Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op zondag 24-03-2002 om 22:12:47
Aangezien er nog niet een 'voorstel' topic bestaat, bij deze.

Aangezien niemand zich nog heeft voorgesteld, zal *iedereen* zich even moeten voorstellen hier.

Daar gaat ie dan:

Hallo

Iedereen heeft ooit een nick gekozen, omdat deze beter bij hem past dan zijn eigen naam. Een nick kun je kiezen, een naam krijg je bij je geboorte. Ieder zal een nick kiezen die hij/zij bij zichzelf vind passen. Ik heb in m'n irc-begintijd veel nicks gehad, zoals wizard, Nyrnx, Sard etc.
Na veel nickwissels ben ik lang geleden met de nick araphor gekomen. Die heb ik nu al vele jaren. Araphor is een nick dit ik goed bij me vind passen; het komt uit het boek 'The Silmarillion' van J.R.R. Tolkien. Het is een van de verre voorvaderen van Aragorn, zoon van Arathorn.
Anyways, na vijf jaar is araphor natuurlijk wel een beetje veranderd, DUS veranderd m'n nick met me mee. Ik heb er nu aa`o van gemaakt. Eigenlijk araphor, maar dan zonder medeklinkers.
Lekker vaag dus. Past goed bij me.

(wie weet heet ik volgende week wel weer araphor, who knows..)

NEXT!
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
teigetje Gepost door teigetje op maandag 01-04-2002 om 21:44:27
aa`o schreef:
> Aangezien niemand zich nog heeft voorgesteld, zal *iedereen* zich even moeten voorstellen hier.
Kajiet! Nou ok.

Ikben teigetje. De nick komt NIET door de Winnie de Pooh boeken/tekenfilms etc, maar doordat er iemand op IRC kwam onder de nick 'tijgetje' en ik vervolgens zei "als je het fout spelt, spel het dan goed fout".

Tsja. Verder zit ik doordeweeks *teveel* achter de computer (werk (o.a. Delphi programmeren in Rotterdam) of -1% van de tijd- school (Informatica in Den Haag)). In het weekend zit ik veelal... achter de computer, of ben ik mijn ouders/broertjes aan het helpen tussen de tulpen in Roelofarendsveen.

Ik ga zo nu en dan ook nog s naar concerten, maar daarvan heb ik er in mn leven inmiddels wel zo'n 500 gezien, zo niet meer.

En nu is het paasweekend en VERVEEL ik me. Dus ik ga NU zitten wachten op het VOLGENDE verhaaltje van de VOLGENDE persoon.
----------------------------------------
Code #404: User not found
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 02-04-2002 om 13:01:31
in de goede oude tijd van fifa 96 speelde ik altijd met juventus, waar Di Livio bij zat. dat viel ongeveer gelijk met de periode dat ik de fasttracker en dj uit hing.. noemde me dj livio.. toen ik dat jaar voor het eerst op irc verscheen noemde ik mezelf dus maar livio
veter Gepost door veter op dinsdag 02-04-2002 om 19:44:38
ergens heel lang geleden (een jaar of 7) legde iemand op school irc uit. Hij zei dat ik een nick moest kiezen op dat moment liep er iemand langens en zei je veters zitten los. vandaar dat veterlos mijn nick werd een paar weken later heb ik er maar veter van gemaakt.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op maandag 08-04-2002 om 11:57:04
in een lang lang grijs verleden
kreeg ik een mooie pentium 100 van mijn mams
niet lang daarn kreeg ik via mijn neefje (enterz) irc

bij het instaleren keek ik rond in me kamer en zag ik teveel star wars zooi. omdat ik zelf ook astma had en ik meer evil dan good ben. koos ik toen voor de engelse naam van darth vader namelijk lord vader omdat dit te wack was heb ik dr toen LoRdV van gemaakt. en die nick draag ik ook al sinds dien. ik heb 1 nick change gehad naar _Osiris_ maar 1 of andere wacke bot draait op die naam en ik krijg em dr neit af.

