Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
- Edit en zo als in de nieuwe FAQ is te lezen, en per heden ook op gemod gaat worden. Geen complete albums meer... - We willen graag problemen voor komen, de drop je link topic's zijn met de tijd zwaar uit de hand gelopen. We zijn geen download forum. - Spade - doe je ding.. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
StevenzeN My 2 cent's ![]() |
![]() | ![]() |
Ben net nieuw hier en heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen dus ik weet niet of dit eerder gepost is, maar dan tochhhh: www.theopposites.nl/vuur Vette mixtape met ook shit van De Jeugd van Tegenwoordig, Diamanten zijn voor Altijd is een aanrader! ---------------------------------------- En dat was het dan.. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: yea die zocht ik nog daar was ooit ook een koele video van goeie ouwe sugar hill beat ![]() overigens is dit niet live | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
die mixtame van the opposites stond op de frontpage. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
StevenzeN My 2 cent's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 09-10-2005 @ 17:43 die mixtame van the opposites stond op de frontpage. Ah ok cool, wist ik niet ![]() ---------------------------------------- En dat was het dan.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 09-10-2005 @ 17:43 [...] yea die zocht ik nog daar was ooit ook een koele video van goeie ouwe sugar hill beat ![]() overigens is dit niet live Dat het niet live is weet ik, toevallig heet de track zo. Die video heb ik ook gezien ja.. heb 'm jammer genoeg niet meer. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
eej wtf man.. die Opgeduveld - Zonder handen is foQin dope.. was nooit fan van Duvel.. heb wel het opgeduveld shirt besteld ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
waar heb je die besteld?? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
freshcotton jonge.,. maar alles is nu al bijna lekker uitverkocht ![]() ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net die OPGEZWOLE NAVY (top-notch) besteld.maar opgeduveld kan ik niet vinden ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
die raymster shirts zijn wel lelijk trouwens.maar waar heb je die besteld dan?? dan doe ik dat ook nog snel ff ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
VERDOMME, je LIEGT ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
dat opgeduveld logo is sexy.. die staat er alleen als soort reclame omdat je die niet meer kan bestellen.. maar miss kan je kijken bij patta ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ontopic mensen ---------------------------------------- Days to come | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik kijk al maanden op die site van fresh, om te kijken of er nog dopere komen dan die opgezwolle shirt in het paars. dus maak me geen onzin wijs. leugenaar! ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: StevenzeN schreef op 09-10-2005 @ 17:42 Ben net nieuw hier en heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen dus ik weet niet of dit eerder gepost is, maar dan tochhhh: www.theopposites.nl/vuur Vette mixtape met ook shit van De Jeugd van Tegenwoordig, Diamanten zijn voor Altijd is een aanrader! thx wist ik nog niet ---------------------------------------- beng! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 09-10-2005 @ 18:41 ik kijk al maanden op die site van fresh, om te kijken of er nog dopere komen dan die opgezwolle shirt in het paars. dus maak me geen onzin wijs. leugenaar! ik heb het geen eens over opgezwolle schele.. leer lezen jonge ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
CML en Capone vanaf nu gaan we dit topic weer gebruiken waar voor het er is. ---------------------------------------- Days to come | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ARGH!! je hebt het over opgeduveld shirts! die op freshcotton staan! opgezwolle shirts en opgeduveld shirts staan bij Top-notch! en er zijn maar 9 of 10 shirts in die catagorie. als ze er waren dan had ik ze duidelijk tussenstaan zien staan LEUGENAAR!!!!!! ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg tog ze zijn UITVERKOCHT.. dus je ziet ze er niet meer tussen staan alleen als reclame IK LIEG NIET jonge ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Wegens twee bovenstaande ruziende posters die maar niet op willen houden tijdelijk gesloten CML en Capone beide note ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Topic op proef weer geopend. ---------------------------------------- Days to come | ||
