Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 09-06-2005 om 18:11:35
Tentamen GeenStijl

Quote:
Het was flink blokken, daar in Zwolle. De journalisten in opleiding van de hogeschool Windesheim te Zwolle krijgen tegenwoordig een heus Google-tentamen. Ze moeten weten hoe Google werkt, wat je er mee kunt en wat het is. Maar wereldheerschappij-technisch gezien veel interessanter: GeenStijl heeft inmiddels dit *kuch* tentamen-internetonderzoek gehaald.

En wie de vraag over GeenStijl fout beantwoordt, zakt als een baksteen en wordt later nooit een goede journalist. Eigenlijk is de vraag tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend. Want hoezo zijn we onbetrouwbaar zoals je bij vraag 8 kan lezen? Is Lucas de Linkselul soms niet oprecht? Is Van Jeauleaux dan geen internetarcheoloog, is de Antilliaan Ys soms niet gecrashed, iets wat reguliere media verzwijgen? En wat moet Kouwes wel niet denken, god hebbe zijn ziel. Kortom, een gevalletje opzichtige indoctrinatie van die oudlinkse docenten, want alles wat we schrijven is gewoon altijd WAAR! Val lekker dood daar in Zwolle, ons eigen Stijlloze tentamen komt er aan!


TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 09-06-2005 om 18:24:11
te veel moeilijke woorden voor mij waardoor ik de helft maar snap
----------------------------------------
fuck yu
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 09-06-2005 om 18:25:44
haha wel droog dan
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 09-06-2005 om 18:27:42
''indoctrinatie, tendentieus''
Dit zijn de enige woorden die je niet mag snappen op jouw leeftijd.
Btw, ik dacht dat je VWO deed? Of ben je meer geinteresseerd in de scheikunde/natuurkunde/wiskunde-kant?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op donderdag 09-06-2005 om 18:29:32
Indoctrineren = hersenspoelen
Tendentieus heeft met tendens te maken, kan ff niet erop komen wat tenders betekent
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 09-06-2005 om 18:30:28
ik snap t in het verband hier wel, kan niet de letterlijke vertaling beschrijving geven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2005 @ 18:30:57 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 09-06-2005 om 18:32:19
tendens is volgens mij iets met spanning.. dus vol spanning volgens mij
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Henky
Gepost door Henky op donderdag 09-06-2005 om 18:40:22
tendens=strekking
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 09-06-2005 om 19:34:19
Tendentieus is gewoon zo van: niet objectief.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Safire
Gepost door Safire op donderdag 09-06-2005 om 19:58:54
niet mijn examen misschien was dat t examen van de vorige periode. alle eerstejaars zijn namelijk in 2 groepen gedeeld: 1a en 1b. toevallig had ik vandaag wel een examen over onderzoek, waaronder o.a. internetresearch valt
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 09-06-2005 om 21:30:06
Had een vriend van mij vandaag ook, het zelfde tentamen Ik dacht m blij te maken met de tentamenvragen maar hij heeft er totaal niks aan gehad
----------------------------------------
Days to come
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.