Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 10-10-2005 om 22:35:50
oke drop hier je ervaring met je oo zo slechte scheidsrechter..

o shit niet normaal vandaag ik kreeg elleboog waar die man ook rood voor kreeg maar ik laat me niet slaan dus word boos ma doe niets ma toch krijg ik geel omdat ik niet vrolijk reageerde..
vervolgens 5 minuten later maak ik een slijding op de bal lich ik op de grond valt er een boer over mijn been heen en ja hoor nog een gele kaart sloeg echt nergens op

dan nog iets dat volgens mij nog nooooooooit iemand is overkomen...

hij blies af voor de rust haalt hij ons uit de box ja uhm we moeten voetballen want we hebben nog maar een half uur gespeeld dus moeten we nog een kwartier voetballen en dan is pas de rust...

zerieus zo dom jonge blaas je een kwartier te vroeg af:S
majah 2de helft liet hij soms alles gebeuren en mocht het en andere keer vor niets een kaart, dat hij ook in de 1ste helft deed

maar als een keeper 2 meter uit de 16 meter gebied loopt met de bal in zijn handen moet je dan niet fluiten?
zerieus niet te geloven, hij nam aan loop en schoot die bal uit. nou ja dat zou die doen maar hij liep nog maar ff 2 meter verder..( en ja niets aan de hand)

en dan buitenspel neit normaal
er stond een een kerel(tje) van 15 jaar oud te vlaggen van hun eigen team, mag dat eigenlijsk wel en sta je 2 meter buiten spel niets aan de hand sta ja lang niet buitenspel gaat hij fluiten..

zo dat was dus vanafond gebeurd(net)

drop nu jullie dingen over raare scheidsrechters...
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 10-10-2005 om 22:40:04
makkelijk hè? Zeiken....

ga zelf maar eens een wedstrijd waarin dat soort dingen gebeuren. Kijken of jij stevig in je schoenen staat. Ik kan me er zo aan ergeren, dat gezeik op scheidsrechters. Ze doen ook mar hun best hoor. Misschien was er wel iets ergs gebeurt vlak voor die wedstrijd waardoor ie niet lekker in z'n vel zit. Misschien is het wel zijn eerste op hoger niveau? Dat te vroeg affluiten is dom, geef ik toe. Maar ook daarin maak je fouten.... En die gele kaarten, je kan wel zeggen hoe het echt gegaan is, maar als je vanaf een ander punt kijkt kan je ook niet alles goed beoordelen.

Mensen zoals jij wijs ik altijd graag door naar cursusen gevolgd door een zooi wedstrijden zelf fluiten, mss kan je het dan wel beter. Maar je zult merken dat het moeilijk is.


En zo te horen ben je zelf ook geen lief mannetje met je: "ik laat me niet slaan", zoiets heet slikken. Die kerel is gestraft, ga er dan niet zelf overheen met rare acties.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 22:43:13 ]
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 10-10-2005 om 22:42:26
Ik ben ( af en toe ) ook nog is scheidsrechter en ik fluit ook ouderen.. veteranen af en toe.. en het is moeilijk hor.. het liefst fluit ik van f tot d dat is veel simpeler.. maar je kan aan slechte scheidsrechters behoordlijk irriteren..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 10-10-2005 om 22:44:18
f t/m d en senioren zijn het makkelijkst. Die kleintjes kan je makkelijk stil krijgen, ouderen hebben respect voor je. ABC is het lastigst omdat die zichzelf zo stoer vinden in de pubertijd...
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op maandag 10-10-2005 om 22:44:23
ja ik weet het fluiten is moeilijk.. maar je hebt er ook geen die begrip hebben, int heetst van de strijd maakt ik een foute tackel, vanachteren.. fout vn mij oke, ik kreeg geel, oke.. ik vloekte "fuck geel" omda ik nu van't veld moest (als je geel hebt bij de kadette moet je van't veld) die kirl vat het verkeerd op, krijg ik een rooie kaart..

