Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
2Mini
Vijfdubbelnultwee
Gepost door 2Mini op maandag 12-09-2005 om 18:01:07
Jawel, 2Mini van Vijfdubbelnultwee heeft een nieuwe track gemaakt.

Download hem hier

Feedback is welcome, de site van Vijfdubbelnultwee komt binnenkort online.


----------------------------------------
2Mini en JeePee
Wdp
Owh Jawel
Gepost door Wdp op maandag 12-09-2005 om 18:10:07
Ben der niet echt kapot van
----------------------------------------
Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op maandag 12-09-2005 om 20:41:48
Beetje fake ik vond het wel dope van ying yang twins om met deze stijl te komen ( ik had nooit eerder een heel nummer zo gehoord) maar om het na te gaan doen beetje jammer....
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
2Mini
Vijfdubbelnultwee
Gepost door 2Mini op dinsdag 13-09-2005 om 20:56:58
duh.. tis op z'n straatremix
----------------------------------------
2Mini en JeePee
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 13-09-2005 om 21:45:58
wat een diepgang.

probeer volgende keer een onderwerp te nemen met een beter diepgang en een grotere doelgroep , want dit is niet echt heel serieus te nemen. Let ook op je flow, want je spreek veel dingen te snel uit.

succes
2Mini
Vijfdubbelnultwee
Gepost door 2Mini op woensdag 14-09-2005 om 22:44:35
Damn.. nooit gehoord van Straatremixes?
Nooit de Ying Yang versie gehoord?

Hij is gewoon vertaald.. en nu is ie gewoon dope.

Hip hop leken
----------------------------------------
2Mini en JeePee
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op woensdag 14-09-2005 om 22:58:04
Yeah ja echt iedereen hier weet nix die track is mad lauw nigga, fo'real straatremixstylowestside


----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 23:14:45
nee man ying yang ? wat is dat ..man ik weet niks van hip hop, ik rap zelf ook niet en mtv , wat is dat ? en ja gelukkig weet je zelf dat je erg dope bent en dat ik hoop ook dat je weet dat je niet monotoon bent, je flowt als de illste, en dr dre mij belde of ik hem met jou kon ophooken, want 50 cent belde voor een collabo die die samen met je wil doen.

ok cut het sarcasme

ten eerste, verlaag je eigendunk ( je maakt je totaal niet populair als ik gvd op je feed )
Leer flowen , want je spit naast de maat
Leer woorden gebruiken waarvan mijn chineze buurmeisje van 2 niet kan zeggen van "ik rijm nog iller "
en leer omgaan met kritiek. Ik kan zo niet horen of je het in je hebt om rapper te worden , maar als ik je dan wat tips geef , dan verwacht ik zowizo een greintje respect voor de genome moeite, en anders moet je je rommel niet meer posten, want ik denk dat een hoop feeders graag respect willen na hun tips.

succes
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 14-09-2005 om 23:19:35
bal de poes kapot , bal de poes kapot WHuahhahahahahahaha
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
rame
Gepost door rame op woensdag 14-09-2005 om 23:21:25
sorry ik vind het helemaal niets, dat gefluister klinkt gewoon niet, ik zou je weleens gewoon willen horen rappen, misschien dat dat iets is..
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.