Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 22:47:23
"Om 22.50 op Nederland 3 een reportage van NOVA over de Haagse rapgroep DHC die een Hirsi Ali Diss hebben gemaakt. Iemand het nummer al op Kazaa gevonden? De songtekst van deze diss waar Hirsi Ali met de dood wordt bedreigd"

teksten:

"Fuck hirsi ali Somali
Dit is rico chemically.
Ben aan zet stuur een skut-raket.
Naar die kanker slet je bent goedkoper dan een easy-jet.
Twee maanden in Nederland en dan al zo bijdehand.
Kanker hoer kanker stront vlek.Sla je op je bek, breek je nek.

Wat je denkt wat je denkt.Je bent een excuus allochtoon doe is gewoon.
Want ik weet waar je hooitje woont.Kanker hoer altijd op de loer.
Met je dicht genaaide snee bij de vvd in de vorm van zalm.
Fuck cda fuck vvd dit is DHC.Motherfucker met volkert van der G.
Wat je denkt wat je denkt.Hardcore gangster shit daar zorg ik voor.

We zijn bezig met het voorbereiden op een liquidatie op hirsi ali.
Dat is mijn reactie voor de ordes die ze zei op de televisie praten over intergratie.
Het heeft geen zin want je blijft een ziekelijk irritant Voor jouw vaginale complicatie.
Bestaat geen vaccinatie of andere medicijn je kan beter geen vijand van mij zijn den haag is mijn terrein.Kanker huis-neger steek je neer want je bent vies.
Je bent een allochtoon met een te hoge toon vieze kloon van een autochtoon.Slet als een skelet.
Kut kabinet Automobilisten zien je maar net.Zwakke aids patiënt.

Je was eerst een moslim nu ben je een jood in zware nood in Somalië was je al blij met een stukje brood kwam hier in een houten bood.Je keek om je heen en genood toen Nederland je assiel aanbood.Want je kwam zogenaamd uit de goot.Je maakte je eigenland zwarter dan wie je al was.Je kreeg van Zalm een stikker die flikker gore konte likker. Je maakt moe weetje wat ik doe ik snij je in tweeën en dump je in 1 van de zeven zeeën.

Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald.Omdat je geen orgasme meer krijgt.
Kanker skelet zonder kut.
Den Haag Connection"

Foei osi..Den Haag.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 22:50:01
http://home.planet.nl/~ebelt027/DHC1.wma

Om die track gaat t dus, wel erg wack zeg.
DarkReWind-ReImaGine
Crazy Bitch
Gepost door DarkReWind-ReImaGine op dinsdag 29-06-2004 om 22:50:51
minus de tqaal outen en de onbegrijpelijke straattaal wel leuk
----------------------------------------
Blijf Maar Dromen
De Dag Dat Je Realiseert Is Gekomen
Niet Te Stoppen Ik Ben Gewoon Beter
....
R 2 Tha E 2 Tha Wind Makes My Life Compleet Makes A ReWind
....
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 22:51:41
wel leuk? van welke vmbo kom jij? hier is niks leuks of goeds aan.
DarkReWind-ReImaGine
Crazy Bitch
Gepost door DarkReWind-ReImaGine op dinsdag 29-06-2004 om 22:55:42
TGL yo
ja probleem met mijn mening?
----------------------------------------
Blijf Maar Dromen
De Dag Dat Je Realiseert Is Gekomen
Niet Te Stoppen Ik Ben Gewoon Beter
....
R 2 Tha E 2 Tha Wind Makes My Life Compleet Makes A ReWind
....
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 29-06-2004 om 22:57:37
wat heefd school er mee temaken dapje foei jezelf.

maar deze track is al weer oud joh.