_Osiris_ is vanwege mhyte's en intresse naar dat soort dingen gekozen. de naam paste bij mij volgens sommige mensen. want ik ben tenslotte ook de god van de onderwereld.

maar ik ben geen nieuwbie dus erm mag ik hier wel posten
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 08-04-2002 om 13:46:31
mag? mag? MOET!
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 09-04-2002 om 14:58:35
Ik vind alles met citroen heerlijk (behalve grolsch-citroen) en daarom had ik een paar weken de nick Lemon. Alleen toen kwam ik erachter dat Lemon in het Engels ook: waardeloze troep, zoutzak, flapdrol en miskoop betekent ging ik het maar weer eens herzien. In diezelfde periode had ik de drank Bacardi Limon ontdekt (mjammie!), maar ik was in de veronderstelling dat dat Engels voor limoen was. Limon is echter spaans voor citroen en moet officieel met een streepje op de o geschreven worden. Anyway, Limon dus
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op zaterdag 13-04-2002 om 19:48:26
Hmm, ik ben aardig newbie hier, weinig mensen zullen mij kennen denk ik. Waarschijnlijk niemand

Ik ben Viking, ook wel Arend genoemt. Ben nu zo'n 5 jaar Osdorp Posse fan en zit ongeveer 3 jaar op internet. Ik probeer bouwkunde te leren op het MBO. Maar mijn leraren maken mij dit moeilijk door mij onvoldoendes te geven...

Verder zullen jullie mij vast wel vaker gaan zien hier, en misschien ooit op IRC, als ik dat ga snappen.
araphor Gepost door araphor op vrijdag 28-06-2002 om 12:52:32
Quote:
(wie weet heet ik volgende week wel weer araphor, who knows..)

lalalalalala
dwerg Gepost door dwerg op vrijdag 28-06-2002 om 12:54:59
Hoi enzo.
Ik ben dwerg. En ik ben nieuw hier.
/me heeft een voorkeur voor jaren '80 muziek, cricket en roodharige vrouwen.
----------------------------------------
IIf you're happy and you know it clap your hands *clap* *clap*
araphor Gepost door araphor op vrijdag 28-06-2002 om 13:00:22
Quote:
roodharige vrouwen

Jij bent zeker familie van teig

Enneh.. Welkom!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 28-06-2002 om 13:03:27
Quote:
roodharige vrouwen

niks mis mee
biertje
cola ?
Gepost door biertje op vrijdag 28-06-2002 om 13:05:21
Mja .. IK WAS VOOOR DE RECLAME ! (LANG VOOR)
anyways laat ik maar van het begin beginnen.
De tijd dat een pentium 100 the shit was en ik alles vrolijk met een 14k4 modem deed op gratis proef accounts was internet geweldig. Ik kreeg onder andere de format mp3 onder mijn neus (wouw geweldig) en irc.
Ooit was ik spiderman, flameboy (dat ventje van world industries (skate merk) ), kamikaze (dit door de manier van spelen van quake met een 14k4 modem (was de enige manier om frags te halen),toen .. kwam biertje.
Heb later nog maar een andere nick verzonnen omdat bleek ik niet de enige te zijn met een ingeving voor biertje. Na het verslaaft te zijn geraakt (verslaaft hoe wist je dat ? Nou, op 1 dag in de kubus zo'n 80 potjes achter elkaar te hebben gespeelt.) Dacht ik viola Bustamove. Dus dat is mijn inval nick. Maar ik zit ook wel eens voor de grap met titatvnr of baksteen.
Beetje afwisseling houd ze scherp

::NEXT::
----------------------------------------
geen
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zaterdag 29-06-2002 om 01:14:32
ik newbie? dacht het niet, ik ontken ieder vorm van bestaan daarom ben ik onsterfelijk, ben ik hier al voor jullie en ook als jullie allemaal weggerot zijn, ik ben de hoogleraar hiphop, hiphopwonderkint.. ik hou niet van OP en ik denk de meeste van jullie ook niet, toch?

mijn naam is R.A.U.F. Da SchiZoFreNiA

Rauf is n naam die ik lang geleden heb gekregen en heeft meerdere betekenissen als je het als een geheel ziet.. maar het is ook een afkorting, sommige (1 tot 3 ) mensen kennen de betekenis van de originele afkorting, maar de nieuwe betekenis weet niemand en dat wil ik zo houden..

