Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 06-05-2002 om 18:44:43
Pim Fortuyn, lijsttrekker van Lijst Pim Fortuyn is neergeschoten in het Hilversumse Mediapark. Volgens ooggetuigen is hij overleden.

Bron: NOS
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
dap
038
Gepost door dap op maandag 06-05-2002 om 18:47:11
dit gun je niemand...
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 06-05-2002 om 18:53:35
Who's next?
Wat is er allemaal aan de hand in Nederland?
Sinds wanneer is het hier de gewoonte om politici die we niet zo koel vinden neer te schieten?
Dit gaat de verkeerde kant op...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op maandag 06-05-2002 om 19:01:36
Arme Pim....
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op maandag 06-05-2002 om 19:14:03
Op zich zat het er wel aan te komen met alle negatieve meldingen over fortuyn.
Het was denk ik gewoon wachten tot de bom zou barsten.

Maar dit gun je niemand.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 06-05-2002 om 19:54:26
Lijkwagen is ondertussen gearriveerd en vertrokken. Ik denk dat we er zeker van kunnen zijn dat Pim Fortuyn is overleden.

Ik ben benieuwd overigens wat de directe gevolgen voor de verkiezingen zijn. Gaat Nederland hard naar rechts? Zal het geen directe inpackt hebben op de stroming? Zullen de verkiezingen uitgestelt worden of campagnes opgeschort ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 06-05-2002 om 20:36:53
Voor foto's omtrent deze gebeurtenis. http://members.ams.chello.nl/e.w.v.d.veen/pim.html
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 06-05-2002 om 20:48:22
ik mag hopen dat t geen allochtoon was..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 06-05-2002 om 20:49:57
Rauf schreef:
> ik mag hopen dat t geen allochtoon was..

Dat zeker, anders is niemand zn leven meer zeker in dit land volgens mij.

Dan word het echt een burgeroorlog
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 06-05-2002 om 21:43:17
Mocht het een allochtoon zijn.. Dan is het zeker oorlog.. Heb je op het nieuws die Skinheads gezien?

Er zou al een dader zijn, hij zou ook al bekend hebben.. Ze mogen zijn kop d'r af hakken, want ook al was Pim niet zo'n lekkere, hij zorgde wel voor leven in de politiek, die nu weer gigantisch saai zal zijn
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op maandag 06-05-2002 om 22:46:58
t was dus een nederlander...
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op maandag 06-05-2002 om 23:33:31
Skinheads ? NaS| ? geef jij mij eens de uitleg over wat een skinhead is.. en kom niet aan met "kale kop en racistisch dus skinhead".

ONTOPIC:
Tis erg van pim, ik was nie voor pim fortuyn ofzo maarjah, tis een mensenleven dus erg..
----------------------------------------
Signature
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op dinsdag 07-05-2002 om 00:18:40
djiez, lijkt amerika wel. een zo'n geval op teevee zei dat met deze actie nederland zun onschuld verloren was, wat een trieste zooi zeg!
----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 07-05-2002 om 00:27:33
Wat zijn de mensen toch blind. Dit is net zo erg als dat iemand in een cafe een ander neerschiet (omdat ie bijv. raar keek). Dat mensen nu zeggen: "dat dat kan in Nederland" is ronduit dom. Er lopen nu eenmaal genoeg gekken rond die in alle koelheid mensen van hun leven beroven.

Mensen vragen zich nu af of je nu wel zo democratisch land bent als je niet meer voor je mening uit mag komen, want dan ben je je leven niet meer zeker. Je bent nu eenmaal in deze tijd nooit meer zeker van je leven, doe je ogen open!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 07-05-2002 om 02:51:31
Afhankelijk van het motief van de dader is het of een mediageil volstrekt gestoord persoon of iemand die een moord gepleegd heeft op de democratie.

ps. Ik vond de woordvoerder van PF best eng met wat die allemaal zei toen hem om een reactie gevraagd werd. Met die beschuldiging richting PvdA en dat " We kennen PF's gedachtengoed en zullen zo de verkiezingen etc voortzetten.

