Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 08-10-2005 om 15:46:22
Omdat dit het "drop je eigen audio en lyrics" subforum is. Ik zie nergens staan: "drop hier je gebitch naar elkaar toe". Er moet dus feedback op de track worden gegeven en niet op de personen.

Dat gebitch wordt maar in slap geouwehoer of via PM uitgevochten.

TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op zaterdag 08-10-2005 om 16:27:50
okee ik had het al getjekt, tog nog maar even een reactie

pascool:
zeer aangenaam verrast.. dope stemgebruik.. let op je flow, soms kom je met je rijmwoord iets te vroeg..
je rapt over zaken die waar zijn, je hebt neit de strakste flow..
goed van je, brengt de track nog meer tot uiting bij het idee erachter ook

georgino?:
iets meer uiting? ik kan het middelste en het laatste deel nauwelijks verstaan

ferry:
dope.. ook voorruit gegaan, probeer wel eens wat techniekwisselingen
hakkelen of duidelijke versnellingen, want intonatie alleen is niet altijd genoeg om het boeiend te houden..
wat je in dit geval wel goed doet
----------------------------------------
fuck yu
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 08-10-2005 om 18:56:17
danku mx en timo
Jakyman Gepost door Jakyman op zaterdag 08-10-2005 om 19:19:39
dees is echt dope.. lekkere flow zit er in.. en refrijn is wel grappig!!!
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 09-10-2005 om 11:53:34
hehe dat jullie dat zo serieus nemen @ dax en suur

toen ik dat in die track zei was ik stoned als een boomspecht

en toen ik dax en jullie uitschold had ik bier op en zaten der wat mensen in me kamer dus dacht er niet echt bij na

maar goed sorry als ik jullie gekwetst of innig pijn heb gedaan

maar goed cut
the crap

nog mensen wat kritiek op dingen? iedereen is me wat TE positief

kom op zeik is wat af
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2005 @ 11:54:24 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 09-10-2005 om 12:13:04
1ste mc (pascool?) slikt wat woorden een beetje in ofso, waardoor ik sommige shit niet verstond. Gaat best wel offtopic trouwens, maar goed. Al met al vind ik het wel dope. Dan komt het refrein... dat gaat dan wel weer over de comeback, vond het wel een leuk idee (zoals eerder gezegd) maar t kon beter uitgewerkt worden. Ferry komt meer ontopic en rijmt lekker moet ik zeggen. Zal er vast wel een fout in hebben zitten ofso, maar ik ben te moe om die te horen.

Toch vind ik dat jullie zuigen.
(just kidding he..)
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 09-10-2005 om 12:18:17
ej man thanks voor de feed maar hoe kan je offtopic bij een brag track? dit is een comeback in de zin van he hallo we zijn terug en we spitten ff een brag tekst niet zon diepgaande o o o wat heb ik jullie tog gemist tekst met een boodschap
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 09-10-2005 om 12:22:25
Ow, ja ik hoorde shit over zakenmannen met hanenkammen en dacht zo van: waar de fok heeft hij het over. Maar, ik ben er met mn hoofd niet echt bij enzo ( moe!), dus dat neem ik dan wel trug. Zal morgen ofso wel opnieuw feed geven dan, lijkt me handiger.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 09-10-2005 om 12:26:47
Die eerste gast:
De eerste lines zijn te losjes, klinkt niet lekker
je aarselt te veel lijkt het.

2de, pascool?: onbeat, maar het klinkt allemaal wat het zelfde
moet veel swingender voor de track, jammer van de verse.

jf: over duidelijk de beste op de track, houd de ''swing'' der in
maar daarna ga ja a la chester met je eindrijm, je stem zwakt af
klinkt ook weer fout. Alles overduidelijk doen,
oja: goed genoeg... en dingen als: lik aan me pik

klinkt erg ''gemaakt'', beetje fout uitgesproken om overduidelijk
te articuleren.

refrein is trouwens zo fout dat die geinig is.

pascool: weer een beetje t zelfde enzo, wel lekkere flow
maar het klinkt allemaal op 1 hoogte, niet iets om lekker
op te bouncen.

sorry als ik de namen door elkaar haal ofzo


----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 09-10-2005 om 12:33:31
Je wilde kritiek dus hier komt het:

Pascool: Ik vind deze line niet zo lekker in de flow:
''En daarom worden woorden zo hard weer verkracht''
[Het is denk ik bij jou soms de woordcombinatie en volgorde]

Je stem klinkt wel lekker, maar soms ligt je flow iets minder, maar dat komt omdat je tekst soms iets te simpel is. Doe wat verrasd.

JF: Ik vind je hakkel of iets rond de 1.30 een beetje inhoudend overkomen. Verder was je wel goed kwa tekst. Maar ik vind dat je vaak dezelfde flow heb.Werk aan versnelling.

