Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 16-04-2002 om 12:59:58
Ik ben niet zo in de mobiele telefoons. Maar ik ben bang dat ik een nieuwe nodig heb. Dus nu dacht ik: dan maar meteen met mp3 speler, want die wil ik ook. Ik weet dat de nokia 5510 (toch?) deze functie heeft, maar zijn er nog meer telefoons met deze functie? En is het verstandig om zo`n combi ding te kopen of is de kwaliteit van een losse mp3 speler veel beter?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
veter Gepost door veter op dinsdag 16-04-2002 om 14:20:58
Het wordt iig mijn volgende telefoon Maarja ik krijg hem gratiz. Dus dan maar gelijk een met mp3 speler.Ik heb zelf een md speler en ik ben van mening dat dat beter is dan een mp3 speler. Een voordeel is wel je mobiele telefoon neem je altijd mee dus als je in je haast een keer je md speler bent vergeten heb je je mp3 speler nog wle bij je

Denk ook niet dat ik voor die telefoon geld zou neertellen. Ik vind de aanschaf waarde bijzonder hoog.

Grtz veter.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2002 @ 14:29:47 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.