Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dopeheid
Dope... toch?
Gepost door dopeheid op dinsdag 27-09-2005 om 03:42:06
Op zoek naar battles (live battles geen forum battle

info over wie, wat, waar en wanneer wordt op prijs gesteld

Blauwvinger Gepost door Blauwvinger op dinsdag 27-09-2005 om 08:40:00
www.spitt.nl (MP3)
www.fabchannel.com (film)
en dan zijn er nog soundclicks geloof ik
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 27-09-2005 om 13:07:51
denk dat hij t gewoon live op stage wil bijwonen of niet?
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op dinsdag 27-09-2005 om 13:19:17
Ze zijn schaars momenteel
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
Pussay Gepost door Pussay op dinsdag 27-09-2005 om 13:57:31
als er genoeg animo voor is, kan ik wel wat organiseren hieromtrent?! id?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 27-09-2005 om 14:03:01
battles zijn zoo 2001. Boeit niemand meer echt, de toppers hebben zich al bewezen en het niveau van de rest is bedroevend laag.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 27-09-2005 om 16:54:14
ja dap, laten we voetbal maar stoppen, de toppers hebben zich al bewezen en het niveau van de rest is bedroevend laag.

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 27-09-2005 om 16:56:20
GDMW begint binnenkort weer volgens mij.
----------------------------------------
onderschrift
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 27-09-2005 om 16:59:18
komen er al weer trauma's op?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 27-09-2005 om 17:00:44
Ghehe
Vorig jaar had ik me ook opgegeven, en toen had ik hier gezegt dat me moeder
een hoer was omdat ik niet van haar weg mocht om me tentamen week,
en toen was l2n erg boos op mij
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 27-09-2005 om 17:01:38
En terecht G
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 27-09-2005 om 17:03:33
14 december voor mijn school ga ik aan mee doen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 27-09-2005 om 17:06:19
Quote:
L2N schreef op 27-09-2005 @ 17:01
En terecht G


Was een vervelende samenkomst van omstandigheden
op dat moment, je weet niks
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 27-09-2005 om 17:07:55
Quote:
dap schreef op 27-09-2005 @ 14:03
battles zijn zoo 2001. Boeit niemand meer echt, de toppers hebben zich al bewezen en het niveau van de rest is bedroevend laag.


Kanker wat ben jij een zielige meeloper zeg.

Hoezo 2001...Battles waren het populairste in 2004 na die release van 8 mile..Dus dan zou het eerder 2004 zijn.

Maja je wil zeker tof overkomen...En nu is het niveau laag, maar bij spitt/gdmw 2004 was het ook kankerlaag, kijk maar naar al die namen die nu "bekender" zijn, die waren toen ook kankergaar en vele waarschijnlijk nu nog. De enige die vloeiend konden freestylen van spitt waren Lange, Tim, en DRT....Ik ben het er wel mee eens dat het niveauvershil wel groter is geworden, omdat mensen die 1 maand rappen ff voor de grap mee gaan doen, maar als je naar de serieuse cats kijkt is het niveau wel zwaar omhoog gegaan ten opzichte van vorig jaar, Kijk heleboel wedstrijden waren het 80% van die 1 maand gasten... Dan is het inderdaad wack, maar die zullen uiteindelijk weer weggefiltert worden aangezien die hype nu al over is.
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 27-09-2005 om 17:11:21
Die release van 8 mile was in 2002.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 27-09-2005 om 17:14:49
O, whatever heb die film nooit gezien.

Maja ieder geval daarna was die hype pas op zijn hoogst.

En nu is dat weer afgelopen, dus al die rappertjes die niet serieus bezig zijn zijn nu allang gestopt.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 27-09-2005 om 17:15:16
Bijvoorbeeld JF Project...
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 27-09-2005 om 17:22:43
Quote:
dap schreef op 27-09-2005 @ 14:03
battles zijn zoo 2001. Boeit niemand meer echt, de toppers hebben zich al bewezen en het niveau van de rest is bedroevend laag.
dopeheid
Dope... toch?
Gepost door dopeheid op woensdag 28-09-2005 om 10:24:36
ja Live battles ben ik naar op zoek... en battles niet meer dope? de hype over? das mooi dan komen er tenminste weer serieuze MC's

Misschien een goed idee voor nlhiphop om eens een live battle te organiseren?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-09-2005 om 10:34:54
Idd Vent.
IMDB search:
8 Mile (2002)

Battles waren populair in 2002 / 2003. Als je me toch letterlijk op woorden wil pakken moet je ook niet met data strooien waarvan je het niet eens weet. Dus kappen met je 'meeloper' want je geeft zelf aan dat ik eigelijk gewoon gelijk heb. Als je nu een battle opzet dan krijg je 100 13 in een dozijnrappers met een paar goede, echt niet om een boeiend Spitt of GDMW van te maken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2005 @ 10:36:12 ]
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op woensdag 28-09-2005 om 10:52:42
Ze moeten gewoon geen open inschrijvingen houden (audities) en een fixe geldprijs als hoofdprijs doen, dan zul je zien dat er wel degelijk hardere mc's mee gaan doen.