Maar voor de rest, nooit egt last met scheidsen gehad...
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 10-10-2005 om 22:44:42
schaduw heeft wel gelijk, maar soms zijn scheidsrechters gewoon echt slecht bezig ik heb wels gehad dat een scheids tege mij zei dat hij na de wedstrijd eindelijk aan het bier kon ook al zovaal onderuit gehaald en shit zonder dat ik geen vrijetrap kreeg, tja daar zouden de grensrechters de scheids voor moeten helpen, maar die zijn bij onze wedstrijd altijd van de tegen partij en die doe dat niet zo snel.

kortom scheidsrechters zitten wel eens fout, maar kunnen nooit alles zien en ja dat hoord ook bij het voedbal.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 10-10-2005 om 22:49:29
ik heb ook gefloten (soms)
en zo hoog spelen we niet en als je als volwassen man niet stevig in je schoenen staat tegen15, 16 a 17 jarigen ja weet niet..
en kijk een vergissing is niet erch weetje..
dat kan iedereen gebeuren zeg ik niets over ma dit was echt te erg en gewoon te vaak .
en dat gebeurt ook wel vaker..
kijk als je als scheids niet ziet als het terug speelbal is en dat een keeper "hans" maakt,dat zijn voorbeelden dan is dat toch wel gewoon heel slecht, en kun je zeggen wat je wil maar als je een cursus hebt gedaan dan moet je dat tog kunnen zien..
dat vind ik..

was trouwens ff reactie op schaduw
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 22:51:17 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 10-10-2005 om 22:50:34
ja, het kan zijn dat het een hele slechte was...

die heb je ook... maar je hoort niemand over hoe goed de scheids het deed...
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 10-10-2005 om 22:52:29
Quote:
Schaduw schreef op 10-10-2005 @ 22:50
ja, het kan zijn dat het een hele slechte was...

die heb je ook... maar je hoort niemand over hoe goed de scheids het deed...


sorry ben ik het niet mee eens,
als een scheids rechter goed of normaal heeft geflorten ga ik na de wedstrijd naar hem toe bedank hem en zeg van ja goed gefloten en dat word soms ook in de box nog gezegt dus dat is niet helemaal waar
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 10-10-2005 om 22:55:11
wil ik jou wel eens fluiten.... hoor het NOOIT! echt nooit. Af en toe van een ouder... maar nooit van spelers zelf. Is inde 4/5 jaar dat ik fluit minder dan 10x gebeurt
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 10-10-2005 om 22:57:17
nou ik weet niet maar dat is bij ons een gewoonte om de scheids ff te bedanken als hij het goed gedaan heeft en dat zeg ik dan ook gewoon..
dat werd ons zelf geleerd, van ja even de scheids bedanken
dat is toch gewoon beleefdheid ik bedoel hij staat daar ook vrijwillig, als hij het dan goed doet mag hij dta ook weten en net andersom dan ook wel weer vind ik..
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 10-10-2005 om 22:59:49
het is mij ook aangeleerd vroegâh... maar nu zeggen ouders enzo he tniet eens meer bij e & f...

het is diep triest gesteld met de beleefdheid tegen de scheids op het veld. Zover ik het
meemaak tenminste..
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 10-10-2005 om 23:01:27
bij een club in mijn omgeving had een ventje van 16 de scheids gewoon geschopt dat is echt zielige shit.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 10-10-2005 om 23:02:30
oke, maja vaak maken de ouders ook meer "overtredingen" dan de spelers zelf bij de e's en f jes.
zitten beetje te schreeuwen en te schelden vanaf de lijn...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 23:11:09 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 11-10-2005 om 07:40:36
Quote:
Schaduw schreef op 10-10-2005 @ 22:55
wil ik jou wel eens fluiten.... hoor het NOOIT! echt nooit. Af en toe van een ouder... maar nooit van spelers zelf. Is inde 4/5 jaar dat ik fluit minder dan 10x gebeurt


ik heb 10 jaar op veldvoetbal gezeten, en ELKE wedstrijd was het een gewoonte om de scheids te bedanken even een hand geven, een gewoonte! of die nou slecht had gefloten of supergoed.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op dinsdag 11-10-2005 om 07:50:15
@Schaduw

ik fluit zelf b-jeugd dat is 14,15 aan het begin van het seizoen ik ben zelf ook pas 2 mnd 16, Ik zeik zelf ook wel op scheidsrechters maar ik heb er nu wel mer respect voor maar soms is het iid echt drastimatisg
----------------------------------------
overdedreven dang
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 11-10-2005 om 10:04:00
weet niet waar jij fluit maar B is 15,16 jaar.. C is 14,15... en ik heb maar weinig echt goede scheidsen gehad
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 11-10-2005 om 10:47:57
Hij fluit hockeywedstrijden. Heb ik zelf ook gedaan. Ik floot een keer Meisjes E (!!!!) en een vader van één van die meisjes ging permanent door het lint om elke beslissing. Dat is helemaal uit de hand gelopen en die heb ik van het veld moeten slaan. Waren verdorie meisjes van 7/8 jaar en die kerel was 50 ofzo.