Het refrein vind ik trouwens ook een beetje inhoudend klinken.. alsof die onderzeker is en niet helemaal weet of die kan zingen.

Maar als ik kijk naar het geheel, vind ik het best lekker klinken. Alleen het refrein komt wat onzeker over.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2005 @ 12:34:04 ]

----------------------------------------
onderschrift
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 09-10-2005 om 14:09:52
Begin van het refrijn is kut, daarna wel relaxd
Dope track, lekker kinderachtig met die foch paradox maar het is ook kinderachtig om er op te reageren. Laat dat nou eens achter wegen.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zondag 09-10-2005 om 14:26:50
Quote:
JF project schreef op 09-10-2005 @ 11:53
kom op zeik is wat af


wat een mietjes gedrag om alles in scene te zetten ?

haha nee maar ff serieus ,

ik denk dat jullie technisch klaar zijn om beter te komen.
Jullie hebben denk de skills in je om "beter" te komen, maar maken er geen gebruik van. Ik merk vaak dat jullie dezelfde dingen doen, dus ik kan altijd al een beetje raden hoe jullie gaan flowen. Bij pascool niet zo zeer, maar vooral bij jf , probeer er eens mee te spelen. Niet alleen stemgebruik, maar durf eens woorden te rekken jongen zou je goed staan gok ik zo.

later
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 09-10-2005 om 14:30:19
Quote:
Arihasj schreef op 09-10-2005 @ 14:09
Begin van het refrijn is kut, daarna wel relaxd
Dope track, lekker kinderachtig met die foch paradox maar het is ook kinderachtig om er op te reageren. Laat dat nou eens achter wegen.


Ja dat moet je weg laten, doordat is de track echt kut geworden...
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 09-10-2005 om 14:45:58
Quote:
Mx Fortune schreef op 09-10-2005 @ 14:26
[...]

wat een mietjes gedrag om alles in scene te zetten ?

haha nee maar ff serieus ,

ik denk dat jullie technisch klaar zijn om beter te komen.
Jullie hebben denk de skills in je om "beter" te komen, maar maken er geen gebruik van. Ik merk vaak dat jullie dezelfde dingen doen, dus ik kan altijd al een beetje raden hoe jullie gaan flowen. Bij pascool niet zo zeer, maar vooral bij jf , probeer er eens mee te spelen. Niet alleen stemgebruik, maar durf eens woorden te rekken jongen zou je goed staan gok ik zo.

later


intressante feed, danku
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 10-10-2005 om 19:42:47
beat is van gza,curse - ich liebe fur hiphop toch?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 10-10-2005 om 19:45:58
Quote:
FreakyFreek schreef op 10-10-2005 @ 19:42
beat is van gza,curse - ich liebe fur hiphop toch?


KLOPT!

Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 10-10-2005 om 23:05:53
Quote:
Mx Fortune schreef op 09-10-2005 @ 14:26
[...]

wat een mietjes gedrag om alles in scene te zetten ?

haha nee maar ff serieus ,

ik denk dat jullie technisch klaar zijn om beter te komen.
Jullie hebben denk de skills in je om "beter" te komen, maar maken er geen gebruik van. Ik merk vaak dat jullie dezelfde dingen doen, dus ik kan altijd al een beetje raden hoe jullie gaan flowen. Bij pascool niet zo zeer, maar vooral bij jf , probeer er eens mee te spelen. Niet alleen stemgebruik, maar durf eens woorden te rekken jongen zou je goed staan gok ik zo.

later


haha nee maar ff serieus , jou flows zijn nog makkelijker te voorspellen dan die van ferry...
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 11-10-2005 om 00:22:03
was jou wat gevraagt lijpo ?
Koop jij nou maar eens schoenen die je passen, dan
hoef je er niet meer naast te lopen capish ? ..kuch , loser, kuch

anyway, de feed die ik hiervoor gaf was goed bedoelt. Op de een of andere manier voel je dat er meer uit kan dan dat jullie gebruiken, dus probeer eens wat geks , was echt goed bedoelt jongens.

en nogmaals @ dax...HAHA jij ongelofelijke loser kiddy dingen droppen...kenker wat ben je toch goed je bent echt zo mega dope, ik heb echt zoveel respect voor je man , damn..echte FORUM rapper. Maar ga zo door , misschien promoveer je ooit tot...ach laat maar, ik geef je valse hoop.....
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 11-10-2005 om 10:46:53
best wel dope,ja
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 11-10-2005 om 23:37:00
Quote:
[b]en nogmaals @ dax...HAHA jij ongelofelijke loser kiddy dingen droppen...kenker wat ben je toch goed je bent echt zo mega dope, ik heb echt zoveel respect voor je man , damn..echte FORUM rapper. Maar ga zo door , misschien promoveer je ooit tot...ach laat maar, ik geef je valse hoop.....


