Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
jerra
jxr
Gepost door jerra op vrijdag 16-09-2005 om 17:14:58
javascriptlayer('../player/single_player.cfm?songid=2708371&q=hi');
creative
Fresh
Gepost door creative op vrijdag 16-09-2005 om 17:16:34
Huh?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 16-09-2005 om 17:20:23
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=353191

bedoelt ie
Nelus
Leave u breathless,,
Gepost door Nelus op vrijdag 16-09-2005 om 19:04:12
Stop met rap, danku
----------------------------------------
|> Scared to Death, Scared to Look, They Shook
Cos their aint such things like a half way crook!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 16-09-2005 om 19:05:51
pang pang , jij hosseler jij !

Maar even zonder gein , Ik vindt je flow redelijk , je text...tja ...het is niet mijn ding weetje...ik kom namelijk niet uit de States. Maar ik vindt je rap nogal saai , omdat je stem niet echt veel afwisselingen heeft. De beat valt ook een beetje tegen, hoewel je shit wel pro' stijl klinkt qua afmix shit en stemmen.

Het geheel is wel leuk, maar je flow pakt me niet en je text spreekt mij ook niet aan. Maak je ook andere soort nummers ?

peace
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op vrijdag 16-09-2005 om 19:10:07
Een goed begin!

dat wel,

Je flow klinkt wel aardig, je tekst is denk ik wel gewardeerd in je wijk" denk ik". Je beat is niet echt dat je zegt van woooW.. dope beat... maar het is niet slecht.

Maar jah, oefenen oefenen oefenen en je komt er wel..

Gr vince
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 16-09-2005 om 19:11:54
topic titel gefatsoeneerd...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op vrijdag 16-09-2005 om 19:12:13
Deze shit is hard!!

juist hard gewoon schrijven uit je hart ipv moeilijk doen met geforceerde wordplays en diepzinnigheid...

Ga ook een keer zo een track maken, maar dan meer met metaforen.
Jakyman Gepost door Jakyman op vrijdag 16-09-2005 om 19:15:25
aaai lekker man..

klinkt echt goed... flow had beter gekund, maar is wel goed..
beat is prachtig!!
en je stem is wel dope, alleen ik zou proberen beter te articuleren -mooi woord is dat, tog-

maar wel goed, kil..
jerra
jxr
Gepost door jerra op vrijdag 16-09-2005 om 19:43:51
ai mensen tanx voor de feedback
kijk waar die nummers over gaan maak ik ook echt mee
en ik weet dat veel mensen ook zouden denken van daar heb je weer een van die tof praatertjes
maar dat is echt niet zo in mijn wijk (merenwijk)
het is een achterstands buurt waar veel agressie en problemen in voor komen maar ik weet zelf ook dat je met deze onderwerpen nooit echt ver kan komen omdat de meeste mensen het niet meemaken ik ben nu bezig met een prof album met onderwerpen als de euro verandering wat veel mensen in iedergeval in mijn omgeving echt blut heeft gemaakt en
dingen over hoe probleem jongeren zich voelen ook wat commercielere shit feestnummers liefdesnummers (met een onderwerp) enzo. over mijn flow het kan en moet ook veeeeeeeeeeeeeel beter maar dat komt omdat ik al mn nummers in 2 dagen of soms dezelfde dag heb afgemaakt terwijl dat 3 weken zou moeten zijn de
maar jah hoop wat duidelikhijd gebracht te hebben tanx p,zzzzzzzzzzz
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 16-09-2005 om 21:31:43
Quote:
jerra schreef op 16-09-2005 @ 19:43
de euro verandering wat veel mensen in iedergeval in mijn omgeving echt blut heeft gemaakt


Niet alleen in jouw omgeving maar ik snap je punt wel. Maar zou je met je cd niet wachten tot je je flow tip top in orde hebt ? zo te horen zit het qua beats en zangeresjes en shit wel goed , maar zou je zelf je shit niet willen opvijzelen voor je echte shit gaat droppen ? "t is een idee he.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.