Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 08-08-2004 om 20:44:52
Theo Maassen bij Zomergasten vanavond zo rond 21:00 of iets later.
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 08-08-2004 om 20:57:03
Op welke zender?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
dap
038
Gepost door dap op zondag 08-08-2004 om 21:14:13
ned 3 nu
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 08-08-2004 om 21:19:43
ik zie het...
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 08-08-2004 om 22:01:05
best wel grappig
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
1girl4life Gepost door 1girl4life op zaterdag 04-09-2004 om 14:38:40
ten 1e klopt de helft van de tekst nie
der zijn zinne weg gelaten
woorden verdraait enzovoort....

ten 2e waarom geven jullie alleen hun de schuld
alsof die hirshi ali zelluf nix heb gedaan???

tuurlijk
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 14:59:41
Dus jij zegt dat het hirsi ali d'r eigen schuld is. Tuurlijk joh. Denk je dat nou echt? Denken doe je met je hersens, niet met je neus.


En het is wel lekker late reactie, discussie is allang verwaaid
1girl4life Gepost door 1girl4life op dinsdag 07-09-2004 om 15:06:33
verwaait of nie wie gaat er nou een naakte moslimvrouw soort van gesluierd neer zette??
ze zette de moslims ten schande daarom hebbe ze dat liedje gemaakt je moet wel ut hele verhaal volgen dan...
en nie alleen omdat zij zielig doet zegge van ut is hun schuld

kvin ut zelf geen gehoor dat nummer maar ze is eg nie zo onschuldig en verder ga k me der nie meer mee bemoeie want mensen praten hier over dingen waar ze nix van af weten
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 07-09-2004 om 15:14:35
kijk, ik vind het nummer bagger tegen hrsi ali. Zowiezo dat ze op deze manier hiphop gebruiken voor hun boodschap, maarja je hebt ook nazi rock nummers bijvoorbeeld. Ik vind het net zo bagger dat ze aangfite heeft gedaan en dat de politie er zo serieus mee bezig was.

Dus van beide kanten bagger. DHC geeft hun mening in rap, meer niet... no big deal. Dit is opzich geen kwestie van wie dr INHOUDELIJK juist is want dan krijg je een heeele andere en lange discussie waar voor en tegenstanders het toch niet eens worden.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 07-09-2004 om 17:28:34
ook al ben ik het niet altijd met HIrsi Ali eens, toch denk ik dat het wel nodig is wat ze doet. Let op, ik bedoel dit absoluut niet rascistisch ofzo, maar er zijn gewoon dingen die moeten veranderen in de Islam (net zoals bij christenen/joden enz enz)
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 07-09-2004 om 17:36:24
Ze is toch ook ondergedoken? Dat las ik ergens... zal kijken ofk et nog kan vinden...!!

Beetje oud nieuws maar het gaat erover:

frontpage.fok.nl/nieuws/45899
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2004 @ 17:39:18 ]

----------------------------------------
onderschrift
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 09-09-2004 om 14:41:38
dat dit topic nog doordraait

ik geef dr groot gelijk... Als een paar van die oelewappers dat soort teksten over me gaan lopen brullen zal ik ze ook aangeven en zullen ze de consequenties van hun testosteron moeten aanvaarden
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op woensdag 13-10-2004 om 11:43:40
wat is dat nou opgepakt worden omdat je een haat nummer maakt die je aanvalt.
Ik bedoel zei valt marokanen, islam aan en dan mogen hun dat niet terug doen.
Ga spelen joh en ieder die voor hirsi ali is moet ook maar ff opplurren, want jullie weten zelf niet wat jullie zeggen. Ik bedoel alle negatieve dingen die ze zegt over islam klopt niet en jullie knikken met jullie domme koppen maar mee inplaats van het geloof echt bestuderen.
Is het niet dat de islam rechten heeft gegeven aan de vrouwen, is het niet dat de islam rechten gegeven heeft aan gekleurde mensen of dieren zelfs.. en dan komt zei zeggen dat ons geloof extreem is pleur toch op joh. DHC heeft ook gewoon hun eigen mening dus wat ijlen jullie allen nou. 1 ding… degene die hier gelovig zijn.. al is het jood, christelijk of moslim moet weten dat ze niet alleen de profeet of de islam alleen aanvalt, maar ook god(Allah) en ik begrijp dan niet dat de christelijke of joden verstopt blijven inplaats van ook hun mond open te trekken, ze volgens haar juist. Wat een dombo’s zijn dat zeg he..
Je moet respect hebben voor ieder die respect voor je heeft, wordt je aangevallen dan moet je je eigen verdedigen.
Dus conclusie…dit is een onzin topic dat alleen voor haat gaat zorgen jegens elkaar.

