Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-04-2002 om 22:11:36
Sinds kort is op de Osdorp Internet Posse pagina het toe sturen van nieuws mogelijk. Middels een speciaal formulier kan je nieuwe feiten aan ons melden. Iemand van de frontpage zal dan de submit bekijken en eventueel plaatsen.

Wat voor een nieuws kan ik submitten?
Simpel van alles. Als het maar iets te doen heeft met HipHop, Nederhop, Osdorp Posse, Festivals, Muziek, nieuw gereleasede albums etc.

Wat voor een nieuws kan ik beter niet submitten?
Alles betreffende huppelkutjes die doen of ze zingen, onzin of "kijk onze pagina is mooi zijn berichten".

Hoe snel worden gesubmitte berichten geplaatst?
Zo snel iemand van de frontpage je bericht gezien heeft en nieuwswaardig genoeg acht Als deze persoon dan ook nog tijd heeft, zal deze je bericht toevoegen. Dus je hoeft niet elk uur iets te submitten. Het kan namelijk wel is een dag duren eer iemand je submit ziet.

Ik had dat en dat gesubmit maar...
Het is niet toegevoegd?
- Misschien niet aan toegekomen, of niet 'goed gekeurd'

Er staat dat iemand anders het bericht heeft gesubmit!
- Wanneer er meerdere mensen zijn die een zelfde nieuws item submitten, zal de naam van de eerste persoon die het submitte bij het bericht staan.


Verder hopen we dat men veel van de nieuwssubmit gebruik maakt. Op die manier kunnen wij zo snel mogelijk zo veel mogelijk nieuws brengen.

De nieuws submit vind je hier
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-07-2002 om 21:31:38
De concert submit werkt nu ook. Ook hier te vinden

Concert submit
Nieuws submit

En dan hopen dat er ook is een keer gebruik van wordt gemaakt....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2002 @ 23:13:42 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.