Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 15-04-2002 om 16:42:25
De Maya kalender van duizenden jaren oud, die zo nauwkeurig is dat die de laatste zonverduisteringen in Mexico precies heeft voorspeld heeft een merkwaardige gebeurtenis in het vooruitzicht: Op 23 december 2012 zal de aarde vergaan.

Uiteraard zijn er vele uitspraken gedaan door sektes e.d. over het vergaan van de aarde. Maar een kalender die door de goden aan de maya`s zijn gegeven, die elke vastgelegde voorspelling nog waar heeft kunnen maken.... Wat zal er gebeuren op 23 december 2012?

Ik zou zeggen: zorg dat je dan vet in het rood staat
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Pondaroza_Posse
Challenger Gym Urk
Gepost door Pondaroza_Posse op maandag 15-04-2002 om 17:45:07
Toch niet weer zoiets he !!!!

Niemand weet het moment van de Armegadon, dat is temninste mijn christelijke overtuiging.
----------------------------------------
Tune in and Speed it up !
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 15-04-2002 om 18:32:35
Het kan waar zijn, maar het kan net als alle andere keren dat ze dachten dat de hele boel zou vergaan, maar het toch niet gebeurde, een hoop onzin zijn.
Als ik er dan nog ben, dan merk ik vanzelf wel of ze gelijk hebben of niet, ik ga me er iig niet speciaal mee bezig houden...
Ook leuk, sta je net vet in het rood, gaat het niet door, kan je alsnog dokken...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 16-04-2002 om 10:53:24
Ik heb het hier niet over een Armageddon, maar over een gebeurtenis dat eens per zoveel jaar plaatsvindt op aarde waardoor alles wat leeft zal vergaan. Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en enorme vloedgolven, zoals die al vele malen het leven op aarde hebben weggevaagd. De mensen of goden die dit al eens mee hebben gemaakt en op tijd wisten te ontsnappen hebben de tijd in de maya kalender vastgelegd. Door een bepaalde gebeurtenis zal de aarde helemaal over zijn toeren gaan.

Denk bijvoorbeeld aan het magneetveld van de aarde. Zonder de noord- en de zuidpool zou er geen leven op aarde mogelijk zijn. Geleerden weten dat de polen langzamerhand dreigen te 'verwisselen'. Een mogelijkheid zou zijn dat dit wisselpunt bedoeld wordt. Waarschijnlijk is dit net zo`n cyclus als het op- en ondergaan van de zon, de maan etc. Alleen duurt dit duizenden jaren en de zon komt elke dag op. Vele astronomische cycli kunnen wij voorspellen, waarom deze dan niet?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 17-04-2002 om 19:15:23
Dat de polen omdraaien eens in de zoveel jaar is al langer bekend. Voor zover ik weet is dat een behoorlijk snelle wisseling. En omdraaien van magneetvelden heeft echt veel uitwerking op de organismen. 't Is alleen wat lullig die van de magneetvelden gebruik maken voor hun navigatie

:alien:shirt
:moo:
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.