Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op woensdag 06-07-2005 om 13:47:09
Beste meneer verstand, ik weet niet wie je bent, behalve m'n houvast, ik zal vertellen wat ik u zendt:

Ik zit hier nu al vanaf een uur of negen duitse televisie te kijken, ik raak geheel in trance.
Al drie dagen af van mijn gure leven, ik begin al op een lijk te lijken, raak geheel uit balans.
Waar naar ben ik aan het streven? Wat wil ik hier in godsnaam mee bereiken, Blijf nog even mans!
Je bent er bijna klaar mee, dan ben je weer een maand of 2 helemaal vrij, Maar wat is er dan?
Nog een schooljaar en dan compleet, een diploma in m'n zak maar ook spijt, ik baal ervan.
Mijn gehele leven tot aan nu heb ik al geleerd, is dit nou staat waarin het leven verkeerd!
En zeer schuldig en volledig onteert, is hoe ik me voel als niks doe met het diploma meneer!

[edit] ik wil er een track van maken, en verder uitbereiden, maar ik zit nu op school te LEREN voor een dag of twee, dus daar heb ik de komende paar dagen geen tijd en middelen voor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2005 @ 13:49:10 ]

----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 06-07-2005 om 14:32:07
je moet de zinnen kleiner maken man
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Boswottels
Gepost door Boswottels op woensdag 06-07-2005 om 14:33:05
Quote:
Arihasj schreef op 06-07-2005 @ 14:32:07
je moet de zinnen kleiner maken man


toen ik dit zag had ik geen zin om dit te lezen
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 06-07-2005 om 15:06:55
je zinnen zijn wel heel erg lang ( heb er pas 2 gelezen ) maar ik kom echt niet verder.

maak je zinnen 13 á 14 lettergrepen per stuk , want dit kan je never nooit flowen op 4 maats bars. lukt je alleen op een track van 10 bpm ofzo.

Maargoed, maak je zinnen allereerst wat korter , en lees shit van andere mensen. drop hem desnoods opnieuw, haal woorden uit je zinnen...zinnen zijn meestal zo'n 8 tot 10 woorden.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 15:08:44
Mensen zeuren altijd om flow? misschien heeft hij wel een aparte flow en is het wel te flowen? ik vind dat je qua tekst niet op flow kan oordelen dat alleen op audio..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op woensdag 06-07-2005 om 16:00:50
uh ze rijmschema is abc-abc?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 06-07-2005 om 16:03:29
t kan best flowen, met de juiste beat, stem en versnellingen. ben wel benieuwd !
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op woensdag 06-07-2005 om 16:20:36
idd
----------------------------------------
fuck yu
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 06-07-2005 om 21:10:59
geloof er niks van
Amse
Nas - 05 - Youre the man
Gepost door Amse op woensdag 06-07-2005 om 21:24:57
je schrijft precies een verhaal.
overigens is je rijm zo simpel als iets en
je verhaal gaat nergens over.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.