Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 13-06-2002 om 00:05:13
Voor nu plaatsen we op de frontpage eigenlijk alleen maar Hip Hop, Nederhop en Festival gerelateerd nieuws. Zijn er mensen voor dit te gaan uitbreiden met andere muziek stromingen? Zo ja welke? Etc.

Zelf ben ik wel voor uitbreiding hier van, maar wel met beperkingen. Voorlopig bijvoorbeeld eerst met Ska en beetje een metal van NL-bodem ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2002 @ 22:20:04 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 13-06-2002 om 00:10:46
Ik ben voor... Vooral Ska jah en Punk en wat je ook al zei metal alleen van NL bodem (geld ook voor punk en ska).. Lijkt me opzich een goed plan
----------------------------------------
Signature
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-06-2002 om 22:10:23
nee joh...ska misschien maar metal ?? Dan worden we net zo'n OP site. Het moet wel een beetje dezelfde stijl hebben. Hiphop/ska/raggea kunnen de meeste mensen zich nog wel in vinden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 13-06-2002 om 22:12:29
Eigenlijk bedoelde ik ook ska, maar daarkon ik niet op komen, dus toen maar metal neer gezet.

Ska, raggea, en punk kunnen nog? Verder niet?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2002 @ 22:13:23 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-06-2002 om 22:16:38
punk ?? uhh wie wil er nou echt nieuws over PUNK lezen op de oip site ??? Laten we het een beetje bij normale muziek houden
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 14-06-2002 om 00:33:44
Wat te denken van gewoon alle muzieksoorten?
Overal is vast wel iemand voor te vinden.
MAW: alles wat je te weten komt over wat voor muziek ook, gewoon posten, met nadruk op hiphop, metal, ska, punk, drum 'n bass, triphop en breakbeat. De rest niet teveel moeite voor doen voorlopig, gewoon wat vanzelf aan komt waaien...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 25-06-2002 om 21:02:50
Schop omhoog!

Mensen met ideeën, tis tenslotte de bedoeling de FP intressanter te maken voor U enzo....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.