Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Jakyman Gepost door Jakyman op dinsdag 19-07-2005 om 21:45:49
hoe maak je er een mp3 file van als je al hebt ingespitt enzo..
dat weet ik echt niet, heb ookal zelf geprobeert om uit te vissen maar is me niet gelukt...
dus kan iemand ff helpen?

laatrzz
-Jakyman-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2005 @ 21:46:16 ]
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 19-07-2005 om 21:48:25
drop je vragen bij muziek, ga eens bij zoeken naar eerdere topics, want volgens mij is het antwoord eerder gekomen.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 19-07-2005 om 21:52:19
Ik zal het je voor een 2e keer vertellen, een derde zal er niet komen.

Gebruik de ZOEKFUNCTIE! voor vragen over Cool Edit. Zijn genoeg topics over. Plus dat dit soort dingen niet in slp horen.
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 19-07-2005 om 21:54:32
File/Bestand.
Save As...
Onder het balkje waar je de naam van je track in moet voeren is staat een balkje met de naam van de extensie en afkorting ervan (bijvoorbeeld Microsoft Wave blabla - .Wav) dan klik je op het pijltje en dan kan je kiezen uit een rij extensies, ook mp3.
Ik weet niet of je ook oplet als je iets installeert, bij Cool Edit krijg je namelijk bij de installatie een hele lijst met extensies waarvan er drie niet aangeklikt zijn in het linkerrijtje (dus die zijn dan niet compitabel met Cool Edit, dat waren MP3, WMA en nog één, ik geloof OGG, maar dat is irrelevant, back to the case). Die had je aan moet vinken in het linkerrijtje. Dus als je die niet kan kiezen tussen die lijst met extensies als je op het blauwe pijltje hebt gedrukt onder de naam waar je de tracknaam moet invoeren, dan moet je Cool Edit even opnieuw installeren.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.