Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 06-06-2002 om 19:56:36
Zoals misschien wel is opgevallen is er een forum van de index verdwenen. Dit is het Festival en Uitgaans Forum. De reden waarom dapozza en ik hebben besloten dit forum te sluiten is het volgende.

Na ruim een jaar is er vrij weinig gepost wat niet ook in het muziek forum zou kunnen of daar misschien zelfs iets beter zou passen. Het overlappende gedeelte van deze 2 fora was te groot. Buiten dat werd er zowieso al heel weinig gepost in dat forum. Zo weinig dat ik al even aan het 'bestaansrecht' van dit forum heb zitten twijfelen.

Alles over festivals kan je voortaan in Muziek forum kwijt. Uitgaan is voortaan onderverdeelt in het Sport, hobby, vrijetijd forum. Deze twee fora hebben voor de verduidelijking een kleine naamsweiziging ondergaan.

Er zal zo spoedig mogelijk met Griep overlegt worden wat hij wil betreft moderatie, ofdat hij door gaat in een ander forum, of dat hij stopt, ofdat er misschien een andere mogelijkheid is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2002 @ 19:58:14 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 06-06-2002 om 23:50:41
Mjah, op zich goeie keuze, festival shit wordt muziek gespeeld en past dat natuurlijk ook in Muziek bla thuis, dus wordt het nu wat overzichtelijker en duidelijker waar je iets moet posten denk ik.
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 07-06-2002 om 00:10:12
scrumstah schreef:
> Mjah, op zich goeie keuze, festival shit wordt muziek gespeeld en past dat natuurlijk ook in Muziek bla thuis, dus wordt het nu wat overzichtelijker en duidelijker waar je iets moet posten denk ik.

Dat is de opzet ja
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 11-06-2002 om 00:05:33
He.. ik zou toch zo bij de forum crew kunnen zitten.. Ik denk al precies zo
----------------------------------------
Signature
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.