G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 11-10-2005 om 15:48:49
damn gaat ver..
maar ff voor hyreme: ik speel in de A's maar daar hebben we 2 van 17 jaar en zelfs 1 van 14 en de rest 15 a 16 jaar
(maar dat komt ook dat we geen b's meer hebben:S)
maar ja waar het eigenlijsk voor bedoeld was dit topic..
drop hier je ervaring met domme beslissingen van de scheids zoals een kwartier te vroeg affluiten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2005 @ 15:56:00 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
creative
Fresh
Gepost door creative op dinsdag 11-10-2005 om 15:54:33
Ik zit B en ben 14 Hyreme, maar goed

Ik kan me er soms wel gruwelijk aan ergeren.
Meestal heb ik trouwens een KNVB scheids
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 11-10-2005 om 16:03:44
ik geef de scheidsrechter vrijwel altijd een hand, alleen als hij echt heeel kut heeft gefloten. ik heb ook maar zelden een goede scheids
ik speel 1ste klas daarom hebben we gelukkig wel altijd een knvb scheits
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2005 @ 16:30:22 ]
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op dinsdag 11-10-2005 om 16:44:01
ik sit in de A2 en heb bijna altijd slechte sgijdsrechters maarjah dat zullen ze van onze schijtsrechters ook vinden
----------------------------------------
overdedreven dang
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 11-10-2005 om 16:48:14
Als je niet in de leeftijds klasse zit waar je eigenlijk hoort.. zit je met dispensatie.. of heeft je club een te klein aantal spelers voor je leeftijdsklasse ( a b c d e f {g} ) dus dan wordt je naar een hogere leeftijdsklasse geplaatst..

of je moet zo goed zijn.. dat je hoger mag spelen..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 11-10-2005 om 16:49:04
een gozer die ik ken zit in de B en is 13 jaar... maar hij is dan ook weer heel goed.. (arjan robben more look alike) hij is echt uber.. inzicht zijn pasen gewoon buiten natuurlijk..

ontopic:
scheidsrechters kunnen fouten maken omdat ze het moeilijk hebben.. neem marokko -egypte..
maar het is ook vaak gebrek aan kwaliteit
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 11-10-2005 om 19:41:31
de ergste scheidsrechter waar ik ooit tegen/mee speelde, zag er precies zo uit als Hitler
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 11-10-2005 om 19:46:29
Quote:
V.I.P. schreef op 11-10-2005 @ 19:41
de ergste scheidsrechter waar ik ooit tegen/mee speelde, zag er precies zo uit als Hitler

bij mij een kromme opa van 75 met ze knvb pakje uit de jaren '50
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 11-10-2005 om 20:51:09
offtopic,
juice fm:
Jay-Z wilt zijn imperium uitbreiden. Na zijn succesvolle rapcarrière, zijn kledinglijn 'Roc-a-Wear', zijn aandeel in het NBA-team New Jersey Nets en zijn presidentschap bij platenmaatschappijen 'Def Jam' en 'Roc la Familia', wil de succesvolle businessman nu ook de succesvolle Engelse voetbalclub Arsenal kopen. Jay-Z is volgens bronnen al in onderhandeling met de Londense club. Bij Arsenal zijn onder andere Dennis Bergkamp, Quincy Owusu en Robin van Persie actief.

hopla ff arsenal kopen..

RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 11-10-2005 om 21:29:58
alsof het niets is idd..

maar weer ontopic?
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op dinsdag 11-10-2005 om 23:05:23
het is altijd zow leuk om een scheidsrechter te hebben die niet fluit als iemand half doormidden word geschopt.
Maar iemand geel geeft omdat hij iemand heel ligt aanraakt|
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 14-10-2005 om 23:25:47
haha

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op vrijdag 14-10-2005 om 23:26:36
lol
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.