----------------------------------------
Cur tu me vexas?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 22:58:12
jah want tis mijn mening niet maar vertel s dan wat is er leuk aan? Heb je die track wel gecheckt?
DarkReWind-ReImaGine
Crazy Bitch
Gepost door DarkReWind-ReImaGine op dinsdag 29-06-2004 om 23:00:47
nee moet dat dan om een mening te geven
en wat er leuk aan is is die taalgebruik jongen

----------------------------------------
Blijf Maar Dromen
De Dag Dat Je Realiseert Is Gekomen
Niet Te Stoppen Ik Ben Gewoon Beter
....
R 2 Tha E 2 Tha Wind Makes My Life Compleet Makes A ReWind
....
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 23:01:21
owkee, goede onderbouwing ik ben om.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 29-06-2004 om 23:08:20
huhu
ik zal maar geen mening geven als je dit taalgebruik leuk vind...

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 29-06-2004 om 23:16:22
damn wack
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 29-06-2004 om 23:22:12
no comment dap


ik juig dit niet tegen nog spreek ik het toe


----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 23:23:36
Quote:
wat heefd school er mee temaken


sorry kon t niet laten

omdat ie praat als een 12 jarige die het stoer vindt om bij zijn vmbo vriendjes dit soort dingen stoer te vinden. Dit is geen hiphop dit is gewoon crap. Underground my ass, tis gewoon een kut nummer (los van de tekst).
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-06-2004 om 23:24:34
nee osi, dat t den haag was , was gewoon toeval. Ik doelde er ook niet op dat alle hagenaren dit ineens uit hun auto pompte
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 29-06-2004 om 23:30:07
Ik vind het ook altijd zo geweldig dat die moslims het tenminste onder elkaar nog zo goed kunnen vinden.
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 29-06-2004 om 23:53:01
Quote:
dap schreef op 29-06-2004 @ 22:58:12
jah want tis mijn mening niet maar vertel s dan wat is er leuk aan? Heb je die track wel gecheckt?


jah wel getjeckt is al oud schat

was mijn mening ook nie
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op woensdag 30-06-2004 om 11:28:47
Vind t beetje bullshit dat ze ze aanklaagt beter zo dan anders toch, maja vind ze niet dope shit ofzo
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 30-06-2004 om 11:31:55
Quote:
Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald.Omdat je geen orgasme meer krijgt.
Kanker skelet zonder kut.


Wat de vok gewoon? Eigenlijk moet je er niet eens woorden aan vuil maken aan die shit. Die gasten lachen zich de tering door al ons gediscuseer. Vandaar
----------------------------------------
clonebabybeats baby
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 30-06-2004 om 12:09:33
hm ik vind dit soort teksten wel erg ver gaan...
lijkt de trend van het moment wel. Shit gaat steeds verder en verder, het zijn nu nog woorden en ketchupspetters. Totdat er volgende week weer een 2e volkert opstaat of zo'n gestoord mens uit enschede dat een auto huurt.

keihard bestraffen.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 30-06-2004 om 12:18:24
w00rd

maja ik ga maar eens langs me eigen terra college
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 30-06-2004 om 12:19:26
ik vind het echt dikke shit

ik weet waar je hoois woont, jaja en weet waar jij bed slaapt blaat blaat bomp bomp

echt cool gewoon
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 30-06-2004 om 13:33:42
HILVERSUM - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft dinsdag aangifte gedaan tegen een rapgroep uit Den Haag wegens bedreiging. DHC of Den Haag Connection heeft een rap geschreven en via internet verspreid met racistische en seksistische taal en waarin Hirsi Ali met de dood wordt bedreigd.

De VVD-politica noemde het in het tv-programma NOVA "in ieders belang dat deze mannen worden opgepakt, net als de bedreigers van minister Verdonk".

Uitbrander

Zij doelde op de twee vrouwen die voor het gooien met ketchup naar de VVD-minister van Vreemdelingenzaken en Integratie in Amsterdam vastzitten. Aanvankelijk liet de rechter-commissaris het duo gaan, wat minister van Justitie Donner in de Kamer op een uitbrander kwam te staan.

Vice-premier Zalm noemde de aanval op Hirsi Ali 'schandelijk' en vindt dat justitie er werk van moet maken, ook al is de tekst alleen via internet verspreid.

