Index / Radio, televisie en film / | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Ik luister op de radio bijna altijd 3FM, maar ik vindt het een beetje tegenvallen de laatste tijd, veel te veel top40 muziek en domme dj's die zichzelf erg grappig vinden. Eigenlijk komt de leuke muziek pas na een uur of tien (3voor12), en overdag wil ik ook wel radio luisteren. Nu is mijn vraag dus: Naar welke zenders luisteren jullie vaak? Welk genre ze draaien kan me niet zoveel schelen (zolang het geen hardcore/dance/enz is), als het maar niet alleen maar top40 is. Dus, drop hier je leuke zenders (en zeg aub niet dat ik op internet moet gaan luisteren, ik wil ook wel eens radio luisteren als ik niet achter een pc zit) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
- lijn 5 op dinsdagmiddag, met venz en jiggy - toch 3voor12 hehe verder luister ik geen radio. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
SpooKradio ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik luister niet naar de radio het vergitifgd mijn brein ARGL ARGL ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Arrow ---------------------------------------- Days to come | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
juize fm soms | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
heb thuis regelmatig juize fm als behang opstaan... verder kan je spookradio ook op je mp3 speler zetten zodat je het kan luisteren als je NIET achter je pc zit... podcasten, dat nieuwe ding weet je ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
arrow jazz fm is ook een fijne zender idd | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
op me stage staat Slam-fm aan, thuis juize, funx of nllhiphopradio...maar toch het meest mp3 ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
juice fm, voor derest luister ik nooit radio. | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Juice FM/Q-music ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
538 ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 05-10-2005 @ 23:04 538 | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik luister vrij weinig radio, maar in de keuken staat RTL-fm (voor die klassiekers!) en in de woonkamer staat Sky (voor die andere klassiekers!) afgestemd. In de auto luister ik een enkel keertje naar 538 als Ruud en Tamar op zijn. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
FunX, JuiceFM, Lijn5. Buiten Spook radio natuurlijk. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
What's on the radio, propoganda, mind control And turnin it on is like puttin on a blindfold Cuz when you bringin the real you don't get ro-tation Unless you take over the station And yeah I know it's part of they plans To make us think it's all about party and dancin And yo it might sound good when you spittin your rap But in reality, don't nobody live like that You wanna know what kinda nigga I am? Lemme tell you 'bout the nigga I'm not - I don't fuck with the cops Platinum don't mean that it gotta be hot I ain't gotta love it, even if they play it a lot You can hear it when you walk the streets How many people they reach, how they use music to teach A "radio program" ain't a figure of speech Don't sleep, cuz you could be a radio freak (freak-freak y'all) [Chorus] Turn off the radio! Turn off that bullshit! (freak-freak y'all) Turn off the radio! Turn off that bullshit! (freak-freak y'all) Turn off the radio! Big up naar Dead Prez ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
bedankt allemaal behalve Huussuh ![]() maar omdat ik niet altijd naar mp3/cd's wil luisteren (je kent het altijd al), ga ik toch wat meer radio luisteren ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
smoothbeats.com hiphop stream .. duhhh | ||
![]() | ![]() |
smoothbeats is wel dope ja, maarre... Quote: V.I.P. schreef op 05-10-2005 @ 19:43 (en zeg aub niet dat ik op internet moet gaan luisteren, ik wil ook wel eens radio luisteren als ik niet achter een pc zit) ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister de stream ook vanaf mijn dvd / divx speler, dus niks computer only. Koop een pda met wifi en voila. | ||
![]() | ![]() |
ja maar ik ben wat minder technisch en wat meer krap bij kas dan jij denk ik ![]() maar toch bedankt voor de tip, als ik geld overheb zal ik er eens naar kijken ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister 538, lijn 5, smoothbeats. Ik erger me niet aan commerciele muziek, dus 538 is best fijn in de oren tijdens de moeilijke tijden van huiswerk maken. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Ik erger me niet aan commerciele muziek ik ook niet echt, maar het word wel irritant als te vaak dezelfde nummers langskomen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik erger me daar ook niet aan. Waar ik me wel aan erger op de radio is dat er permanent zoveel geluld word. Per kwartier hoor je 3 nummers langskomen ofzo. Vandaar ook sky. En in de auto eigenlijk permanent cd's. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 11-10-2005 @ 20:20 ik erger me daar ook niet aan. Waar ik me wel aan erger op de radio is dat er permanent zoveel geluld word. Per kwartier hoor je 3 nummers langskomen ofzo. Vandaar ook sky. En in de auto eigenlijk permanent cd's. jaa, daar erger ik me ook echt de tyfus aan yorin fm bijvoorbeeld, daaar lullen ze meer dan dat ze muziek draaien. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
maar je hebt "behang" radio wat gewoon aanstaat op de achtergrond, zonder dat je echt actief luistert. Of bepaalde muziekprogramma's die jouw muziek draaien. Er zijn ook mensen (zoals ik) die juist wel graag naar iets interessants op de radio luisteren. Interessante gesprekken op Radio 1 bijvoorbeeld. Jullie zouden BNN United eens moeten checken, da's een luchtig actualiteitenprogramma met altijd een pennel in de studio die meelult over de onderwerpen. Gister waren Big2 en Def P in de studio, ook Gumshoe zit er vaak, Jawat was er laatst en ook Ruben van der Meer en Maxim Hartman (alias Rembo) zitten er vaak! Ik wacht nog steeds met smart op de dag dat ze mij uitnodigen ![]() maar goed, dit was eigenlijk een reactie op "ze lullen meer dan dat ze muziek draaien", niet iedereen gebruikt radio alleen voor de muziek dus. Het medium heeft veel meer te bieden! | ||
![]() | ![]() |
ik vind het ook best leuk om naar zo'n talkshow te luisteren (in de zomervakantie was ik zelfs verslaafd aan een of ander vaag hoorspel dat 3 uur 's nachts kwam), maar wat de meeste dj's doen is iets heel anders: ze lullen gewoon nergens over ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
dat is waar, bij mij op school hameren ze er ook op dat ze je opleiden tot "radio maker" en niet tot "deejay", dat schijnen ze een vies woord te vinden op school, al is goed DJ'en op de radio ook een vak dat een hoop technische skills en improvisatievermogen nodig heeft. | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister eigenlijk altijd 538 op me kamer verder mp3 ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
DJel Wat? ![]() |
![]() | ![]() |
Meestal Kink FM, radio 3 of slam FM. En als ik ga zappen nog wel eens radio 2 of 538. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
hoe zit het trouwens met spook radio vandaag? morgen?...niet?? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Eigenlijk altijd mp3's, alleen zondagavond van 21.00 tot 23.00 uur Scylla Radio voor (meestal) dope hiphop... Scylla is zelf ook een rapcrew... Ik luister het overigens via www.scylla.nu, echt op radio kan het hier niet eens ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
het is inmiddels al woensdag, dus zo laat dat ik het net zo goed kan laten schieten voor afgelopen weekend. Ik heb dit weekend en komende week vakantie, dus verwacht gewoon een dope show dit weekend | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
tjaa gewoon 3fm blijven luisteren das tog wel het beste hoor..![]() ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 20-10-2005 @ 13:49 maar colorful radio is ook egt de chiit hoor draaien ze egt gewoon alles bestaat colorful nog tegenwoordig? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2005 @ 19:36:40 ] | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
vOges mij wel weet niie kan ik niie niet meer ontvangen maar eerst nog wel, maar weet wel dat het nog via internet kan | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
kink fm/juize fm ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Index / Radio, televisie en film / |