Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-04-2002 om 00:19:17
Sja euhmz... hehe euhmz....

* SpadeAce gaat de komende paar weken tot komende 2 maanden zwaar verminderd aanwezig zijn op, de frontpage, het forum en IRC. *

Dit om een aantal redenen. Ik ga me namelijk een paar weken lang meer concentreren op de ontwikkeling van nieuwe onderdelen voor de site, een iets andere indeling voor de site. En vooral de ontwikkeling van een zwaar verbeterd script voor het forum.

Dit forum script is al een paar keer getest, maar zal herschreven worden om het eea. te versnellen. En er moeten ook nog delen geschreven worden. Het streven is voor de 10.000 posts of 1 juni het script klaar te hebben.

Behalve met de OIP-meuk wil ik me ook nog steeds bezig kunnen houden met andere zaken die nog moeten gebeuren elders En buiten dat wil ik ook nog een beetje prive tijd over houden, voor Blissje Oftewel ik hou minder tijd over voor het moderaten van het forum, de site bijhouden en te IRC'en (ja soms ben ik er echt).

Ik zal jullie vast niet missen, want jullie zullen altijd in m'n hartje aanwezig zijn

Overigens wil ik ook gewoon minderen met IRC-lurken, dus komt weer mooi uit
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 10-04-2002 om 09:18:49
snik snik
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 10-04-2002 om 15:10:01
ik zal aan je denken hero
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Alternative Gepost door Alternative op woensdag 10-04-2002 om 16:22:06
Wat zal het stil en rustig worden op het forum... :0

[edit] hm smiley doet het niet [/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2002 @ 16:23:21 ]

----------------------------------------
NEDERHOP!!!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 10-04-2002 om 17:46:44
Zal idd erg rustig worden
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-04-2002 om 18:05:20
ach welnee je merkt dr niks van
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.