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-10-2004 om 11:55:14
a) neem een pilletje
b) wat is het nu om na 2 maanden op een topic te reageren dat allang verleden tijd is.
c) kijk zelf toch is. dat is toch niet normaal. Zeggen dat je iemand aan een scutraket bind. Kom opzeg...
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op woensdag 13-10-2004 om 12:16:13
Quote:
mc De Beul schreef op 13-10-2004 @ 11:55:14
a) neem een pilletje
b) wat is het nu om na 2 maanden op een topic te reageren dat allang verleden tijd is.
c) kijk zelf toch is. dat is toch niet normaal. Zeggen dat je iemand aan een scutraket bind. Kom opzeg...



Ik reageer een beetje laat omdat ik ook nieuw ben en deze topic mij heeft verleidt.
Zal ik jou wat zeggen als ik jou uitscheld dan doe jij wat terug.
Zeker weten en als dat niet zo is dan is het omdat je een watje bent, maar ik weet dat als iemand jou uitscheld of als iemand jou slaat of iemand jou wat flikt dat jij wat terug doet jij laat het in ieder geval niet over je heen gaan.
Het is dus menselijk dat als je aangevallen wordt dat je in verdediging gaat en dan een counter aanval gaat maken. Hun voelen zich aangevallen dus ze vallen haar ook aan..maakt niet uit op wat voor manier…want wat zei doet is nog erger dan wat hun doen..hun vallen letterlijk haar aan en niet VVD of somalianen of wat dan ook..wat zei doet is juist heel de islam aanvallen inplaats van de persoon of personen die haar hebben besneden of haar hebben gemarteld of weet ik veel wat voor gekke dingen zij heeft ervaren.

En als jij vindt dat ik een pil moet slikken omdat ik normale dingen zeg dan doe ik dat wel, maar jij moet maar weten dat jij weinig in te brengen heb in deze discussie..je verliest het toch..ik kan ook hele tijd roepen doe normaal of jij bent gek of slaat nergens op, maar kom maar met harde feiten of goede argumenten tegen mijn teksten.

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 13-10-2004 om 12:32:08
maistro is lauw hahahah
DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 13-10-2004 om 13:09:27
hij heeft gewoon gelijk
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 13:23:06
DIS JOUW

viez vervelend vet vraatzuchtig ventje
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-10-2004 om 14:54:35
Maistro, ik hoef geen goede argumenten te geven. Staan al genoeg in dit topic.
En wat lul je nou over mij dat ik niks in te brengen heb enzo? Als DHC Ali niet mag kunnen ze dat ook met een goede track doen. Niet roepen dat ze dood moet enzo. Dat is dan fout. Doe het dan met goede argumenten en normale teksten.

