Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
veter Gepost door veter op dinsdag 16-04-2002 om 15:20:38
Ik vraag me af of de mensen van de 2e kamer hard gevallen zijn en of er gewonden zijn gevallen. Ik vind het wel een beetje zielug voor ze zullen we met ze allen een fruitmand sturen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2002 @ 15:21:31 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 16-04-2002 om 16:39:46
dit is grappig bedoeld?


het is geen fijn gevoel anders omdat we dus 4 jaar lang eigenlijk 8 een paar oetlullen hebben gehad die beslissingen namen

en nu kunnen er voor ongv geen maand belangrijke beslissingen worden genomen omdat er geen kabinet gevormd is nog. ik vind maar flink kut

al is het nu wel terror in den haag
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
veter Gepost door veter op dinsdag 16-04-2002 om 18:52:58
lordv schreef:
> en nu kunnen er voor ongv geen maand belangrijke beslissingen worden genomen omdat er geen kabinet gevormd is nog. ik vind maar flink kut
>
> al is het nu wel terror in den haag


Jij denkt dat ze deze 2 weken echt beslissingen zouden nemen. Ik denk dat dat vlak voor de verkiezingen vrijwel onmogelijk is en iedereen elkaar het licht in de ogen niet gunt. Meer zon instelling van we laten ons nog even zien voor de kiezers. Ze hebben wel eens vaker een maandje vakantie dus zo erg is het allemaal ook niet. En mocht er echt wat direkt besloten moeten dan mogen ze dat nog steeds.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2002 @ 19:03:07 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 16-04-2002 om 19:04:46
Denk je echt dat ze zich behoorlijk schuldig voelen? Neh! Die gasten willen gewoon effe rust zo vlak voor de verkiezingen.. Hoe doe je dat het beste? Ontslag nemen!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
veter Gepost door veter op dinsdag 16-04-2002 om 19:45:03
ze zouden met 2 weken al op vakantie gaan dus nu 2 weken eerder.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.