Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op donderdag 06-10-2005 om 01:43:13
jullie verdienen dit topic ook wel,
of jullie um waarderen betwijfel ik maar goed..

er was een een iemand die pas in het nieuws was geweest
en die ging een interview geven,na dat hele gebeuren viel de man dood neer van de stress.
maar er was een slimme snelle reporter bijen die gaf hem hart masage en mond op mond
dus de man kwam bij en was heel blij natuurlijk toen hij ging naar huis en vertelde dit aan zijn vrouw
die sloeg hem toen heel hard neer met een koekepan de man was erg geschokt door dit alles
dus hij belde de jonge reporter en bood heb zijn verhaal voor een schuilplaats tegen de koekepan van mevrouw,
nou dat vond re reporter wel goed natuurlijk en zo leefde zij een aantal jaar gelukkig samen,
tot er op een dan werd geklopt op de deur. de reporter deed open en wie zag hij daar?
sjawel hoor de burge meester uit samson en gert. de man zei vrolijk: ik moest kloppen ik moest kloppen want de bel doet het niet. snel gooide de reporter de deur dicht, na deze schok verwerkt tehebben belde hij de politie.
die vertelde hij dat de buurman zijn vrouw had opgeblazen om ze afteschudden,
want zo als jullie weten kinderen dikkie dik is een hele grote rode kat, maar dit terzijden ik dwaal af,
dus na het bellen met de poltie ging hij snel in bad liggen met zijn muts op in de hoop dat er niemand zou komen.
maar zoals altyd in dit soort verhalen komt er dus wel iemand. en wie dat is vertellen we de volgende keer .



deel 2

dus ik liep daar in die steeg helemaal alleen, en ik denk zo ineens shiot wtfreak ruik ik nou weer,
dus ik kijk zo om me heen mja ik zie niks natuurlijk, ik helemaal gespannen door die lucht enzo.
maar goed ik loop dus door he, ineene hoor ik zo piewwwffwiep, so nou ik scheet hem echt he.
jullie weten niks liep bijna langs me pijp echt ik zweer t je, mja ik weer kijken links recht en nog een keer,
want dat had ik zo geleerd van bassie en adriaan, dat was dope altyd met die ene hond der bij hoe heetie die?
lar volgens mij .. mja ik ging vertellen wie er aan kwam bij die reporter thuis toch? ja iklees t net weer .
dus die vet zit daar nog met ze muts op en al hij is nu helemaal verrimpelt enzo door dattiedaar al een paar dagen zit nu
maar goed wat hij wil, dus hij zit zo daar helemaal stil, hoortie zo voet stappen op de trap zo van stap stap, stap stap, klets.
plots was het weer stil...........................................................................het bleef heellang stil.
nou dus na een week of 2 was de reporter dood, hij werd gevonden door de vrouw met de 4 poten en 1 tiet..

the end

ik begin alvast aan een nieuw verhaaltje omdat jullie even moesten wachte op de vorige.


het k'nijn met de oren.

niet al telang geleden was er een k'nijn, altyd als het k'nijn met zijn vriendjes speelde trokken zijn hem aan zijn oren.
op een dag was hij het zat, en riep WTFREAK ZITTEN JULLIE STEEDS AAN MIJN OREN TETREKKEN FAG EEN END OP .
nou toen de k'nijne vriendjes dat hoorden werden ze gek.. de stoerste kwam naar voren saigon heten hij.
hij kijk het k'nijntje aan en zei ey you a diduntdidunt! en sloeg hem is flink om zijn oren, toen de andere dit hoorden
ginge ze los op k'nijn met de oren, ze rende naar hem toe en spaugde en vloekte en sloegen en shopte op het beestje in,
maar wie kwam daar aan in zijn glimmende groene pakje? is het een elf..NEE..is het een komkomer?..NOPE...
het was super boswachter en aan zijn piemol hing zijn trouwe maatje de JaGERS, de JahGERS schoot alle k'nijntjes neer.
jullie denken nu dit is het einde..maar nee jullie hebben gelijk. sorry.


komen jullie morgen weer lezen van de verhaaltjes voor na het slapen gaan

okeej dan heel gezellig, jottem!


*al de bovenstaande leypheid komt voort uit een miks van slaaptekort en baapjes*
*lumi is niet aansprakelijk voor het verlies van hersencellen en die tiep fouten zijn ook niet van mij!*
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
SpitLama
Ik spit live uit de ATN:P
Gepost door SpitLama op donderdag 06-10-2005 om 13:52:03
Vertel dat dan gwoon tegen je broertje het boeit mij teminste niet..
----------------------------------------
Yaw Yaw Yaw
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op vrijdag 07-10-2005 om 10:22:11
Haha, lumi laat die bong voortaan gewoon staan yo
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 07-10-2005 om 10:27:15
lumi weet dat ik die betere verhaaltjes vertel!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 07-10-2005 om 14:25:25
echt teveel tekst hoor
Lau Gepost door Lau op vrijdag 07-10-2005 om 15:04:04
sjezus, leip hè..
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 07-10-2005 om 15:06:09
Als ik vanavond niet in slaap kom ligt het hieraan.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op vrijdag 07-10-2005 om 15:11:16
Whahahahahaha Leuke shit man!!

check ook:

Darkninja.tmf.nl en dan op weblog klikken...

[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2005 @ 15:12:23 ]

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 07-10-2005 om 15:20:50
"verhaaltjes voor na het slapen gaan,"

dus.. je bedoelt verhaaltjes als je net wakker ben?
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op vrijdag 07-10-2005 om 19:14:01
Hahahaha, boswottels is scherp!
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 08-10-2005 om 00:25:28
de vrouw met de 4 poten en 1 tiet..

Daar krijg in nou boze dromen van...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op zaterdag 08-10-2005 om 01:35:40
zoiets wens je niemand toe.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 10-10-2005 om 17:43:49
idd lumi leuk slaap verhaal.. slaap verwekkend zoo saai
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op maandag 10-10-2005 om 21:27:22
maja... ik ga echt niet in m'n bed een verhaal op de monitor lezen hoor. Kom 't maar eens vertellen hoor lumi, voor het slapen gaan. Mag best. Ik vond het reuze interresant.


(nee ik heb ook geen printer)
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 11-10-2005 om 14:27:11
Verlengsnoer aan je monitor en mee nar bed nemen die hap, niet moeilijk doen.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 11-10-2005 om 15:22:12
dat wordt over schrijven Spliffmeister kan je ze elke nach lezen
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op dinsdag 11-10-2005 om 16:07:04


veel leuker verhaal.


buhaahha zat pas op ml trouwens toen ik gebannt was, tjek deze gozer.





----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op dinsdag 11-10-2005 om 19:17:38
slugger heeft blijkbaar weer teveel gezopen, of zit ik er ver naast?
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op dinsdag 11-10-2005 om 19:22:26
Trouwens, ik heb geen verlengsnoer... ennuh, ik kan niet schrijven. Nu vertel ik bijvoorbeeld een maat van me wat ik gepost wil hebben, en hij typt het dan voor me.

Nee, zit echt niks anders op dan dat lumi 't verhaal persoonlijk komt vertellen.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.