Kanker nerd ik drop niet eens shit op nlhiphop... En MXfortune, nooit van gehoord. Je heb nooit, live een mike vast gehouden vieze bitch. En dan kom je zomaar stoer doen omdat ik kritiek op je werk lever dat gewoon waar is. Ik wil je niet dissen die shit komt echt uit me hart, je shit is gaar en voorspelbaar. En dat van hier boven. Zeg die shit voor me neus en ik breek jouwe. Fucking nerd uit delft....Je durft alleen stoer te doen op internet vieze slet. En ik FORUM rapper? Volgens mij heb jij het mis, want jij dropt 10x meer audio dan ik. Gare nerd. Ik daag je uit kom naar Amsterdam naar liveonthelow of volta of een willekeurige battle/openmike en ik sloop je verbaal dan... Oja vechten is ook goed, want daar sloop ik je ook mee, maar daar heb ik geen rede voor.
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 11-10-2005 om 23:49:51
Jezus wat een agressie.. doe is lief we willen allemaal vrede op aarde

Quote T-Slash: Kunnen we niet allemaal vriendjes zijn of zo??
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 12-10-2005 om 00:27:29
Quote:
Saizen schreef op 11-10-2005 @ 23:37
[...]

Kanker nerd ik drop niet eens shit op nlhiphop... En MXfortune, nooit van gehoord. Je heb nooit, live een mike vast gehouden vieze bitch. En dan kom je zomaar stoer doen omdat ik kritiek op je werk lever dat gewoon waar is. Ik wil je niet dissen die shit komt echt uit me hart, je shit is gaar en voorspelbaar. En dat van hier boven. Zeg die shit voor me neus en ik breek jouwe. Fucking nerd uit delft....Je durft alleen stoer te doen op internet vieze slet. En ik FORUM rapper? Volgens mij heb jij het mis, want jij dropt 10x meer audio dan ik. Gare nerd. Ik daag je uit kom naar Amsterdam naar liveonthelow of volta of een willekeurige battle/openmike en ik sloop je verbaal dan... Oja vechten is ook goed, want daar sloop ik je ook mee, maar daar heb ik geen rede voor.


Ik heb je gevoelige snaar geraakt

nee maar even serieus kenker sukkel Jij...mij slopen ? jongen het enige wat jij sloopt is je spiegel als je ervoor gaat staan. Je kwam vorige keer met je voorspelbare feed "jullie flowen niet goed , jullie shit is gaar ". Best knap ik SOLO drop. (lees "alleen", enkelvoudig ) En kom niet met "kom maar langs, kom maar langs". Want als ik langs kom , bel je me van te voren om een pak tissues mee te nemen voor je bitchass. Praat a.u.b niet zo stoer , want je bereikt er ruk mee ( ruk, das lachen , omschrijft je stem) want ja kerel , je komt kanker gaar.."straffen door de dood" aaaah dat kut stemmetje zit in me hoofd , wil je nooit meer je , al zo slechte stem , op zo een manier gebruiken ? vinden me speakers niet fijn.

En ja ik drop 10x meer audio's hier dan jij , en ja ik stond meermaal op podia en JA het publiek gaf me een staande ovatie. Doen ze bij jou ook , op 2 manier.

1. er zijn enkelt maar staanplaatsen, ze klappen uit beleeftheid.
2. des te harder ze klappen, des te eerder jij opkenkerd van de stage om plaats te maken voor echte artiesten

oowjee dax gaat me slopen en ja ik kom uit Delft, ben er trots op Ik vindt het zo jammer , ik vindt surya dope, erg dope..jammer dat ie met zo'n half zachte, gare wanker als jou rapt , waardoor er zowizo 16 lines in zijn track gaar zijn.

En trouwens, ik hoop dat je trots bent , je hebt mij zojuist bedriegt op een forum, vanaf 200km afstand. Je bent bij deze , de aller stoerste Forum tjap van heel het internet er zal bij google vast een zoekfunctie zijn voor je.

zoek : gare tjap

resultaten

nlhiphop showtopic 212037 , bla bla bla DAX
ga naar site

dus kerel , kom niet stoer praten, want ik wil best alles wat ik net zei in je gezicht zeggen , maar dan zou ik spontaan in de lach schieten. ik ben nu klaar met je gebitch , ik hoop dat je trots op jezelf bent.

Back ontopic !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2005 @ 00:31:08 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-10-2005 om 00:37:43
Jottem, bedankt voor je laatste 2 woorden! maarre topic gaat alsnog op slot, gaat natuurlijk nergens over!

 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.