon inleveren en dan keihard ontkenne.. wat andere zinnen er doorheen gooien en ze kunnen je weinig maken. Voor sommige uitreksels mag/moet jezelfs samenvatting van Internet halen, zoals me boekverslag engels bijv. (die trouwens perfect was )

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 25-05-2005 om 18:30:57
als je gewoon wat kleine dingetjes omwisselt, merken ze het nooit

en ANW is echt een kutvak, ik doe er nooit iets aan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 27-05-2005 om 09:27:41
Quote:
V.I.P. schreef op 25-05-2005 @ 18:30:57
en ANW is echt een kutvak, ik doe er nooit iets aan


Same here.. ik heb het hele jaar daar nog niks aan gedaan, maarja nu ben ik ook gestopt met die school dus hoef ik het ook niet meer te doen.
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.