'Haar probleem'

DHC-leden werden, op voorstel van NOVA zelf, onherkenbaar in beeld gebracht. Zij zeiden dat de rap niet als bedreiging is bedoeld, maar "we willen onze gevoelens uiten". "Als zij zich bedreigd voelt, is dat haar probleem." Ayaan Hirsi Ali wordt wegens aanhoudende bedreigingen sinds twee jaar bewaakt

bron:nu.nl
----------------------------------------
clonebabybeats baby
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 30-06-2004 om 13:35:26
Is al oude track..gaat wel ver..maarjahh.. k vind het op zich wel lauwe track oor..op die bedreigingen na dan..
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 30-06-2004 om 13:36:33
Ik niet, dat accent alleen al van al die gasten
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-06-2004 om 13:39:42
lauwe track? de raps zijn gewoon bedroevend slecht, flow is slecht , beat is slecht.
StreamZ
Het is de 026!
Gepost door StreamZ op woensdag 30-06-2004 om 13:49:18
vind geen vette track. maar die politici begrijpen helemaal nix van rap. dhc maakt als ze diss tracks maken zeggen ze altijd zulke dingen. dat begrijpt de politiek niet. uit onwetendheid gaan ze dan dhc aanklagen. als ze nou eens zorgen dat die achterbuurten normale wijken worden. dat is hun taak maar om nou te zeggen dat ze iets aan de verpaupering doen in nederland? ik heb het idee dat het juist achteruit gaat....
----------------------------------------
Ik snatch Heineken als Cor van Hout
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 30-06-2004 om 13:52:48
Elephant Man Praat nog beter Nederlands
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 30-06-2004 om 14:02:12
Dit heeft nog maar weinig te maken met een diss track vind ik, idd die politiek heeft er geen kaas van gegeten en neemt al die shit te letterlijk op, maar dit is alleen nig maar wat geblaat. Gescheld en gekut wat totaal nergens op slaat..
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-06-2004 om 19:24:01
VPRO ding hierover

en over die homepage...

" Adjunct hoofdredacteur van NOVA John De Zwart was helaas niet bereikbaar voor het verstrijken van onze deadline. Dat geldt ook voor DHC zelf, die zijn helaas nog te underground en daarom onvindbaar."
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 01-07-2004 om 00:16:38
Ik mis wle wat woorden in de songtekst die terugkomen in de track..

Veder vind ik gewoon doelloze tracks die eigenlijk gewoon negeerd worden want zo heeft DHC alleen maar hun zin,, dat die shit aandacht krijgt..


----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
JF project
blurr
Gepost door JF project op donderdag 01-07-2004 om 12:10:37
Ik vind het een beetje teveel ophef hoor,rappen gaat er een beetje over dat je je mening laat horen en je gevoelens uit

Ik vind het nummer nog wel redelijk en ik vind dat je mag zeggen wat je wilt in zon nummer,

Ik snap niet dat mensen dit als een bedreiging zien als hun zeggen ik laat je liquideren zie ik dat meer als een diss voor haar dan als een bedreiging

ik vind het allemaal een beetje ver gaan zo nederland draait helemaal door


----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 01-07-2004 om 12:41:37
omdat gedachte de vorm is van iets wat je tot realiteit kan omzetten

das onzin wat je zegt. er moet gewoon een grens getrokken worden.
onze stoere underground rappers, moeten gewoon wat meer nadenken dan met hun teeltballen laat ze maar over hun drugshok bij de haagse markt lullen ofzo
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
JF project
blurr
Gepost door JF project op donderdag 01-07-2004 om 13:01:19
daar heb je gelijk in het gaat wat ver maar denk je nou echt dat ze dit echt gaan doen als ze het zeggen

als mensen haar echt wil liquideren spreken ze met geen worrd tegen iemand en doen ze het gewoon

iemand die haar op deze manier bedreigt zal er nooit werk van maken denk ik ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel maar ik vind het te ver gaan dat zij wil dat die rappers opgepakt moeten worden

