Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
etr
Etter!
Gepost door etr op maandag 22-08-2005 om 17:25:10
jaa, ik heb net mn kaartjes gehaald (netjes op tijd als altijd). Vorig jaar kwamen ze in utrecht ofzo toch? Maar die heb ik moeten missen, dus dit word mn 1e keer J5 live, kan niet wachten! Gaan er meer mensen heen? En waarom is hier niet al een topic voor, J5 is de shit!
----------------------------------------
[url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/ETR]Mijn DVD's[/url] :: Mijn Site
ZwolleZuid - AmsterdamOsdorp
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 22-08-2005 om 17:26:43
j5 is veeeeeeeet gast, kenker, daar moet ik echt heen! thanks voor de info man, wist er helemaal niets over.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 23-08-2005 om 16:26:13
Quote:
Een feessie is snel gebouwd!
Dachten we eerst nog dat er een leuk rockbandje in Bitterzoet zou komen optreden, blijkt dat ze helemaal niet kunnen vanavond! (die rocksterren ook altijd!) Wat doe je dan?!........ Dan gooi je het gewoon over een hele andere boeg! En trappen we snel een zeer on-officieel Jurassic 5 after-feestje uit de grond! Komt ie:

Bitterzoet, Fatbeats & Hendsum and Young presenteren:

De UN-official J5 afterparty
Vanavond in Bitterzoet!
De onovertroffen dj de REIGER (ja, die van Hendsum and Young)
en Amsterdams finest host >>> MC FIT
Dinsdagavondje onversneden hiphop dus, met een vleugje Jurassic!
En uiteraard wat lekkere soul, funk enzo!
Van 23:00 uur - 03:00 uur. Voor maar 5 euro!!
Kom gezellig langs, dikke kans dat J5 dat ook doet!
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 23-08-2005 om 16:28:29
Ik wilde er aanvankelijk heen, maar ben nog te gaar van LL.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Yep
('',)
Gepost door Yep op dinsdag 23-08-2005 om 17:38:26
Ook gaar van lowlands, maar heb vanmorgen toch maar een kaartje gehaald. Al mijn matties gaan idd niet ivm bovenstaande reden , maar ik mag ze gewoonweg niet missen!
etr
Etter!
Gepost door etr op woensdag 24-08-2005 om 09:59:30
optreden was super, afterparty ook... ik heb aan het eind even met chali 2na kunnen praten... wat een toffe nacht was het
----------------------------------------
[url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/ETR]Mijn DVD's[/url] :: Mijn Site
ZwolleZuid - AmsterdamOsdorp
Yep
('',)
Gepost door Yep op woensdag 24-08-2005 om 13:36:07
Wat een fokking dope gig! Van begin tot eind oldschool knallen. De dobbelsteenmixset was errug lachen. De afterparty in 'bittersweet' was ook supervet met NuMarK op de draaitafels. Ps
etr
Etter!
Gepost door etr op vrijdag 26-08-2005 om 19:19:57
Na de afterparty in de bitterzoet heb ik even met 2na gepraat, extreem chille dude, maar hij vertelde mij dat ze 2 dagen erna in parijs op zouden treden, bij een of ander festival.
Nu wilde het toeval dat ik woensdag naar parijs ging, dus ik deed mn best daar ook te komen natuurlijk... Festival was Rock En Seine, 2 dagen rockfestival met o.a. Queens of the stone age, Foo Fighters, Pixies en J5 en Saian Supa Crew... Enfin, kaartjes gehaald (met korting ) en die donderdag wezen checken... Ik stond helemaal vooraan bij J5 (een vd laatste optredens) en Chali herkende me toen hij onstage was aaaaight, hij wees naar me en lachte en shit .
Iig 2 hele dope optredens in 3 dagen (wel exact dezelfde, maar wie kan ze dat kwalijk nemen met nummers als concrete schoolyard en Numark's live shizzle). Heb ook nog een foto gemaakt met chali erop met mn crappy telefoon camera
----------------------------------------
[url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/ETR]Mijn DVD's[/url] :: Mijn Site
ZwolleZuid - AmsterdamOsdorp
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.