Index / Drop je eigen audio / | ||
Ouwe_Stoffel | ![]() | ![]() |
Schorpioen Terror Clic.. Je flow is kut, je rimes zijn flut, als ik jou was had ik me al lang beschut die kans benut. Beetje fokken met die bresjaanse trut, toen ze voor je zat wist je niet wat je zag, als je niet eens weet of je eigen lul stijf is, weet je dan wel of wat ervoor je ligt een wijf is? Man pak nu toch die schaar, al 17 jaar, t zelfde haar, stokebrandje door de bocht, heeft iemand je ooit al eens een mep verkocht..? Met n vriend als jouw, zijn vijanden overbodig, maar iemand als jij hebben we glad niet nodig. Wie fockt met ons die krijgt de bons, je weet t tog. Steenhover Player Clic, laat me niet lachen, beetje onze wijven trachte af te pakke, pas op voordat we je afslachte. Je Casa lijkt wel op n f0cking schuur, je beste maat de generaal je overbuur. Check dan hoe ik je leven bestuur, je bestaan verhuur, je bestrijd met vuur.. pas op gast straks slaat je laaste uur. Yo chek dit klote boer, je scoort wel chickies maarja, hoer na hoer. Je bent echtalles behalve stoer, ik spitte vet toen ik je lot bezwoer, kijk achterom man of ik neuk je moer. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 14:54:48 ] | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
ehm dit is alleen voor battles hè. ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ban. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
simpele rijm welke onleesbaar is neergezet en verplaatst word naar AUD. probeer is na elke zin een enter maakt het leesbaarder bij teksten. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Zo, is 't nu beter leesbaar? nouja hoop t.. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
sja ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ik citeer: Quote: Ouwe_Stoffel schreef op 10-10-2005 @ 14:48 je rimes zijn flut, ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
en ik citeer: Quote: Ouwe_Stoffel schreef op 10-10-2005 @ 14:48 als ik jou was had ik me al lang beschut die kans benut. ![]() | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
ff de tutorial checken gap ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 10-10-2005 @ 14:49 ban. Het liefst zie jij iedereen gebannend worden onie? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje fokken met die bresjaanse trut, waar uit z-vlaanderen kom je? | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ouwe_Stoffel schreef op 10-10-2005 @ 14:48 Schorpioen Terror Clic.. ![]() | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: Ouwe_Stoffel schreef op 10-10-2005 @ 14:48 ik spitte vet toen ik je lot bezwoer, kijk achterom man of ik neuk je moer. Wat is iemands moer? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
moeder | ||
seak | ![]() | ![]() |
hahaha dmansz soms gaat het echt helemaal nergens over ,maar een moer is een moer zoals een bout en muhr=moeder | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Soms is een feed moeilijk. Mijn mening: niet mijn soort ding. Mijn feed. Hou je lines even lang, meer binnenrijms en meer gevoel door je tekst donderen. ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Voor feed moet je even alle topics waarin nieuwkomers iets hebben gedropt checken ofso, ga niet telkens hetzelfde verhaal herhalen. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Joltmeister Zd for Life ![]() |
![]() | ![]() |
Die naam Schorpioen Terror Clic ... waarom heb ik die niet verzonnen ?? :') ---------------------------------------- http://nederhop.teksten.zdclan.nl/ | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: seak schreef op 10-10-2005 @ 16:38 hahaha dmansz soms gaat het echt helemaal nergens over ,maar een moer is een moer zoals een bout en muhr=moeder Moer zoals een bout kende ik, maar ik ken niemand die die neukt.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 17:40:46 ] | ||
Haha t gaat idd helemaarl nergens om, maarja.. als ik zo van die andere lyrics lees, denk ik dat ook wel is. Tog bedankt voor de feedback. | ||
Icepick 2 (-)> 2 be a 0\(-_-)/0 Your dead wrong ![]() |
![]() | ![]() |
Moet je niet op text droppen,maar die troep moet je op AUD zetten.. ---------------------------------------- Mense jullie disjes vind ik niet hip,maar jullie feiten vind ik hop. | ||
kkSS LS |
![]() | ![]() |
JE RAP IS WACK..ZOEK EEN ANDER BEZIGHEID.. JE KRIJGT GEEN RESPECT..DUS CHILL MAAR MET JE MEID.. HIP-HOP IS EEN CULTUUR WAAR JIJ NIET BIJ KAN. WIL JE HIP-HOP TER SCHANDE BRENGEN..WAT BEN JE VAN PLAN MAN..IK BEN NIET BANG.. ZIE HET ALS EEN WIJZE LES..NO SPANG.. LYRICAAL GEZIEN BEN JE HELEMAAL SHIT.. JOU HELE TEKST DOE IK MET EEN FREESTYLE SPIT.. JE VIND HET VETT..NET ALS SEXEN OP HET BED.. STOP MET DIT..GA LEKKER OP BALLET.. ![]() reageer maar bij deze topic.. ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dit is niet de bedoeling kkSS, als je battles wilt moet je dat in de battle corner doen, en alleen maar als je met iemand hebt afgesproken om te battlen lees ook de FAQ eens door, en gebruik niet teveel hoofdletters aub voor de rest nog veel plezier hier ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Drop je eigen audio / |