Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
MasterZak
Gepost door MasterZak op zondag 21-08-2005 om 23:15:30
Yo Ik ben nieuw op dit forum alles cool iedereen.
met mij niet echt nu want ik zit met een probleem

Ik wil dolgraag een goede mic kopen maar 100 euro is bijv veels te duur voor mij, man. Kent iemand een redelijke mic voor een redelijke prijs?
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 21-08-2005 om 23:16:54
ja ik zou dat eigenlijk ook wel kunnen gebruiken zo'n budgetmic.
maar de shit is dat dit niet egt bij feedback thuishoort volgens mij..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
MasterZak
Gepost door MasterZak op zondag 21-08-2005 om 23:18:35
ewa ja, waar dan? :S
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2005 @ 23:18:58 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 21-08-2005 om 23:19:57
bijv in AUD of MUZ

Kijk daar ook eens rond, er zijn al heel veel topics over geweest over welke mic je moet kopen.

welkom trouwens
MasterZak
Gepost door MasterZak op zondag 21-08-2005 om 23:21:32
ja thnx man, en trouwens elke keer als ik een avatar (icoon) wil zetten krijg ik een eroor :S
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 21-08-2005 om 23:23:05
mss moet ie wat kleiner zijn? der is een limiet. maar ik weet niet meer van hoeveel ik denk 15 mb fzo .
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 21-08-2005 om 23:23:39
Quote:
Usericon
Een usericon is gewoon een avatar. Dit is een plaatje dat naast je berichten op het forum komt te staan. Een avatar moet op het internet staan, een plaatje op je eigen computer is niet zichtbaar voor anderen.

Er zijn een aantal beperkingen voor usericons. Ze mogen niet groter dan 10 to 15kb zijn. En ze moeten een formaat van 70pixels bij 70pixels hebben.

Sinds kort kan je usericons uploaden op de NLhiphop server. Klik op de knop bladeren en zoek een afbeelding op je computer die je wilt uploaden.
MasterZak
Gepost door MasterZak op zondag 21-08-2005 om 23:29:01
ok het lag aan de pixels, maar ik kan nergens topics vinden over mics man
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 21-08-2005 om 23:33:57
kick.to/MZK
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 21-08-2005 om 23:36:26
mss is dat wat voor je?

Heb nieuw apparatuur, welke geluidskaart kopen?

en je hebt gelijk. ik kan er ook geen topics over vinden. Het zal dan wel in topics zelf af en toe ten sprake zijn gekomen. Er zijn iig al wel vragen over geweest.

Mijn excuses
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 21-08-2005 om 23:37:30
omdat iedereen de afkorting mic gebruikt is het moeilijk terug te vinden in de search, daar moeten woorden namelijk minimaal 4 tekens voor zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MasterZak
Gepost door MasterZak op zondag 21-08-2005 om 23:46:44
Die microfoon is veels te duur man, ik heb microfoons gezien voor 4o 50 euro maar ik weet niet of dat goede zijn weet je. Is er niemand die me iets kan aanraden?
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 21-08-2005 om 23:50:02
ga anders naar een der Feedback's winkels.

Daar zullen ze wel verstand van zaken hebben. En waarom zou je niet wat langer wachten en meer investeren als je weet dat je dan goede shit hebt?
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 22-08-2005 om 00:01:59
ligt eraan of je wil gaan zwaaien ermee(dus voor ook live gebruiken)(dynamische) of studio shit(kondensator) bij kondensator begin je vanaf 60euri+pre-amp+gluidskaart+kabels(=200 ong)
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
MasterZak
Gepost door MasterZak op maandag 22-08-2005 om 00:14:28
gewoon een microfoon waarmee ik mijn mp3's kan zetten voor de pc, niet voor live optredens ofzow.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.