En hoe kan je weten dat als ik uitgescholden of geslagen word dat ik iets terug ga doen? Ik zal zelden (zeg nooit nooit) iets uitlokken dat het zover komt dat ik in de counter ga. Ik lach er gewoon om dat mensen zich tot het lage niveau van schelden en geweld verlagen.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 13-10-2004 om 17:09:58
Kijk je zegt bekijk de islam. Maar luister jij nou eens goed naar wat hirsi ali zegt.
En niet wat al die moslim mannetjes roepen.
Ze wil dus een verbod op besnijdenis bij de vrouw.
Vind ik terecht ik vind niet dat je de clitoris erzo maar af mag snijden.
Ook wil ze niet dat de vrouwen onderdrukt worden door bv hoofddoekjes te moeten dragen of niet te mogen werken.
Hier ben ik het ook mee eens want ik vind dit nou een maal niet normaal.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 13-10-2004 om 18:59:52
niemand hier valt Islam aan, of zegt dat het een echterlijk geloof is, dat maak je er zelf aan. Als je er onbevooroordeeld naar zou kunnen kijken (zoals ik) dan zou je zien dat lang niet alles van de Islam perfect is, net zoals bij de andere geloven. En ik ben het lang niet altijd eens met Hirsi Ali (ze is vaak wat te drastisch in haar handelswijze) ze praat zeker geen onzin. Mijn tip voor jou: kijk eens onbevooroordeeld naar de Islam! Het is een prachtig geloof met veel goede gewoontes (ja ik ken 't vrij goed), maar ook veel dingen die veranderd moeten worden. En daar werkt Hirsi Ali aan, en dat mag ze best doen zonder te hoeven onderduiken
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 01:06:41
Volgens mij is de Islam het enige geloof wat op feiten is gebasseerd qua inhoud.
Dus waterdicht.
In de Islam staat over het sterrenstelsel geschreven
Over de Ozonlaag, Over de 9 maanden van het kindje in de buik van de moeder, Over wetenschap wat nu uitkomt wat dus al in de Islam staat.
Velen hebben nooit 1 letter gelezen uit het boek en hebben al een oordeel.
Tuurlijk heb je gekke islamieten, die moorden en weet ik veel.
Maar vergeet niet dat je ook joden heb die verkeerd bezig zijn (sharon) of christenen (bush) of is het nu dan opeens tog de individu.
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 01:29:12
voordat jullie denken dat ik wat uit me nek schijt.....
check deze site