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 01-07-2004 om 17:37:51
eh... als je dagelijks wordt bedreigd: telefonisch, kogelbrieven op straat... en de zoveelste doet het, die traceerbaar is. Waarom zou je geen stappen ondernemen. Zij pakken haar, zij pakt hen terug.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 02-07-2004 om 13:45:57
ik denk dat veel mensen te weinig van rap af weten, en dit echt zien als een bedreiging. Het gaat natuurlijk wel ver, maar om er dan zo'n ophef over te maken vind ik een beetje overdreven.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 02-07-2004 om 14:01:15
Jep vip totdat het bij jou gebeurt.. zou als beschaafd mens het ook niet zo prettig vinden om zo'n nr om je oren te krijgen.. en als je de macht heb om ze terug te pakken.. waarom dan niet
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 02-07-2004 om 14:35:43
ja ok dat klopt. Maar wat ik bedoel is dat gewoon heel veel mensen absoluut niet weten hoe het gaat in de 'Hip Hop-wereld'. Stel je bijvoorbeeld eens voor dat Balkenende op deze site komt en in de battle corner kijkt, dan zou hij verschrikkelijk geschokt zijn en denken dat we hier elkaar echt willen vermoorden, en misschien zou hij ons ook wel aanklagen en dit meteen verbieden ofzo. Terwijl we (ik in elk geval niet) het echt niet zo bedoelen en gewoon wat lol willen maken.

Maar aan de andere kant vond ik deze dis wel erg ver gaan en ik vind het ook goed van haar dat ze iets terugdoet.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 02-07-2004 om 14:49:04
Maar waarom wordt het eigenlijk een diss genoemd.
Het is toch meer een bedreiging. Want ik denk niet dat Hirsi nu een tegen diss gaat opnemen.
Snap je het is niet tegen een andere rapper of rapgroep.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 03-07-2004 om 11:21:42
"DEN HAAG - Twee leden van de rapgroep DHC hebben zich zaterdagochtend bij de politie in Den Haag gemeld. Zij zijn medeverantwoordelijk voor de rapsong over VVD-politica Ayaan Hirsi Ali, waarover eerder deze week opschudding ontstond.

In het rapnummer wordt Hirsi Ali in grove bewoordingen over de hekel gehaald en bedreigd. Zij heeft dinsdag aangifte gedaan.

De twee rappers zijn na hun vrijwillige melding aangehouden. Volgens hun advocaat V. Koppe is het duo flink geschrokken van de commotie. Zij hebben nooit de bedoeling gehad Hirsi Ali te bedreigen, zegt hij.

Het omstreden nummer is door DHC (Den Haag Connection) al in de zomer van 2003 gemaakt en thuis opgenomen. Het is nooit de bedoeling geweest de opname te verspreiden. Volgens Koppe hebben derden het in het najaar van 2003 op internet gezet, buiten toedoen van de DHC-rappers.

Journalisten van het tv-programma NOVA hebben het nummer onlangs op internet ontdekt. Zij namen dinsdag contact op met de leden van DHC en zeiden dat Hirsi Ali aangifte had gedaan wegens bedreiging, aldus Koppe. "Naar aanleiding van deze mededeling hebben onze cliënten meegewerkt aan de uitzending van NOVA van diezelfde dag." NOVA interviewde de vier leden van DHC. Zij wilden niet herkenbaar in beeld.

Koppe zegt dat inmiddels is gebleken dat Hirsi Ali pas dinsdagavond aangifte heeft gedaan, nadat zij door NOVA was geconfronteerd met de rapsong. "

ai...NOVA was dus ook niet helemaal eerlijk...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-07-2004 @ 11:25:28 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 03-07-2004 om 12:03:57
zegt koppe....

dap
038
Gepost door dap op zaterdag 03-07-2004 om 23:00:35
http://www.angelfire.com/ill/hmg/
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 03-07-2004 om 23:11:11
Quote:
dap schreef op 03-07-2004 @ 11:21:42
ai...NOVA was dus ook niet helemaal eerlijk...

