Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Jawel. Ik ben van plan om de maatschappij, die de laatste jaren merkbaar is verhard, te veranderen. Dit wil ik onder andere doen door het taalgebruik om te gooien, en dan met name het schelden. Dus in plaats van Kankerlijer wil ik bewerkstelligen dat men bijvoorbeeld Snoodaard gaat zeggen. Ik denk dat dit een zeer aangename omslag zal betekenen in de mentaliteit van de Nederlandse bevolking. Ik heb alleen wel jullie hulp nodig. Ik heb al een redelijke lijst met woorden, ik wil er alleen nog meer. Dus post ze hier. Doe het voor de maatschappij! Groetjes van Huus. Bij deze de reeds bestaande lijst: Addergebroed! Apekop! Bastaard! Baljuiner! Belhamel! Bengel! Bloedhond! Boef! Boeventronie! Booswicht! Brulaap! Dekselse Bliksem! Doerak! Dondersteen! Donderstraal! Druiloor! Duvel! Duivelsgebroed! Dwaas! Dweil! Etter! Frikandel! Galbak! Galgebroed! Geboefte! Geitebreier! Gemene Sujetten! Geinponem! Geteisem! Gespuis! Gladjanus! Goochem! Gluiperd! Hansworst! Hersenloze! Jakhals! Jatmoos! Judas! Knijter! Knoest! Koekenbakker! Ketelbink! Knar! Knurft! Kniesoor! Kwal! Kwast! Kwezel! Loeder! Lafaard! Lamzak! Lastpak! Lapzwans! Mafkees! Mafketel! Minkukel! Nietsnut! Nozem! Oelewapper! Oen! Onverlaat! Oproerkraaier! Paljas! Patjepeeër! Pielemaus! Ploert! Potsenmaker! Raddraaier! Rapalje! Ravot! Rekel! Schoft! Schuinsmarcheerder! Snoodaard! Schandknaap! Schobbejak! Schurk! Schavuit! Scharminkel! Snoeshaan! Snotaap! Serpent! Sekreet! Slapjanus! Sufferd! Smiecht! Schelm! Schorriemorrie! Stoethaspel! Slungel! Sujet! Tuig! Uilskuiken! Uitschot! Veile Karikaturen! Vlerk! Vlegel! Zot! Zoutje! Zuurpruim! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2005 @ 22:31:20 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bengel Sufferd Raddraaier Kwezel Apekop Gluiperd Mafketel Dekselse bliksem onwijs koel trouwens, ik had vroeger ook zo'n hele lijst samen met een vriend van me. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2005 @ 20:03:35 ] | ||
Juistem![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
dweil, rotjong !, Protistuekind ! kneus ! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je gaat al te ver man. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Hoerenzoon ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
Zak patat! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Patjepeeër | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Boer ! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Lummel ! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ey... stelletje disrespecttoners! jullie kennen de schoonheid niet van het Oud Hollandsch scheldwoordenboek ! | ||
Dweil gaat nog wel, en Lummel ook. Maar Prostitutiekind is gewoon ordinair. En edit je berichten ipv elke keer opnieuw te posten, cml.exe. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat een ongelimiteerd heerlijke topic huus ![]() ![]() | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Aarsch Mafkees Relneger Schelm [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2005 @ 19:54:32 ] ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Kvind persoonlijk addergebroed echt een klassieker ja![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Sjaak ! Puistenkop ! Brilsmurf ! LangJan ! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
Schelm moet er zeker tussen ja maar ook gespuis en heerschap, doerak, boeventronie, gemene sujetten, veile karikaturen. ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
Apekop is de illste ---------------------------------------- betta believe that | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
feyenoorder.. kakkerlak.. schoorsteen ( voor mensen die roken ) ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
die zijn weak man ---------------------------------------- betta believe that | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
verzin jij dan er ff weer een paar... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: prime schreef op 03-09-2005 @ 20:38 Apekop is de illste Nee, dwaas die is dope. ghehe ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Polio patient !! die gebruikte we vroeger ook altijd ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
het gaat om die echte oma slang mensen ---------------------------------------- betta believe that | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
schavuit... prachtig ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Kloojo ! ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
vette MC namen! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
NERD ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
hier ook paar mooie": Kalf ! eend ! vogel ! figuur ! kluns ! Lulhannes ! drol ! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
geboefte | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha, leuk topic ![]() ik zal eens ff denken of ik er nog een paar ken ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Piepie | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Bal gehakt! Tuig! Geteisem! je moet Kuifje lezen, die kapitein heeft altijd van die mooie scheldwoorden - net als in Suske en Wiske ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Roel perenboer Henkie meijer Boris karlof in de zin van: Ej boris karlof: Iemand die te ver gaat in zijn doen(verbaal of fysiek) Roel pereboer: Een of andere man uit amsterdam die een secte had. Henkie Meijer: Jaloers iemand. Zuurpruim is ook leuk. Heb je een fles azijn op? Augurk. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Komt ie dan he. Lul de behanger lulletje rozenwater | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Familie kneutebreud krente-kop pelleboer aardappelhoofd tentvolk ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
een topic naar mijn hart ![]() -druiloor! -flikkerbips! -stuntel! -loeder! -gek! -kwajongen! ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik zit liever in het heden.. kan jij het je al voorstellen dat je in een battle zit.. let op: Geachte schavuit, ik geef uwe jonkvrouw een tik voor haar bips Ze zit aan mijn edele delen ze houdt van schavuit, ze is een beetje tips ( niet te flowen mja je weet wat ik bedoel ) ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
hier zul je de vast wel wat vinden ![]() ![]() www.taalkabaal.nl/scheldwoorden/index.php [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2005 @ 09:20:41 ] ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk niet dat hamsterpijper een oud hollandsch scheldwoord is ... | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
whaha ooja das waar maar staan wel coowlen bij ![]() ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is echt een te gruwelijk topic ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
musjokkeraar ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Donderstraal ---------------------------------------- De louter rijm | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Drommels drommels drommels, Frikandel, Balgehakt! ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Lapzwans! edit: aan ongeveer 80 % van de posts in dit topic.. hoerenjong ed zijn geen Oud-Nederlandsche scheldwoorden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2005 @ 14:29:58 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
cerieuzeneuzemosterdpot ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
indivisueel stoeptegels & klinkers! ![]() |
![]() | ![]() |
hansworst! onverlaat! rapalje! oproerkraaier! sujet! gluiperd! potsenmaker! minkukel! duivelsgebroed! jatmoos! koekenbakker! baljuiner! ravot! geitebreier! schobbejak! schandknaap! booswicht! galgebroed! knurft! kniesoor! geinponem! schuinsmarcheerder! ketelbink! scharminkel! stoethaspel! goochem! hehe, heb al eerder een Oud Hollandsch scheldwoorden battle gedaan ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wiggedyword ! ![]() | ||
Quote: indivisueel schreef op 04-09-2005 @ 16:02 hansworst! onverlaat! rapalje! oproerkraaier! sujet! gluiperd! potsenmaker! minkukel! duivelsgebroed! jatmoos! koekenbakker! baljuiner! ravot! geitebreier! schobbejak! schandknaap! booswicht! galgebroed! knurft! kniesoor! geinponem! schuinsmarcheerder! ketelbink! scharminkel! stoethaspel! goochem! hehe, heb al eerder een Oud Hollandsch scheldwoorden battle gedaan ![]() Whoooot! Jij bent mijn held van vandaag ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] |