Da is ook een afkorting..
en de letters van SZFNA hebben ook een betekenis..
schizofrenia is o.a. afgeleid van schizofrenie/schizofreen, maar schizofrenia heeft enkele andere bij betekenisen, zoek dat maar op in je psychologisch dossier..

nu nog wachten op die bijdehande opmerking van dapozza..

zie ook:http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?key=1025119721&bn=oipforum_general&site=oipforum
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2002 @ 13:26:52 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 30-06-2002 om 15:15:10
Ik een newbie?
Altijd, elke dag wordt ik opnieuw geboren vanuit de verbrande resten van mijn vorig leven.
Ik ben verbannen en wedergekeerd in het godenrijk en duizenden mensen zouden mij het liefst willen omleggen, maar elke nacht doe ik dat zelf al. Ik gun hun dat plezier niet. Uiteindelijk ben ik toch degene die het laatst lacht omdat ik de komst van het begin van het einde der tijden versnel en de Zonnegod Balder vermoord.
Ik ben dus Loki aka WiFe aka Poemba aka Sukke aka Petje aka Gupke aka Boelie-boelie aka Bioman aka Stitser aka Suus aka Weedman aka Klande aka Eejeidahr aka Mr. Bonez. Ik heb dus vele verschillende verschijningsvormen en nooit ben ik mezelf.
Je kan mij tegenkomen en niet herkennen terwijl je me al jaren kent en vaak zat met me gesproken hebt.
Ik kan plotseling opduiken en ongemerkt weer verdwijnen.
Ik ben ongrijpbaar.
Probeer mij niet te doorgronden, want dat is verspilde moeite. Net als je denkt dat je me kent, verbaas ik je weer met nieuwe acties, uitspraken en/of meningen.
Ik maak muziek om mijn echte ik te kunnen uiten. Derhalve ben ik onstervelijk ook al ga ik elke nacht wer dood. In mijn muziek leef ik verder tot in de eeuwigheid. Er komt dus geen eind aan mij en daarom heb ik ook geen begin. Ik was er al voordat het eerste leven op aarde ontstond en ik zal er zijn nadat het heelal vernietigd is.
Het kwaad en het goed is in mij verenigd en daarom ben ik elke dag in een fikse strijd verwikkeld die alleen ik kan winnen.

Ik ben nu ong. 3 jaar ook op irc te vinden. En ik ben wel een fan van de OP. Of in iig geweest, want de laatste cd kon mij niet zo boeien. Ben wel benieuwd naar nieuw werk van ze.
Buiten irc maak ik dus muziek, als je wilt weten wat: zeg ik lekker niet! Zoek zelf maar op. Ook doe ik nog wat aan vrijwilligerswerk: staflid bij scouting. Ja, ik ben een scoutwaus, padflikker, whatever, en daar ben ik FOKKIN' trots op!
Als je meer van me wilt weten: zoek me maar op, als je me kan vinden voor de hongerige meute dat doet...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 18-09-2002 om 00:31:16
Spadeace had dus ook deze omhoog kunnen schoppen
Zo, nu zijn alle newbie helemaal in de war en posten ze lekker in allebei!
Lalaaa...
Ofzo...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
LD50
Gepost door LD50 op zaterdag 29-04-2006 om 12:39:31
Hey, ik ben LD50 en ben nieuw hier. Mijn naam is Ricky en ik kom het zuiden des landen. Dit lijkt me een leuk forum, anywayz.

Latra.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 29-04-2006 om 12:39:58
leuk he topics kicke
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 29-04-2006 om 12:40:34
Hee, ik kom ook uit het zuiden!!!!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
LD50
Gepost door LD50 op zaterdag 29-04-2006 om 12:40:57
Meen je niet! Waar dan?
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 29-04-2006 om 12:50:05
ZUID-WEST!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 29-04-2006 om 12:50:39
nogmaal zucht...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.