Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 13:04:01
olá,

weet iemand of er iets van een soort van zender-ontvanger-systeempje is, waarmee je niet een kabel van laptop naar versterker hoeft te trekken, maar dat je wel je muzak van je laptop via de home-audio kunt afspelen.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 13:37:32
SLAP LIVIO! Een draadloosdraadje? What's the use?!?!

Maar serieus... ja je hebt van die draadloze ontvanger zendertjes voor audio en tv signaal. Persoonlijk ben ik er niet zo van gecharmeerd. Maar mijn ervaringen stammen dan ook van 3 tot 5 jaar terug. Toen werkte het bagger.

Maar het ligt ook een beetje aan de afstand en het type. Vroegah (weet niet of het nog seeds zo is) had je op basis van infrarood en op basis van radiosignalen. Infrarood werkte het beste binnen dezelfde kamer, alleen kon je last hebben als de zon (of een andere multifrequentie lichtbron) in een ontvanger \ zender scheen. Op basis van radio signaal werkte het toen een stukje minder, maar is de enige optie als er geen ononderbroken zicht tussen de ontvanger is (verschillende kamers).

Maar tijden veranderen en technieken verbeteren...


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 13:53:22
ja, ik vind het beetje onhandig om een kabel te gebruiken aangezien ik een laptop heb, en dus ook regelmatig ergens ander zit. maarre, heb je van die kabels van een meter of 10 ? want ik zit wel een stukje van mn versterker af.

limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 15-06-2005 om 15:08:54
jep, heb ik thuis ook. 10 meter en 15 ook nog wel
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 15:23:39
kostdat?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 15:29:40
www.ikzoekeendraadloosdraadje.nl

http://www.intellihome.be/english/store.asp?pag=cat&menu=7
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 15:39:36
wat een lelijke dingen, hebben ze niets dat meer bij mn radio past ofzo
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 15-06-2005 om 17:38:21
Hoezo ondankbaar..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 17:41:03
ben ik inmiddels gewend van mijn kleinzoon, tis af en toe net een verwend kreng
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2005 @ 17:41:31 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 19:23:14
Absoluut.
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.