Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Zzzz
REPRezendmast
Gepost door Zzzz op maandag 27-06-2005 om 14:20:13
Back in the days toen over mijn trauma dat ik overhield aan het concert van Public Enemy in de Jaap Edenhal heen was, ben ik naar het concert van Public Enemy in Arnhem gegaan. Om precies te zijn 10 april 1990. Het was er niet druk maar de line-up was de bom (Silverbullet, Domino Theory, PE uiteraard...... ), maaar voor zover ik het me kan herinneren, was het Rude-boy die op een gegeven moment zei:"We've got the Ultra magnetic mc's!!!.. tot 10 keer toe ofzo, want niemand geloofde hem en mensen begonnen naar de bar te lopen enzovoort. Totdat Keith (in glimmend pak) en Ced en de bende van ellende op het podium 'Give the drummer some' en wat nieuwe nummers begonnen te rocken.
Mijn punt: Gister kwam ik Caz tegen bij het concert van KRS-one in 013 (ik zeg:"nice one".) en die ging een beetje lopen beweren dat hij daar ook was en Ultra daar helemaal niet heeft opgetreden, maar EPMD (die ik nog nooit live heb gezien). Ik heb mijn kaartje nog en daarop staat: Special guest ... 3rd Bass, maar die waren er niet (gezeik met prof. Griff geloof ik).
Is er hier iemand ook naar dat concert geweest en weet iemand of Ultra daar opgetreden heeft? Het kan zijn dat ik concerten door elkaar aan het halen ben ook al denk ik dat die kans bij dit concert nihiel is.... maar toch. Iemand??

Piece met druipers
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 14:28:17 ]

----------------------------------------
Als ik jou was ben je schoon.
Wick-ED Gepost door Wick-ED op dinsdag 28-06-2005 om 23:13:56
Vet waren hun in de rijnhal. Rijnhal ligt direct naast mijn school. Maar toen was ik 1
----------------------------------------
Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.