Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op woensdag 06-07-2005 om 11:37:21
De clip is nu te zien op de box, wie heeft hem al gezien?
Ik vind het een mooie clip en natuurlijk ook mooi nummer.
----------------------------------------
Kiphop baby!
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op woensdag 06-07-2005 om 11:39:30
Nog nie gezien, is ie laidback of nie?
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op woensdag 06-07-2005 om 11:42:11
hij is wel rustig maar ik vind m mooi tekst is ook gewoon rakend
----------------------------------------
Kiphop baby!
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 06-07-2005 om 11:55:53
Ik vind het wel een mooi nummer
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 06-07-2005 om 12:16:32
Ja, mooi nummer. Clip nog niet gezien.
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op woensdag 06-07-2005 om 12:18:07
Ik vind de hele plaat wel chill, en mensen moeten daar echt niet overlullen dat het commerciele shit is, dat is het niet!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 06-07-2005 om 12:18:50
Quote:
JUBMC schreef op 06-07-2005 @ 12:18:07
Ik vind de hele plaat wel chill, en mensen moeten daar echt niet overlullen dat het commerciele shit is, dat is het niet!


Oeehh, vanwaar die woede ?
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op woensdag 06-07-2005 om 12:22:06
Jah, men loopt tegenwoordig brain altijd te dissen dat ie commercieel is e.d. Maar dat vind ik maar bullshit, als je commercieel bent, dan maak je ander soort tracks naar mijn idee. Was niet naar iemand hier gericht ofzo hoor!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 06-07-2005 om 12:25:38
Quote:
JUBMC schreef op 06-07-2005 @ 12:22:06
Jah, men loopt tegenwoordig brain altijd te dissen dat ie commercieel is e.d. Maar dat vind ik maar bullshit, als je commercieel bent, dan maak je ander soort tracks naar mijn idee. Was niet naar iemand hier gericht ofzo hoor!


Ok, duidelijk
989
Gepost door 989 op woensdag 06-07-2005 om 12:35:20
Ach, wel een dope clip. Niet iets waar ik wakker van blijf liggen, iets waarvan ik hoogstens een glaasje melk van ga halen op een zwoele ochtend.
----------------------------------------
11:15 989 in de bus
Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 12:36:33
Je was niet eens vlot als je op water dreef Yeeh..

Die brain maakt het toch wel weer hoor..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op woensdag 06-07-2005 om 13:07:27
Ik vind dat brain echt goed perfectionistisch is, en TLM is zeker een chille DJ. Maar terug naar Brain, hij maakt echt mooie rijms, geen overbodig veel beeldspraak. Terwijl veel rappers dat tegenwoordig wel doen. En zijn multies vind ik echt om een orgasme van te krijgen, zoals in alles, het stukje van: Dat telefoontje van laatst was niet pluis he, een ruis die verduistert... enz... Integenstelling tot anderen, ik vind die multies bij hem juist goed vloeien, niet te geforceerd. Ik big die kerel echt op!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 06-07-2005 om 13:18:25
mooie clip, en ook erg mooi nummer
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op woensdag 06-07-2005 om 20:57:19
Quote:
JUBMC schreef op 06-07-2005 @ 13:07:27
Dat telefoontje van laatst was niet pluis he, een ruis die verduistert... enz...



Quote:
JUBMC schreef op 06-07-2005 @ 13:07:27 niet te geforceerd.


Sorry, maar met alle respect... dat is zo'n beetje de meest geforceerde multi ooit. Ik vind dat hele nummer trouwens vre-se-lijk wack, echt een goed voorbeeld van wackheid.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2005 @ 21:00:12 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 06-07-2005 om 20:59:05
een echt typisch brainpower nr
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op woensdag 06-07-2005 om 21:00:10
het is btw: van zuiver naar een ruis die verduisterd

en hij is gewoon dope
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 21:02:57
Haha.. K-Non een goed voorbeeld van wackheid? meet jij je eigen is met brain dan zien we welke van de 2 de wackste is en welk het meest als wackheid's voorbeeld kan worden gebruikt..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op woensdag 06-07-2005 om 21:07:16
Vind die remix chill beter als de orginele :p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op woensdag 06-07-2005 om 22:05:20
Quote:
TivoBizzy schreef op 06-07-2005 @ 21:02:57
Haha.. K-Non een goed voorbeeld van wackheid? meet jij je eigen is met brain dan zien we welke van de 2 de wackste is en welk het meest als wackheid's voorbeeld kan worden gebruikt..


Ummm... ik klink zeker beter dan dat rappende nerdje zonder gevoel voor hiphop. Maar waarom moet je jezelf vergelijken met iemand als je zegt dat 'ie wack is? Je mag toch bijvoorbeeld ook je mening geven, en zeggen dat een auto lelijk is, ook al maak je ze zelf niet? krijg je toch ook niet te horen "heb je dan zelf al eens een mooiere gemaakt ofzo?"

Dat nummer... met dat "duifje niet pluis he" gedoe is zo fukking standaard... echt, iemand die dat een goed nummer vind snapt niet wat goeie hiphop is... VIND IK jah! Het enige goeie wat ik kan zeggen over brain is dat 'ie opzich wel creatief is. Z'n teksten zijn soms wel okee maar ja... vind z'n hele stem gewoon niet klinken.

