Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 05-04-2002 om 16:09:13
Ik werd van de week ineens eraan herinnert dat ik 10 jaar geleden begon met naar de mac gaan, door een opmerking door aa`o over de Floriade . Ik ging toen met een schoolreisje naar de Floriade in Zoetermeer, alwaar ik mijn eigen brood op ging zitten eten in de Mac aldaar, met een halve liter coke (da's best wel veel voor een 14 jarige..)

Sindsdien ben ik niet meer gestopt met naar de mac gaan...

Wanneer begonnen jullie met maccen?
----------------------------------------
Code #404: User not found
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op vrijdag 05-04-2002 om 17:23:16
Ik denk langer dan 10 jaar geleden.. Ik *vrees* langer dan 10 jaar geleden. Ik kan me herinneren dat ik heeeeeel vroeger wel eens met m'n ouders naar een McDonalds ging, bijvoorbeeld in Rijswijk.. Maar hoe lang dat precies geleden was..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 05-04-2002 om 21:03:38
Ik was 6, dat is nu dus zo'n 15 jaar geleden.

Was op een kinderfeestje van mijn *eerste vriendinnetje*
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 05-04-2002 om 21:29:50
Geen idee hoe lang geleden. In ieder geval ook een kinderfeestje. Momenteel kom ik er eigenlijk nooit. 'kvin'het gewoon niet echt lekker over het algemeen.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 06-04-2002 om 00:48:20
euh, 6 jaar gelee ofzo, na een bios uitje met pa en ma.. twas hier echt een bijzonderheid dat je naar de mac ging hoor, dus echt vaak kom ik er niet, eens in de maand ofzo
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 06-04-2002 om 12:32:26
Is de Mac zo bijzonder dat men nog weet wat de eerste gelegenheid was waarbij men voor het eerst naar de Mac ging?

* SpadeAce zou niet weten wanneer die voor het eerst naar de Mac is geweest *
mja ben ook al oud en aan het dementeren... Dus het zal vast lang geleden zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op maandag 08-04-2002 om 11:50:18
erm lang lang geleden

1ste mac die ik me nog herriner is voor dat ik naar de 1ste film in de bios ging van me leven

welke?


MOTHERFOKING HE-MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

je weet wel met skeleton en bla enz

dope ish als iemand weet waneer die in nederland draaide toen ging ik dus voor het eerst naar de mac
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op zaterdag 13-04-2002 om 22:40:11
Oooooit langgeleden toen we terug kwamen van vliegvakantie en erge honger hadden. We zijn toen gestopt op de snelweg vanaf schiphol naar huis. Ik was toen 2.

Dus ik zal niet zeggen dat ik me er ook maar iets van herinner . Zijn wel foto's van, maar die zal ik jullie besparen.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.