Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
veter Gepost door veter op zondag 21-04-2002 om 10:45:37
Na lang w88 is hij dus eindelijk uit. Hij was gister al bij burnside te koop. Ik luister hem nu voor de eerste keer en hij klinkt ZWAAR vet.

Hij was het w88 zeker waard.

Greetz veter
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2002 @ 10:46:13 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 21-04-2002 om 12:45:18
Ik luister hem nu ook. 't is de vette shit, maar het wordt vast geen hit. Met aan het einde van de laatste track nog een vette battle van Casto tegen een of andere dronken tukker een paar jaar geleden in het Metropool in Hengelo. Let vooral goed op wat dat gastje tegen Casto zegt. Heel goed opletten anders valt het je niet op
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Driver/Fotoland Gepost door Driver/Fotoland op maandag 22-04-2002 om 14:29:20
Jaha, ik heb het niet gehoord, maart ik weet waar het over gaat.. Heb de battle zelf gezien en heb me ziek gelachen.. De gast die casto 'probeert'te battle/dissen is Bart Apart/Barttie, hij is ook altijd te vinden in Innocent...

Damn man, wil die sjit wel eens horen...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 17-06-2002 om 23:55:31
Ben ik de enige die Casto (WEER) zwaar vind tegen vallen? Gaat weer nergens over, tis weer geschreeuw en hoog uit enkele beats komen in de buurt van grappig...

Misschien is het omdat ik Casto altijd al een schreeuwlelijk vond. Maar ook dit album kan me niet boeien.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 18-06-2002 om 16:51:51
ik ben het met spade eens.. volledig.. althans ik heb n paar nummers gehoord niet de hele cd.. stuk of 5 nummers.. en de beats vonnik echt nix aan.. en de raps vond ik niet interessant..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Wreker
alias Danny Blanco
Gepost door Wreker op zaterdag 22-06-2002 om 15:43:44
Ik vindt Castoned zekers vet, gruwelijke beats en vette gastrappers. Hersenschimmen is toch wel beter.
Op Castoned heeft ie het wel teveel over wack MC's das een beetje minder.

En je baaalt ervan!
----------------------------------------
Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.