Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 03-04-2002 om 09:25:52
Check deze site en Amerika is weer een leugen rijker:

http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm

Oh ja: ik denk dat Amerika dat gedaan heeft zodat het erger lijkt dan het is. Plus dat ze zelf beter hadden moeten checken als er een autobom afgaat VOOR het pentagon! En vlucht 77 met 68 mensen bestaat geeneens! (denk ik, lijkt me logisch)....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 03-04-2002 om 11:22:48


Mja, ziet er ook niet echt *realistisch* uit..

Het is idd wel erg vreemd.

[edit]
Oja, ik kom nu deze tekst tegen, behorende bij deze foto:
    Quote
    A plane crash is simulated inside the cardboard courtyard of a surprisingly realistic-looking model Pentagon. This "tabletop" exercise was designed to help emergency relief personnel better prepare for disasters when they occur.

[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2002 @ 11:23:55 ]

----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 03-04-2002 om 11:43:40


Dit is een officiele foto genomen door een securitycamera bij het Pentagon...

Dit is de foto die het aankomende vliegtuig zou moeten laten zien.

Zie jij 'm?
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 03-04-2002 om 11:53:30
    Quote
    Below is a recent (11 March 2002) photograph of the the rebuilding effort underway at the Pentagon, demonstrating that far more than just the "outside" of the building was damaged and needed to be repaired..




Een foto van 't Pentagon nu..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 03-04-2002 om 15:11:50
Die foto zegt niks. Ten eerste is op die andere foto`s duidelijk te zien dat de 2 andere ringen ook wel beschadigd zijn, maar niet zo dramatisch als je zou verwachten bij een inslag van een vliegtuig.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-04-2002 om 19:34:53
quote: www.tonie.net

    Quote

    Ik las dat domme Fransen massaal een boek kopen waarin wordt beweerd dat het Pentagon op 11 september niet getroffen is door een gekaapt vliegtuig. Internetters kennen dat nog van deze bekende site. Stop een gekke theorie in een boek en het verkoopt. Maar het blijft natuurlijk onzin. Hadden die Fransen eerst de antwoorden van Wired-reporters Paul Boutin en Patrick Di Justo gelezen, dan hadden ze het geld voor dat boekje kunnen besparen. ''If you’re going to doctor evidence, do it right.''

    Een weblogger schrijft dat ze die dag vanuit haar kantoor in een wolkenkrabber - ze is IT'er bij een krant - uitkeek op het Pentagon. Ze is woedend over het Franse boekje: "So tell me, sir, fucking tell me, right now: WHAT DID I SEE THAT DAY?!"

    En lees Matt Welch: My Dead Neighbor, and Other Pentagon Illusions. Eindigt zijn mooie verhaal met: ''I would only add this, to the authors and their readers: Fuck you.'
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2002 @ 19:35:14 ]
veter Gepost door veter op woensdag 03-04-2002 om 22:38:59
Ik moet toegeven aangezien ik ook eerst zoiets had van ja zal wel een rare frans man zijn met zijn gezwets dat ik nu ik deze foto's en foto's op cnn heb gekeken dat het bijna onmogelijk is dat dit het werk van een vliegtuig is.(je zou toch inieder geval of een breder gat slaan of wat bij lage snelheden zou moeten gebeuren de vleugels breken af.En ik zie hier echt geen brokstukken ook niet op de foto's van de cnn site.)Ik kan me ook herrineren dat de eerste bericht geving op de radio het ook over een autobom had bij het pentagon en een beetje zware truck met springstof blaast zonder moeite zo'n gat.Maarja het blijft een feit dat het vliegtuig is neergestort en die doden zijn ook niet verzonnen.

Valt mij trouwens wel op dat ik geen opnames heb gezien van de crash. zouden ze daar geen beveiligings camera's hebben ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2002 @ 22:59:20 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op donderdag 04-04-2002 om 13:26:32
Als er geen vliegtuig is neergestort daar, wat is er dan gebeurd met het vliegtuig en de inzittenden? %?
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
veter Gepost door veter op donderdag 04-04-2002 om 16:56:44
Dat wil ik ook wel eens weten!
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 04-04-2002 om 19:55:13
limon schreef:
> Check deze site en Amerika is weer een leugen rijker:

Is dat niet een beetje heel erg voorbarig geconcludeerd? Iemand roept: Ze liegen, er is geen vliegtuig, en jij gaat er meteen vanuit dat die persoon dus gelijk heeft.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 04-04-2002 om 21:05:48
Een ding is zeker: we worden voor de gek gehouden, maar door wie?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 05-04-2002 om 21:46:24
I read it on the internet, so it's true

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
veter Gepost door veter op vrijdag 05-04-2002 om 23:04:31
Word creech!
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.