Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Merelle
Brabantse BOERUUHH!!!!
Gepost door Merelle op vrijdag 09-09-2005 om 22:56:35
Mijn beste vriendin is 8 september 2003 haar broertje verloren.. maar ik trek me dat zo aan dat ik gewoon heel veel moet huilen ensoow.. hij was 11 en is uit een boom gevallen.. ik probeer het al 2 jaar een plek te geven..
Ik wil graag weten hoe jullie er mee omgaan en hoe jullie het verwerken als er iemand die je goed kende is overleden.. misschien dat het mij ook vooruit helpt!!
Alvast bedankt!!
----------------------------------------
De Wit Ginne Mens
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-09-2005 om 22:58:04
Ergens bij stilstaan is goed, maar het moet niet je dagelijkse leven gaan beïnvloeden.
Je moet dus 'gewoon' proberen door te leven, je dagelijkse dingen doen.

chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op vrijdag 09-09-2005 om 22:59:11
Praat erover met vrienden en mensen om je heen.
----------------------------------------
onderschrift
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 09-09-2005 om 22:59:49
op ml75 gaan daar zijn veel mensen die dit soort problemen serieus willen oplossen.

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 09-09-2005 om 23:08:13
het is heel lastig, maar je moet gewoon doorgaan met je dagelijkse leven, en proberen het te plaatsen, als iets dat bij je hoort

en erover praten helpt erg veel, maar je moet je er niet teveel door laten beïnvloeden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op vrijdag 09-09-2005 om 23:12:32
dat soort shit gebeurt nou eenmaal.. ik vind het kut en het is kut, jkr als het iemand is die je wel kent of heel goed.. sta de bji stil maar niet te vaak.. anders kunnen we 2e wereld oorlog ook wel elke dag kunnen herdenken
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 09-09-2005 om 23:13:32
WO2 en de dood van een naaste is nou niet bepaald te vergelijken
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op vrijdag 09-09-2005 om 23:22:30
Quote:
chester schreef op 09-09-2005 @ 22:59
Praat erover met vrienden en mensen om je heen.


Inderdaad. Zoiets kan nooit weer helemaal goed komen... ik bedoel, het blijft pijnlijk. Maar erover praten helpt een hoop. Je gevoelens moet je uiten, als je dat niet doet word het alleen maar erger... en ik spreek uit ervaring want ik ben iemand die liever niet praat over z'n problemen... en da's dus niet goed.

Probeer er niet constant aan te denken, het leven kan soms keihard zijn, maar toch moet je verder. Niemand heeft dit gewild, en iemand zomaar verliezen is vreselijk, maar het mag jouw leven niet verder verknoeien.

Hoe zwaar het ook is, op een gegeven moment zal je zoiets toch min of meer moeten accepteren, dat het zo gelopen is. Een andere optie is er namelijk niet. Veel sterkte hier mee, ik hoop dat je je snel weer een beetje goed gaat voelen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2005 @ 23:23:42 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 09-09-2005 om 23:33:13
ik heb vrienden die op soort gelijke manieren mensen zijn
verloren.. dus met hun kan ik er over praten..
verder wel doorgaan met je leven, op zn tijd er aan denken enzo
maar niet vergeten
ieder heeft zn eigen manier, ik denk ook veel in me eigen
en praat er niet zoveel met andere over, af en toe eens..
LayD Space
Gepost door LayD Space op zaterdag 10-09-2005 om 00:07:33
ik zit er zelf ook heel erg mee.. agus en faissel allebij weg :') En ik weet dat ik het los moet laten en hun dat ook willen, maar ik kan het niet... ik blijf eraan denken weet je.. maar ik schrijf er gewoon teksten over en ga me ook meer op mijn eigen leven storten wel. Maar ik kan het verder echt nog niet goed loslaten. Bij heel veel dingen schieten ze gelijk mijn hoofd weer in. Als iemand bijvoorbeeld ongeluk zegt.. hopakee zie ik die twee in mijn hoofd. kan er niks aan doen verder. Maar ik weet wat je doormaakt..
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 10-09-2005 om 01:38:09
Quote:
Capone schreef op 09-09-2005 @ 22:59
op ml75 gaan daar zijn veel mensen die dit soort problemen serieus willen oplossen.
huhu hmmz ja en hier zou er niemand over denken natuurlijk, over inhoudsloze opmerkingen gesproken.

klinkt cliche, praten... teven is het iets wat je op een gegeven moment niet meer dagelijks moet toe laten in je gedachtes. Niet bij alles denken van 'oh, dat vond ie leuk' of 'oh, daar was die nog geweest vlak voor die dood ging'. Dan blijf je in het verleden hangen.

Ook zonder een overledende is er een verder leven. Dat is iets dat je nooit mag vergeten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Prism
Gepost door Prism op zaterdag 10-09-2005 om 02:31:01
Quote:
Capone schreef op 09-09-2005 @ 22:59
op ml75 gaan daar zijn veel mensen die dit soort problemen serieus willen oplossen.

wtf?
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 10-09-2005 om 12:16:00
je moet er echt over praten! heb t een tijd trug zelf ook gehad. de vriend van mn nicht had zichzelf verhangen, en die jongen was een van mn beste vrienden. heb er nog steeds moeite mee, en denk er regelmatig aan ook. maar in mijn geval klopt het ook dat tijd alle wonden heelt, t gaat geleidelijk aan (en bij sommigen met wat meer moeite dan bij anderen) maar t komt allemaal goed.

sterkte
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zaterdag 10-09-2005 om 12:22:50
zoek een uitlaatklep
sport
praten
schrijven
kijk wat voor jezelf het beste werkt
----------------------------------------
Kiphop baby!
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-09-2005 om 12:24:55
schrijf het van je af dm.v. gedichten of lyrics. Dit brengt je grootendeels tot rust, en ik kan het weten
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 10-09-2005 om 12:31:11
Ik luister muziek of kijk agresieve films enzo
en ga ineens aardig veel sporten. Ik ben niet zo'n prater daar mee.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 10-09-2005 om 14:10:44
ik verwerk zoiets nooit...het blijft me altijd wel bij...soms is t nog steeds even foktop enzo als ik er aan denk maar ben ook niet echt een type dat erover praat met mensen ik reageer me gewoon btje af tijdens sport ofzo
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 10-09-2005 om 14:14:28
ik sta er wel bij stil, maar ik probeer dan gewoon door te gaan met mijn leven zoals ik dat leed
ik zoek gewoon afleiding in sport en computeren en me hobby's
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 10-09-2005 om 15:23:27
Maar waarom trek je het zo aan?
Was je erbij toen het gebeurde, of voel je je schuldig ofzo?
2 jaar ermee lopen is best lang volgens mij.
Anders moet je eens de kindertelefoon bellen voor adressen van jeugdzorg of hoe dat heet van die mensen die je daarmee kunnen helpen.
Tenminste als je dat wat lijkt, dan kan het je misschien helpen.
Anders zou ik er met die vriendin over praten, of zij het al verwerkt heeft en zo ja, hoe.
kjeldje
relaxt
Gepost door kjeldje op zaterdag 10-09-2005 om 15:26:03
gewoon verder leven, en er niet teveel aandenken alleen als het moet/kan als je het zelf wilt
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zaterdag 10-09-2005 om 18:37:17
Quote:
Prism schreef op 10-09-2005 @ 02:31
[...]
wtf?


ff voor de duidelijkheid dit was dus sarcastisch bedoeld.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.