Quote:
Nasibal: ... Er zou al een dader zijn, ...
tuurlijk was er een dader. Het was geen random natuurkracht die kogels in hem plaatste.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2002 @ 02:54:00 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 07-05-2002 om 10:07:45
Quote:
Ik vond de woordvoerder van PF best eng met wat die allemaal zei toen hem om een reactie gevraagd werd. Met die beschuldiging richting PvdA

Deze woorden heeft hij inmiddels teruggenomen, 't was meer een uitval van woede. Hij heeft gezegd dat de PvdA nooit schuldig kan zijn, maar vind wel dat er een negatieve situatie rond Pim Fortuyn was ontstaan door o.a. de PvdA.
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 07-05-2002 om 12:25:37
Scrum: Kale Koppies met Witte Shirts die met hun arm omhoog staan te schreeuwen, ik kan er niks aan doen maar dat noem ik (Extreem rechtse) skinheads.
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 07-05-2002 om 12:31:57

----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 07-05-2002 om 15:35:18
maar t schijnt dus wxnlk een milieu activist te zijn geweest.,,..

wie zei er ook alweer n beter milieu begint bij jezelf..

[edit] waarom zit zijn hand eigenlijk in plastic? [/edit}
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2002 @ 15:38:15 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 07-05-2002 om 18:03:16
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af...

[edit].. Misschien heeft ie het zelf gedaan en zit de gun ook in dat zakje, maar wil de politie dat niet toegeven.. (Deze opmerking is geplaatst om toch nog even te proberen te lachen in deze barre tijd) [/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2002 @ 22:54:17 ]

----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Alternative Gepost door Alternative op dinsdag 07-05-2002 om 19:04:17
Neh lijkt me onwaarschijnlijk datie het zelf gedaan zou hebben, hij was juist op weg naar de verkiezingen waar hij waarschijnlijk hoog zou gaan scoren, en er zijn getuigen van de aanslag (dat zegt natuurlijk ook niet alles maar toch.) Tja waarom die plastic zak dan wel om zn hand zit weet ik ook verder niet...

Heeft iemand trouwens tijdens de live uitzending van de toespraak van Kok gehoort watie zei? 'Er schiet vanalles door je hoofd' Beetje ongelukkige woordkeuze, bij alle herhalingen van de toespraak is het eruit geknipt.
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
K03K Gepost door K03K op dinsdag 07-05-2002 om 19:49:32
Dit is natuurlijk erg slecht dat iemand om zijn ideeen vermoord word ik was het absoluut niet eens met zijn statements maar dat je neergeschoten word als je een mening hebt

Over die plastic zak kan ik me nog wel iets bij voorstellen (sporen op hand ed.)
maar wat moet dat tipp-ex potje op de foto :S
----------------------------------------
Geen alcohol just thetra-hydrocanabinol :P ....
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 09-05-2002 om 05:55:50
mjah ik vinnet een beetje overdreven van mensen die nu reageren dat ie vermoord is om wat ie zei, is ie dat ook werke-lijk!?..
ik bedoel het was een gestoorde milieuactivist voor t zelfde, had ie iemand bij de Mac voor zn flikker geschoten..
of iemand die rotzooi op de grond gooide..

ik hoop iig dat ie gast gewoon binnen 2 jaar weer vrij rondloopt door goed gedrag ensow, want ik zie zo vaak dat al die verkrachters en moordenaars ensow echt maar n paar jaartjes hoeven te brommen voor ze weer aan de slag kunnen.. dan vindt ik dat hij recht heeft op dezelfde milde behandeling..
en dat het systeem zichzelf hopelijk naait met al die lichte straffen.. en niet dat hij omdat hij
ons-aller-zo-geliefde-holle-mening-uitsprekend-pimpannekoek voor zn flikker knalt langer krijgt als de rest van de wapendragende-en-gebruikende-gestoorden
in de maatschappij vol met kinderneukende rechters...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op donderdag 09-05-2002 om 11:19:10
Quote:
Dit is natuurlijk erg slecht dat iemand om zijn ideeen vermoord wordt..

Zowiezo slecht dat iemand vermoord wordt..

Quote:
voor t zelfde, had ie iemand bij de Mac voor zn flikker geschoten..

Als hij dat gedaan had, en hij was door gereden naar de Mac aan het Plein in Den Haag, had hij daar waarschijnlijk binnengelopen terwijl teig en ik daar zaten... *phew*
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
Bliss Gepost door Bliss op zaterdag 11-05-2002 om 00:08:12
Ik heb lang zitten peinzen in hoeverre de media mede verantwoordelijk is voor de wrede moord.
Ik denk uiteindelijk van niet. Nu veel interviews weer uitgezonden werden en ik er eens goed voor ging zitten en aandachtig luisterde/keek kon ik er niet uit opmaken dat Fortuyn een populist, racist of rechts extremist was. We hebben met z'n allen te snel overdreven conclusies getrokken uit een paar foute uitspraken.

Sja... rest in peace Pim, je ideeën leven voort.

P.S Ik zou zelf trouwens nooit op em stemmen, postuum of gewoon.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.