http://www.moslimweb.nl/wonder.php

http://www.moslimweb.nl/nebula.php

en geloof MIJ dan, als ik zeg dat dit nog een hEEEEEEl klein voorbeeld is!!!!!!!!!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-10-2004 om 16:17:50
niemand hier zegt dat Islam een dom geloof is hoor
Maar dat ze veel dingen hebbben die op wereklijkheid zijn gebaseerd en vooruitstrevend zijn, wil dat niet zeggen dat álle dingen van dat geloof goed zijn...want ook veel dingen van de Islam zijn níet goed (net zoals bij christenen/joden en weetikveel wat nog meer natuurlijk)
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 16:42:04
daar ben ik het niet mee eens.
Islam is een goed geloof, tuurlijk word er gezegd de islam dit en dat goed keurt, maar dat is meestal de gedachten van de extremeling.....zoals vrouwenbesnijdenis....dat staat nergens beschreven dat dat mag, sterker nog een het is verboden want het word gezien als verminking en heeft totaal geen hygienische waarde...tog word het gedaan door MENSEN, vooral somaliers.....dus dat is iets wat in een land of bevolkinggebeurt.......enzo ook de vrouwenhaat in sommige extreme landen, als je de koran leest dan staat er juist dat de man en vrouw gelijk staan in hun doen en laten, dus ze mogen allebei net zoveel, dat men dat niet doet, dat is de zieke geest van de persoon zelf en zo kan je door blijven gaan.
Vrijvertaald betekent het woord Islam ook Vrede.
Dus wanneer iemand iets doet wat niet uit vrede bestaat, is het al gelijk al geen Islam.
Wel zegt de Islam, dat je niet altijd vredig hoeft te blijven wanneer je word aangevallen (Irakkwestie, PalestinaIsraelkwestie). Zoals de bijbel zegt dat jeje andere kant van je wang moet toekeren, dat is niet wat de Islam zegt.
Dan word er gezegd, je MAG de agressor aanvallen op dezelfde manier als hij jou wil aanvallen.
Alleen is het vaak moeilijk vooral door media en mensen met HAAT om dit te begrijpen en word dit in verkeerde conteksten gezet.
Wat ik wil wil zeggen is, Zeg iets als je er meer over weet.
Want je zegt dat er dingen in staan wat niet goed is...zoals wat....dat wil ik graag weten, Ik geloof in alle drie de boeken....en alle drie boeken spreken waarheid en goedheid.
Mazzel
(is trouwens joods voor geluk)
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-10-2004 om 21:50:43
Quote:
MISTER X schreef op 14-10-2004 @ 16:42:04
daar ben ik het niet mee eens.
Islam is een goed geloof, tuurlijk word er gezegd de islam dit en dat goed keurt, maar dat is meestal de gedachten van de extremeling.....zoals vrouwenbesnijdenis....dat staat nergens beschreven dat dat mag, sterker nog een het is verboden want het word gezien als verminking en heeft totaal geen hygienische waarde...tog word het gedaan door MENSEN, vooral somaliers.....dus dat is iets wat in een land of bevolkinggebeurt.......enzo ook de vrouwenhaat in sommige extreme landen, als je de koran leest dan staat er juist dat de man en vrouw gelijk staan in hun doen en laten, dus ze mogen allebei net zoveel, dat men dat niet doet, dat is de zieke geest van de persoon zelf en zo kan je door blijven gaan.
Vrijvertaald betekent het woord Islam ook Vrede.
Dus wanneer iemand iets doet wat niet uit vrede bestaat, is het al gelijk al geen Islam.
Wel zegt de Islam, dat je niet altijd vredig hoeft te blijven wanneer je word aangevallen (Irakkwestie, PalestinaIsraelkwestie). Zoals de bijbel zegt dat jeje andere kant van je wang moet toekeren, dat is niet wat de Islam zegt.
Dan word er gezegd, je MAG de agressor aanvallen op dezelfde manier als hij jou wil aanvallen.
Alleen is het vaak moeilijk vooral door media en mensen met HAAT om dit te begrijpen en word dit in verkeerde conteksten gezet.
Wat ik wil wil zeggen is, Zeg iets als je er meer over weet.
Want je zegt dat er dingen in staan wat niet goed is...zoals wat....dat wil ik graag weten, Ik geloof in alle drie de boeken....en alle drie boeken spreken waarheid en goedheid.
Mazzel
(is trouwens joods voor geluk)



Ja je hebt wel gelijk vind ik, maar in 't zwart gedrukte stuk niet.
Besnijdenis en ongelijkheid van mannen/vrouwen is niet zomaar iets van één extremeling, daar gebeurt 't te vaak voor. Misschien staat 't niet letterlijk in de Islam, maar dat wil niet zeggen dat 't persoonlijke keuze is van mensen. Niet alle moslims doen 't natuurlijk, maar teveel om 't nog toeval te laten zijn


