Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
schorrem , knar ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
glanseikel zeikstraal | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
rotjoch, klootviool | ||
Fisscher PROtester ![]() |
![]() | ![]() |
stumper harrie henkie malle eppie gekke batje soepkip drol pestkop plassser bal gehakt eikelbijter oen* brillioot** kaaskop* * met dank aan mn moeder ** ook met dank aan mn moeder, jammer dat ik zelf ook bril heb.... bedankt ma! ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
![]() | ![]() |
nog een paar bangeschijtert trut kluns lullo flapdrol ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
![]() | ![]() |
Quote: Fisscher schreef op 04-09-2005 @ 18:29 nog een paar bangeschijtert trut kluns lullo flapdrol nog 1 Dweil ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Hmmm, dat vind ik niet echt goeie scheldwoorden. Vooral Harrie en Henkie, dat gaat echt nergens over. ![]() ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Robbieeee!!! ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
gefluoriceerde reetkever ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
NSB-er ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
dweilenlikker ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Mongolen. Oud-Nederlandsch. voor de belgen onder ons: oud-Nederlandsch [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2005 @ 23:29:19 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 04-09-2005 @ 23:00 NSB-er Zucht. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zonde dat zulks gespuis een dergelijke topic de vernieling in tracht te helpen ! | ||
Insgelijks, zulk pathetisch postgedrag zou met bloedig geweld de kop ingedrukt moeten worden! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dvince schreef op 04-09-2005 @ 23:02 dweilenlikker ![]() | ||
SALVO 013 Brabant Zuid ![]() |
![]() | ![]() |
Bertusdebijdehantebeffendebontebedbeuker! Ook goed... ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
![]() 't is iig geen oud-hollandsch scheldwoord ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
En ik zie niet echt in wat er goed aan is. Het is gewoon een simpele verzameling van scheldwoorden die slaan op 1 persoon. Zo kan ik et ook. Wat dacht je van 'Galbak', Huussuh? Ow en @ Vent: Veeeeeeeeeeeeeeent! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2005 @ 22:21:46 ] ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vier oog! (voor brillers) | ||
Galbak komt erbij Robbieboy! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Forget it, stond er al. Lekker oud topic trouwes. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 22:54:24 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
n000000b![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Homo? of Bierdop! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Jspr got PWND BEEBIE ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Rampetamper. Xflipt, bek houwe. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik mis de Sapristi en de rapaille... oer-hollandse woorden hoor [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 23:00:07 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ploerk! Prachtig lijf onder een rot kop. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Nondeju. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
fluim ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Ik kan de lijst niet meer editten![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Prostaatlikker | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() Copy-paste m. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 22:59:45 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 27-04-2006 @ 22:59 Ik kan de lijst niet meer editten ![]() dat is gierig.. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Pottenbakker Dekselse kwajongen Garnaal Smiecht Sjoemelaar Lummel [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 23:02:18 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Gladjakker. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Maar Ozcan zou m nog wel kunnen editten.![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Iets met vermaledijde... Standaard classic woord jongens! Tjeck max havelaar maar ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
www.taalkabaal.nl ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
domme lul ---------------------------------------- beng! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Floepdoos! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
gleufdier ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind iets als 'snotaap' echt honderd keer beledigender dan 'kankermongool', omdat het zo denigrerend is, lol. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Flair![]() |
![]() | ![]() |
kom ie dan hermafrodiet whaha sorry teveel gedronken ![]() ---------------------------------------- Je bent lelijker dan Hanna Tokkie met een slechte haardag | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
badaap | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
moet dat niet 'bladaap' zijn? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
zie je um niet zitten, in zijn badkuip ? | ||
Devill | ![]() | ![]() |
wat dachten jullie van Snotneus jokkebrok [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2006 @ 23:22:39 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Lapzwans is er ook één die ik regelmatig hanteer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hanteer je vaak je lapzwanms ummer?![]() HAHAHA [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2006 @ 10:03:14 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 ] |