En DAP ik heb niks tegen je hoor...Alleen dat battles zo 2001 zijn vind ik wat overdreven. Alsof iedereen die "vroeger" meedeed fantastish was en mensen die nu bezig zijn geen reet waard zijn. Zeg je eerlijk het niveau over het algemeen is zwaar omhoog gegaan alleen die battles worden niet goed georganiseert.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-09-2005 om 12:08:29
Tuurlijk is niet iedereen van paar jaar geleden super, maar je had toen wel de echte battlecats zoals Tim, Raymzter, Klopdokter etc etc. Die gasten hebben nu geen zin meer in battles, want waar zou je het voor doen? Geld als prijs is er toch niet of het moet heel groots worden opgezet, en voor een grote opzet heb je toch veel goeie battle mc's nodig en die zijn er niet. Je valt elk jaar in hetzelfde rijtje dan.

Er zullen best veel goede mensen rondlopen maar ik zie ze niet hoor, het is net als dat er vast heel veel goeie groepen zijn maar als ze alleen op hun zolderkamer blijven dan schiet het niet op. Dat in 2004 , ik weet niet uit mijn hoofd welke het was, was echt superslecht. Een jury die moet kiezen tussen slecht en superslecht. Dan kan je gewoon beter stoppen voor nu , daar kan geen prijzengeld tegenop. Spitt showcase was wel weer dope (verslag staat wel op nlhiphop), maar dat was lekker klein en heb je niet dat ze ook in lutjebroek een battle mc zoeken.
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op woensdag 28-09-2005 om 15:10:51
ik heb kort geleden bij de amersfoortse battles nog heel goeie shit gezien
de finale was BEDROEVEND SLECHT, maar ook doorgestoken kaart.
rappers als dax (saizen), crackbek, daweed, dennis t, paradize, ... hebben in eerdere rondes geweldig mooie battles laten zien.. en dat is maar een klein deel van de actieve battle mc's momenteel.
dax kan dit rijtje vast wel aanvullen

audities dmv een onderwerpfreestyle ronde waarbij de helft afalt was daar trouwens een heeel goed idee.. dan bewijs je dat je het echt kan

en dap
al die grote namen waren ooit ook geen grote namen.
als er nu veel battles kwamen en 2 of 3 mensen daar altijd in de finale zouden staan, dan zijn dat volgend jaar ook bekende namen.. dan doen ze niet meer mee en krijg je weer een dap die zegt 'ja maar vorig jaar had je nog grote namen als surya, enz .. (bij wijze van voorbeeld dan )

en oja als iemand battles wil organiseren: graag
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2005 @ 15:14:45 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 28-09-2005 om 15:22:10
ik zou er ook wel eens een paar willen bij wonen, lijkt me wel vet
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-09-2005 om 15:25:50
ik ben het wel met je eens, maar ik vind dat je niet iets groots moet organiseren met alleen maar wacke rappers. Echt talent komt wel naar boven en dat gaat wel via mond op mond reclame.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 28-09-2005 om 15:44:50
Ze moeten eik gewoon een keer de grote mensen vragen, Def P, Klop, Ray, Tim, Frans, Extince, Brain, Paradize etc. Dan heb je wel lekkere battles op niveau.....

....jammer dat ze alleen niet willen
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 28-09-2005 om 15:49:03
als er grote prijs is doen ze het heus wel.. alleen dat doen ze niet.. een dikke prijs van 20.000 euro..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dopeheid
Dope... toch?
Gepost door dopeheid op donderdag 29-09-2005 om 12:01:50
ik weet toevallig dat er in Breda wordt gebattled binnenkort dus dat ff checken...

wie weet ist lauw...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2005 @ 12:02:29 ]
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op vrijdag 30-09-2005 om 09:31:10
waar en wanneer in breda???


@iemand hierboven:
grote namen zijn geen garantie voor dope battles, sterker nog ik denk dat de dopeste battles momenteel komen van mensen die je niet kent
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
dopeheid
Dope... toch?
Gepost door dopeheid op zondag 02-10-2005 om 14:00:09
Bodmeloos 4: De Eindeloze Ondergrond

04/11/2005
in de Boulevard te Breda

HipHop avond met optredens van o.a.: Javlin', BronBroederz, Damsco's Finest e.a.

Wederom weer een battlecontest dus kom het scopen
dopeheid
Dope... toch?
Gepost door dopeheid op zondag 02-10-2005 om 14:18:15
Als iemand trouwens data heeft over andere Battles (competities, hiphopavonden, whatever) plz share

Ik heb het gevoel dat er zat battles worden gehouden maar dat de PR nooit verder gaat dan de eigen stad/regio...

 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.