Brain is wel creatief, maar hij mist echt 't gevoel... vind ik. Moeilijk uit te leggen maar komt erop neer dat 'ie (naar mijn mening) nep en alles behalve zichzelf is... maja laten we hier niet weer zo'n brain (die naam alleen al) topic van gaan maken. Ik ben al aardig op weg geloof ik... 't ging over het nummer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2005 @ 22:20:08 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 06-07-2005 om 22:40:50
jah die Clip is BTW ook met Blof !!
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 07-07-2005 om 00:41:01
Als extince groupie,
moet ik toch toegeven dat het nummer wel oke is..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 07-07-2005 om 00:42:02
zag de clip gister. nummer was ik zo i zo al gek van , clip maakt het geheel mooi af ,zeer dope collabo ook , die pascal ( bluf ) heeft een goede stem , ik vindt me geslaagd.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 07-07-2005 om 00:57:59
Quote:
K-Non schreef op 06-07-2005 @ 22:05:20
Ummm... ik klink zeker beter dan dat rappende nerdje zonder gevoel voor hiphop.


Ik ben het met je eens dat als je over iets zegt dat je het niet mooi vind, dat je dan niet gelijk een vergelijking met jou moet trekken.

Maar als je zo stom in je kop bent om dit te zeggen, moet je je praatje ook waarmaken.
Ik zie jou nooit een nummer droppen vanjezelf... Kans is zeer klein dat je in de buurt komt.

Wat nou rappende nerdje, die gast heeft het (voor mijn gevoel) het verst geschopt in Nederland zonder zichzelf erg aan te passen. En kom nou niet weer met dat verhaal over 'dansplaat', die gast moet ook zijn brood verdienen. Daarnaast heeft hij gewoon fokkin' dope tracks gemaakt. Hij doet het allemaal wel, er zijn maar weinig mensen die zoiets kunnen evenaren.

Trouwens wel erg makkelijk hé, iemand belachelijk proberen te maken op een forum terwijl die erzelf niet op zit?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 07-07-2005 om 10:10:17
Waarom moet elke Brain topic nou weer uitlopen in een discussie of hij wel real is? Anders hebben we het hier even over zijn even stil video...(Die ik nog niet gezien heb..)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2005 @ 10:10:39 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op donderdag 07-07-2005 om 10:20:58
Quote:
K-Non schreef op 06-07-2005 @ 22:05:20
[...]

Ummm... ik klink zeker beter dan dat rappende nerdje zonder gevoel voor hiphop. Maar waarom moet je jezelf vergelijken met iemand als je zegt dat 'ie wack is? Je mag toch bijvoorbeeld ook je mening geven, en zeggen dat een auto lelijk is, ook al maak je ze zelf niet? krijg je toch ook niet te horen "heb je dan zelf al eens een mooiere gemaakt ofzo?"

Dat nummer... met dat "duifje niet pluis he" gedoe is zo fukking standaard... echt, iemand die dat een goed nummer vind snapt niet wat goeie hiphop is... VIND IK jah! Het enige goeie wat ik kan zeggen over brain is dat 'ie opzich wel creatief is. Z'n teksten zijn soms wel okee maar ja... vind z'n hele stem gewoon niet klinken.

Brain is wel creatief, maar hij mist echt 't gevoel... vind ik. Moeilijk uit te leggen maar komt erop neer dat 'ie (naar mijn mening) nep en alles behalve zichzelf is... maja laten we hier niet weer zo'n brain (die naam alleen al) topic van gaan maken. Ik ben al aardig op weg geloof ik... 't ging over het nummer.


Brainpower een nerdje zonder gevoel voor hiphop? KEREL! Je weet niet waar je over praat. Waarom zou hij de een van de meest gerespecteerde europese rapper die in z'n moedertaal rapt zijn? Waarom gaat hij met de grootste hiphop artiesten ter wereld om? Pfff. ik heb niet eens zin om hier verder op in te gaan!

[edit] sry voor offtopic, maar dit moest ik even zeggen!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2005 @ 10:22:01 ]

----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 07-07-2005 om 10:27:59
Ok en nu weer over de video..
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 07-07-2005 om 10:28:04
Quote:
K-Non schreef op 06-07-2005 @ 22:05:20
[...]

Ummm... ik klink zeker beter dan dat rappende nerdje zonder gevoel voor hiphop. Maar waarom moet je jezelf vergelijken met iemand als je zegt dat 'ie wack is? Je mag toch bijvoorbeeld ook je mening geven, en zeggen dat een auto lelijk is, ook al maak je ze zelf niet? krijg je toch ook niet te horen "heb je dan zelf al eens een mooiere gemaakt ofzo?"

Dat nummer... met dat "duifje niet pluis he" gedoe is zo fukking standaard... echt, iemand die dat een goed nummer vind snapt niet wat goeie hiphop is... VIND IK jah! Het enige goeie wat ik kan zeggen over brain is dat 'ie opzich wel creatief is. Z'n teksten zijn soms wel okee maar ja... vind z'n hele stem gewoon niet klinken.

Brain is wel creatief, maar hij mist echt 't gevoel... vind ik. Moeilijk uit te leggen maar komt erop neer dat 'ie (naar mijn mening) nep en alles behalve zichzelf is... maja laten we hier niet weer zo'n brain (die naam alleen al) topic van gaan maken. Ik ben al aardig op weg geloof ik... 't ging over het nummer.



Dat je zijn stem niet diggt , dat is een mening maar zeggen dat zijn teksten "wel ok zijn " klopt niet echt. Hij mist het gevoel? je bent gewoon weer een brain hater.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 07-07-2005 om 10:31:52
Ok klaar nou het gaat weer helemaal oftopic. Open voor brain discussies maar een "Is Brain wack? topic"
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.