Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
zeg het maar.. is mischien handig voor die party met oud en nieuw, als die komt Hoorn ben ik... | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
<-- | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Delft | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
als ik het goed heb is hier al een topic over, check de zoekfunctie o die is dicht zie ik nu... [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2005 @ 20:24:06 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
bestaat al ja, maarja Biddinghuizen (bij walibi en lowlands) | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Den Bosch ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dordrecht ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Dieren (bij Arnhem) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Middelburg(in Zeeland) | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Alkmaar. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
aalst (oost-vlaanderen) po po po ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Tietjerk.. dicht bij leeeuwarden... de gekste ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
CULEMBORG ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Heerde dicht bij Zwolle ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Geel ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Blauw ![]() ![]() Weesp... ( ja ja lach me maar uit.. ik roll niet met die donn-e !! ) ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
Zwolle =D ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
die donn-e gek is wel een begrip, ook mensen op school die weinig hiphop kennen kennen wel donn-e Amsterdam Zuidoost | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bergschenhoek net buiten rotterdam noord ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poSs schreef op 04-10-2005 @ 22:05 Zwolle =D ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 04-10-2005 @ 20:32 Middelburg(in Zeeland) en ik zit er naast.. Vlissingen | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Almelo helaas, maar ik chill em in zwolle (opleiding/vrienden enz) | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Den Haag whut ! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Amsterdam ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man er is/was al zo'n topic. Maar kom een beetje origineel dan en post wat pics van je leefomgeving. Ik woon trouwens in tilburg. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Almere (-Stad) ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Tee-es-pee Uitgeplugd uit de Matrix ![]() |
![]() | ![]() |
Harkema ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Zwolle ---------------------------------------- De louter rijm | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Quote: Tee-es-pee schreef op 05-10-2005 @ 10:28 Harkema zit je ook op voetbal? meot opzich wel vaak tegen voetballen P.s dacht dat ze daar alleen maar Hardcore luisterden... [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2005 @ 11:39:02 ] ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn home-town is Ernhem, maar inmiddels meer ingeburgerd in Breedje-da. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Quote: G.T.G schreef op 05-10-2005 @ 11:29 [...] zit je ook op voetbal? meot opzich wel vaak tegen voetballen P.s dacht dat ze daar alleen maar Hardcore luisterden... Nee, ik zit niet op voetbal. ![]() ![]() ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Uden. Bigfoot woont in Zeeland ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
De Keistad! Hometown van DAC, BRAAF, Vaardigheit, dode dichters, Fusie, Hadrie, StanOpDeMic, enz... ![]() De trots van Amersfoort! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
moet ik nu een foto droppen van wat er over is van de bedir? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Die kerktoren is even groot als ons hele dorp, als die neerpleurt. ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Castricum --> ALG | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Goed idee om dr een foto'tje bij te droppen! Nogmaals dus: De mooiste stad van Nederland: Den Haag! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() stad huis vlissingen. ![]() boulevard (let niet op de pijl) | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Heerenveen (hometown van Dj Irie en Remon) Maar doordeweeks chill ik em in Groningen ---------------------------------------- Days to come | ||
B-Thug![]() |
![]() | ![]() |
a,doorn | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
Nijmegen! Bottendaal! Ook wel bekend als Nimma B-side ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2005 @ 22:48:43 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
over deze bru gga ik naar school ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Enkhuizen, ja dat vissersplaatsje aan het ijsselmeer waar ze op klompen tulpen verkopen. maar goed het is een chille stad. aan de lelystaddijk btw voor degene die niet weten waar dat o-zo-onbekende enky ligt.. Quote: Jakyman schreef op 04-10-2005 @ 19:56 zeg het maar.. is mischien handig voor die party met oud en nieuw, als die komt Hoorn ben ik... daar kom ik nogal regelmatig ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2005 @ 14:35:53 ] | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 05-10-2005 @ 14:32 [Plaatje] Lijkt op de spoorbrug bij Nijmegen over de waal! ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
AXEL ( Zeeland, deel reserve belgie ) De kreek van axel: ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2005 @ 14:46:29 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Ede, daar waar de poema rockte. en nog elk jaar de veteranen op de heide landen ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Edit: denken we om de layout... ja ja echt een gebeurtenis ![]() staat 1 http:// teveel http://vomhimmelhoch.nl/historischekerken/HK%20Friesland/Friese%20kerken%20fotos/Tytsjerk% Edit: 1e link werkend gemaakt, 2e doet het niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2005 @ 21:56:06 ] ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Almelo dus, in deze cafeetjes chill ik hem wel vaak. ---------------------------------------- beng! | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Arnhem(noedels ook??! welke wijk?) uit de stad van errhh, ArnhemsGewijs? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] |