Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 11-06-2002 om 02:12:56
Zou het niet beter zijn om bij het reageren op de FP gewoon niet te hoeven registreren (zo ook niet inloggen dus) ? Dit werkt denk ik handiger en zorgt voor meer reactie's.. Vooral alleen FP bezoekers hebben denk ik een hekel aan dat ze een lijst moeten invullen alleen om een reactie te plaatsen.. en wat ik vreemd vind is dat als ik ben ingelogt op't forum, daarna naar de FP ga, en een reactie wil plaatsen.. hij alsnog vraagt of ik wil inloggen via 't forum.. en als ik daarna weer na 't forum ga om te reageren op een topic, ben ik al wel automatisch ingelogt.. heel vreemd
----------------------------------------
Signature
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 11-06-2002 om 04:04:21
jah klopt scrum.. echt irri dat je dan nogges moet inloggen als je al ingelogd staat....
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 11-06-2002 om 19:26:30
Als jullie dan is een keer zeggen dat je je 2 maal moet inloggen voor reacties, had ik er wat aan kunnen doen...

Als het goed is hoeft het niet BTW, aangezien de FP en het forum van het zelfde cookie gebruik maken....

Zal er deze week ff naar kijken. Dat je geregistreerd moet zijn zal zo blijven. Het is namelijk zegmaar onmogelijk om dit achteraf wel te gaan verplichten als het vroeger niet nodig was. Ook is het om duidelijkheid te houden met de usernames ed.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2002 @ 19:28:18 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 11-06-2002 om 20:10:27
Quote:
Als jullie dan is een keer zeggen dat je je 2 maal moet inloggen voor reacties, had ik er wat aan kunnen doen...

Doen ze toch?
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 11-06-2002 om 22:01:53
Spade bedoelt dat we dat eerder hadden moeten zeggen.. mjah is ook zo, bij deze mijn excuses
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 03-12-2002 om 00:10:18
Jaja, reageren op de frontpage werkt weer. Je akn inloggen op forum of frontpage. Als je ingelogt bent staat er automagisch een invulschermpie voor je reactie onder de artikelen

Wel gebruik van maken hoor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.