't zijn en blijven journalisten he...

Sorry I.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 04-07-2004 om 00:34:41
Hier weer een site. www.appiethamocro.tk
Bah bah. Ze spotten gewoon met 11 september.
En weer het joden we maken jullie dood.
Ik begin toch echt te denken dat die mensen geen verstand hebben.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 04-07-2004 om 23:08:50
GEEN RESPECT!!

Het is te gaar die gasten hebben geen skills en zelfs in hun geschreven text zijn ze zo ondoordacht als een neandertaler. Het is spijtig dat dit soort gasten aantrekkelijk worden gevonden door de media en hun de roem opstrijken. Nu wordt er in de maatschapij een verkeerd beeld van hip-hop gecreeerd!!! mensen gaan denken dat DIT hip-hop is, maar het is een schande. Zelfs ik flow beter dan deze wacke gasten en dat wil ik ook bewijzen als iemand wil zeggen van niet. Niet dat ik zelf fantastish ben, maar in ieder geval meer skills dan deze mongooltjes. Er zijn zoveeeeeel rappers die nog 10X doordachtere texten flowen in hun freestyle.....Dat bewijst al hoe triest het niveau van hun is.

maja zo denk ik erover
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 04-07-2004 om 23:34:29
je hoeft er niet bij te zetten "zo denk ik erover", dat klinkt zo indekkend, terwijl je een goed verhaal dropt
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 05-07-2004 om 01:24:31
yo dap ga verdrinken in de drap
voordat ik je benen onder je trap
net zoals spade ik wil 3 kogels door ze kop zien
en als dr 6 liter bloed uit m komt stop ik misschien


zo sue me

big deal enz, tis gewoon expres forceren murkies die stoer doen, maja aanvaard ook de consequenties maar dan goed geschreven
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Royal Bitch Gepost door Royal Bitch op maandag 05-07-2004 om 16:52:50
Ik vind dat DHC t goed hebben gedaan. dat had die somalier nou net nodig!!
Dit is nu eenmaal DHC t naam zegt het al, het draait om de disse die ze maken. Als er mensen zijn die ze niet maken kunnen ze niet stil blijven zitten ze pakken een pen en papier en dan...
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 05-07-2004 om 17:07:52
je zit gewoon op het zelfde lage niveau van DHC...
M.MONTANA
i tell you man you need people like me so you can
Gepost door M.MONTANA op maandag 05-07-2004 om 17:09:47
nou je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind die lied wel goed en dit s voor:

Gepost door Saizen op 04-07-2004 @ 23:08:50
GEEN RESPECT!!

Het is te gaar die gasten hebben geen skills en zelfs in hun geschreven text zijn ze zo ondoordacht als een neandertaler. Het is spijtig dat dit soort gasten aantrekkelijk worden gevonden door de media en hun de roem opstrijken. Nu wordt er in de maatschapij een verkeerd beeld van hip-hop gecreeerd!!! mensen gaan denken dat DIT hip-hop is, maar het is een schande. Zelfs ik flow beter dan deze wacke gasten en dat wil ik ook bewijzen als iemand wil zeggen van niet. Niet dat ik zelf fantastish ben, maar in ieder geval meer skills dan deze mongooltjes. Er zijn zoveeeeeel rappers die nog 10X doordachtere texten flowen in hun freestyle.....Dat bewijst al hoe triest het niveau van hun is.

maja zo denk ik erover

----------------------------------------
Waarom wil ik altijd vechten en geen vrede.
Ik weet het pik ik geef die rechter zonder rede./

enne ik denk nie dat jij beter bent dan hun of iemand hier die gasten hebben all 100derden liedjes gemaakt

----------------------------------------
montana will kick your mutherfucking ass
R. Anthony Gepost door R. Anthony op maandag 05-07-2004 om 17:19:38
en jij bent natuurlijk wel weer goed.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.017 sec.