Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 29-08-2005 om 21:34:31
Geachte heer/mevrouw,

Vandaag is een monteur langsgeweest om digitale telefonie te installeren. Mijn vriendin is hiervoor thuisgebleven om de monteur de plek te kunnen wijzen waar het kabelsignaal de woonkamer binnenkomt. Vanavond ben ik thuisgekomen en ontdekte ik na een gesprek met mijn vriendin een aantal onaangename verassingen. U moet weten dat ik al een jaar internet via de kabel heb en dat in mijn werkruimte een router ligt die het signaal over mijn 3 computers doorverdeeld.Naast het installeren van de digitale telefonie is kennelijk het internetmodem ook vervangen. Zal wel VOIP zijn waardoor het modem aangepast moet worden, maar meldt dat dan alstublieft.
- Het installeren van een nieuw modem lijkt mij genoeg, de bekabeling kan blijven liggen toch? Niet dus: de kabel is uit mijn router in de werkkamer gehaald en direct in een pc geplaatst. De huidige bekabeling van mijn netwerk en pc is daar dus uitgehaald, zonder toestemming van mijn vriendin! Daarnaast is dit geheel overbodig en dat bleek ook achteraf. Helaas heeft de monteur verzuimd de bekabeling in originele staat terug te plaatsen, te veel moeite?

Er bleek dus iets mis te gaan waardoor hij het nodig vond om de bekabeling te veranderen, maar toen ging hij op zoek naar een andere oplossing:
- Meneer de monteur opent zonder te vragen de Outlook mailbox van mijn vriendin!!! En constateert doodleuk dat er geen gebruik wordt gemaakt van een Casema emailadres... OUTLOOK = PRIVE. En vragen is een hele kleine moeite.

Daar het probleem nog steeds niet was verholpen belt de monteur met de helpdesk waar hij gewoon in de wacht staat net als de consument (tip: een monteurshelpdesk is best handig). Dus na een lange tijd wachten is het dan eindelijk klaar. Bleek iets niet goed geactiveerd te staan op het hoofdkantoor.

Monteur verlaat het pand.

Ik hoop spoedig iets van u te vernemen,

Naam-adres

p.s. Deze klacht kon ik via internet niet op het juiste product plaatsen, u heeft daar nog geen opties voor gegeven in de keuzemenu´s. Een toevoeging van digitale telefonie aan product en categorie is welkom, maar hopenlijk voor mij niet meer nodig.

p.p.s. Zelfs met een onjuiste categorie lukt het niet om de klacht door te sturen. De tekst overschrijdt de 1500 karakters U ontvangt deze dan ook schriftelijk en ik verzoek u vriendelijk ook schriftelijk te reageren. Bij voorbaat dank.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2005 @ 21:35:14 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Mip
Gepost door Mip op maandag 29-08-2005 om 21:42:25
uhm...tja

fijn dat we het weten

BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 29-08-2005 om 21:48:10
Is dat een klacht van jezelf?
Dat triple play gaat bij alle maatschappijen die dat aanbieden niet echt lekker geloof ik.
Maar zo'n monteur is ook een leek denk ik.
Hij heeft gewoon die installatieprocedure geleerd maar als er onverhoopt andere omstandigheden ontstaan weet hij ook niet wat hij moet doen.
Hoe kon hij eigenlijk in de email van je vriendin komen?
Gewoon outlook opstarten en dan op de inbox klikken zodat je de berichten ziet die daar al eerder zijn opgeslagen?
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 29-08-2005 om 21:56:15
ja vind beetje sneu om in iemand izjn mial te kijekn...
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.