Joltmeister Zd for Life ![]() |
![]() | ![]() |
Jawat! - Paraat die shit is dope ---------------------------------------- http://nederhop.teksten.zdclan.nl/ | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/6110073/Kubus-biets_.mp3.html hahaha dees fa twee ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
@ cml.exe ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
japi api | ![]() | ![]() |
haha kankerdik | ||
Fr0neD 4bierbitte. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 10-10-2005 @ 17:01 http://rapidshare.de/files/6110073/Kubus-biets_.mp3.html hahaha dees fa twee Wtf is dat dan? ![]() Voor de liefhebbers btw, Kubus z'n achtergrondbiet (van z'n site) Klik geen uberkwaliteit enzo, maar 't is iig iets.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 20:00:43 ] ---------------------------------------- danke. | ||
rapidshare.de/files/6138511/01_Nummer_1.mp3.html | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
zet ff tracknaam en artiest naam er bij, wat makkelijker voor de rest ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
laten we t spannend houen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2005 @ 14:32:44 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: japi api schreef op 11-10-2005 @ 14:31 laten we t spannend houen ![]() Dunno of je 't over je laatste link hebt, maar das Kubus niet ![]() ---------------------------------------- danke. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Big2 ft. Lange Frans - Krijg de klere rapidshare.de/files/6236382/The_Opposites_ft._Lange_Frans.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2005 @ 10:49:43 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Brainpower ft. Frank Boeijen - De Kleur Van Je Hart (Zwart Wit 2005) rapidshare.de/files/6311337/Brainpower_ft._Frank_Boeijen_-_De_Kleur_Van_Je_Hart.mp3.html Ali B ft. Bots - Wat Zullen We Drinken (7 Dagen Lang) rapidshare.de/files/6311278/Ali_B_Ft._Bots_-_Wat_Zullen_We_Drinken.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2005 @ 16:45:54 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hehe, die nummers staan op die CD die je kreeg in de muziek10daagse dat nummer met brain is wel dope though | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Wil iemand Kluerrijk van Typhoon en Tijdsgeest van Sticks nog ff uploaden plz...Yousendit files gaan zo snel weg, kon 'em nie meer downloade toen ik zag dat ie al gedropt waren. | ||
![]() | ![]() |
rapidshare.de/files/6356885/03_typhoon_-_kleurrijk_feat_steez.mp3.html ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Zo, das snel ![]() Thnx voor die shit man ![]() | ||
![]() | ![]() |
Mssien ook nog iemand Sticks met Tijdgeest te download? | ||
![]() | ![]() |
rapidshare.de/files/6360137/02_steez_-_tijdsgeest.mp3.html ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Te Dope...thnx | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand SpaceKees en Terilekst met De terugkeer van de Hollansche B-boy? ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, hierrr staat ie om te downloaden. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
props chester.. @dap, waar is hier ? kan nix downen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Menschen, er is een verzoekjestopic voor verzoekjes![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
http://www.opgezwolle.nl/temp/duvelduvel_-_maakt_nie_uit.mp3![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: lol, album "Mijn zwarte kont"? ![]() ---------------------------------------- danke. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
tienermoeders- yes-r negativ en brainpower. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Heeft iemand de volgnde Kubus tracks : -Sticky Steez & Rico F/ BlaBla - Zwolsche boys -Kubus - Alice -DuvelDuvel - Intro Alvast bedankt mensen... Peace... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Monn-E schreef op 21-10-2005 @ 22:52 Heeft iemand de volgnde Kubus tracks : -Sticky Steez & Rico F/ BlaBla - Zwolsche boys -Kubus - Alice -DuvelDuvel - Intro Alvast bedankt mensen... Peace... moe je ff in muziek request vragen... dan heb ik misschien wel wat | ||
[url]rapidshare.de/files/6603897/12.mp3026hustler.mp3.html [/url] [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2005 @ 14:50:41 ] | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |