Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 25-04-2002 om 20:35:28
RTL text meldt:

"De Haagse rechtbank laat op 3 mei geen camera`s, radioapparatuur en tekenaars toe bij het getuigenverhoor van prinses Maxima. Maxima was vorig jaar betrokken bij een verkeersongeval"

Ik kots op het Koningshuis. Over dit soort onzin kan ik soms zo nutteloos kwaad worden. Een super klein ongelukje en dan meteen de prinses in bescherming nemen? Uberhaupt in bescherming nemen is al onzin. Iedereen gelijk!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-04-2002 om 20:44:23
Het is uberhaubt al belachelijk dat hier een rechtzaak van komt. Die eikel die wil alleen maar zijn naam in het nieuws. Gratis reclame.

Hij had daar niet mogen rijden (iig. niet in die richting.) Zij had beter uit moeten kijken. Klaar.

Maar nee, zo kunnen we het natuurlijk niet laten gaan. Maxima is immers de vriendin van de toekomstige Koning. Inmiddels zijn vrouw. FF uitbuiten voor reclame. Hoop dat ie behoorlijke kosten aan z'n advocaat heeft. Zijn het iig niet alleen onze belasting centen die aan een onnodig proces verspilt worden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 25-04-2002 om 22:29:10
Ah joh lacheh toch
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 26-04-2002 om 01:50:53
ehm als ik die gast was zou ik er zoveel mogelijk uithalen als ik kon, die bitch krijgt zoveel geld (naar mijn mening gestolen van het volk)... volgende keer doodrijden.. jatoch... en getrouwd zijn met willempie is nog niet genoeg straf vindt ik....
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
McBouncer Gepost door McBouncer op vrijdag 26-04-2002 om 03:05:22
limon schreef:
> RTL text meldt:
>
> "De Haagse rechtbank laat op 3 mei geen camera`s, radioapparatuur en tekenaars toe bij het getuigenverhoor van prinses Maxima. Maxima was vorig jaar betrokken bij een verkeersongeval"
>
> Ik kots op het Koningshuis. Over dit soort onzin kan ik soms zo nutteloos kwaad worden. Een super klein ongelukje en dan meteen de prinses in bescherming nemen? Uberhaupt in bescherming nemen is al onzin. Iedereen gelijk!

En als jij zo'n vergelijkbaar ongevalletje van niets zou veroorzaken zouden er natuurlijk evenveel cameraploegen en radiomensen op af komen? Iedereen gelijk slaat in dit geval natuurlijk helemaal nergens op, want als dat zo was zouden die mensen niet eens de behoefte hebben naar dat verhoor toe te gaan.
Goed dat die sensatiepers op afstand gehouden word.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 26-04-2002 om 09:18:49
McBouncer schreef:
> En als jij zo'n vergelijkbaar ongevalletje van niets zou veroorzaken zouden er natuurlijk evenveel cameraploegen en radiomensen op af komen? Iedereen gelijk slaat in dit geval natuurlijk helemaal nergens op, want als dat zo was zouden die mensen niet eens de behoefte hebben naar dat verhoor toe te gaan.
> Goed dat die sensatiepers op afstand gehouden word..

Ik vind iedereen gelijk en ik behandel iedereen gelijk. Dat er hier extra camera`s aanwezig zouden zijn is omdat er kennelijk door veel mensen naar dit soort onzin wordt gekeken. Dat is dan het probleem van die mensen en niet van mij.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zaterdag 27-04-2002 om 00:38:24
limon schreef:
Quote:
Ik vind iedereen gelijk en ik behandel iedereen gelijk. Dat er hier extra camera`s aanwezig zouden zijn is omdat er kennelijk door veel mensen naar dit soort onzin wordt gekeken. Dat is dan het probleem van die mensen en niet van mij.

Kennelijk is het wel jou probleem, want jij wil die camera's er per se bij hebben, als het je niks kon schelen, dan had je er niks om gegeven of er nou wel of geen pers bij was, net als bij elke andere rechtzaak.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0184 sec.