PS: ik ben absoluut niet rascistisch, dus als ik zo overkom dan is dat niet zo. Dit zeg ik ff om misverstanden en onzinnige discussies te voorkomen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2004 @ 21:51:22 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MISTER X Gepost door MISTER X op vrijdag 15-10-2004 om 00:17:19
vrouwenbesnijdenis nogmaals gebeurt vooral in somalie.
Islam is over heel de wereld en ik heb het nooit ergens anders gehoord dat dat is.....
Niet in Marokko, Turkije, Indonesie, Saoedie, Irak, zelfs niet in Iran terwijl die volop extreem zijn.
Man en Vrouw staan gelijk, dat is een feit, dus stop met het gezeik...tuurlijk zijn er landen zoals Iran, Afganistan en weet ik veel wat nog meer die ze wel onderdrukken.
maar het staat niet beschreven.......wat niet beschreven staat is dus een eigen inzicht.
En dat het te vaak voor komt dat is ook bull.
Ook sommige nietmoslims, zijn gemeen tegen vrouwen en dat soort dingen....sterker nog, in het weste verdient de vrouw nog steeds minder als de man, er is nooit een vrouw als president gekozen, behalve als je een prinses en later een koningin word,maar dan heb je nog geen macht.
Wat ik wil zeggen nogmaals.......is dat het meer een gedachte gang is van de individu.....dus niet van een geloof.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 15-10-2004 om 00:37:18
Toevallig zag ik gisteren nog hirsi ali met een paar jongere moslima op tv.
De moslima bevestigde zelf dat in de koran staat dat je een vrouw mag slaan en ook dat je vrouw sex met je moet hebben.
Maar ze zeiden ook wat jij zei het is niet zozeer de islam.
Ze zeiden als dat uit de koran wordt gehaald doen die mannen het nog steeds.
Het was volgens hun meer cultuur.
Die splitsing tussen cultuur en religie is moeilijk.
Want religie is vaak deel van een cultuur.
Maar het maakt mij niet uit of je het nou religie of cultuur noemt.
Ik vind gewoon dat onderdrukking van de vrouw en onvrijwillige besnijdenis niet kan.
En als dit in ons land gebeurt moeten we daar wat aan doen.
Het zijn immers onze wetten.
MISTER X Gepost door MISTER X op zaterdag 16-10-2004 om 12:52:36
Als Hirshi Bombali een gesprek gaat houden met moslima s, dan moet dat wel in Hirshi s voordeel zijn, anders doet ze het niet.
In de koran staat niet dat je een vrouw mag slaan, en al helemaal niet dat je vrouw verplicht is om sex met je te hebbe wanneer je wil.
Dit is pure onzin.....en dit hoort niet besproken te worden met mensen die nooit koran hebben gelezen of begrepen.
Dus ik heb gesegt wat ik heb gesegt......doe ermee wat je ermee wilt doen!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 18-10-2004 om 08:03:32
Quote:
MISTER X schreef op 15-10-2004 @ 00:17:19
vrouwenbesnijdenis nogmaals gebeurt vooral in somalie.
Islam is over heel de wereld en ik heb het nooit ergens anders gehoord dat dat is.....
Niet in Marokko, Turkije, Indonesie, Saoedie, Irak, zelfs niet in Iran terwijl die volop extreem zijn.
Man en Vrouw staan gelijk, dat is een feit, dus stop met het gezeik...tuurlijk zijn er landen zoals Iran, Afganistan en weet ik veel wat nog meer die ze wel onderdrukken.
maar het staat niet beschreven.......wat niet beschreven staat is dus een eigen inzicht.
En dat het te vaak voor komt dat is ook bull.
Ook sommige nietmoslims, zijn gemeen tegen vrouwen en dat soort dingen....sterker nog, in het weste verdient de vrouw nog steeds minder als de man, er is nooit een vrouw als president gekozen, behalve als je een prinses en later een koningin word,maar dan heb je nog geen macht.
Wat ik wil zeggen nogmaals.......is dat het meer een gedachte gang is van de individu.....dus niet van een geloof.


Niemand hier zegt dat 't niet in 't westen gebeurt, daar gaat die hele discussie niet over...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Rockdude Gepost door Rockdude op maandag 13-12-2004 om 11:36:35
Hey ff een off-topic vraag: uit welk nummer komt de tekst ik haf en ik baf? Het is me als raadsel opgegeven en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 13-12-2004 om 11:57:03
en ik breek de tent af? Strik je veter - kubus sticks en rico
Maar maak de volgende keer even een nieuw topic aan ipv offtopic te posten dank
----------------------------------------
clonebabybeats baby
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 13-12-2004 om 17:09:56
Dan mag die nu vast wel dicht. Voor er nog meer mensen verdwalen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0159 sec.