Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-02-2001 om 16:59:55
Er zijn steeds meer manieren om films te bekijken. TV, bioscoop zijn de oudste sinds wel iets langer als de meeste van jullie bestaan heeft men de video. En de afgelopen paar jaar is DiVX er in op komst.

Maar hoekijken jullie nou het liefst een film. Thuis voor de buis, een videootje er in of programmering. Gezellig naar de bios. Of toch liever een DiVXje op je al dan niet 17" monitor of je videooutput.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 19-02-2001 om 17:08:18
Ligt aan het gezelschap, met een leuk vrouwtje ga ik toch liever naar de bios dan voor mn 17" schermpje zitten.... :knipoog:
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
P8a Gepost door P8a op maandag 19-02-2001 om 22:08:39
Uhm films moet je kijken vanuit je bed met je lieffie en dan op video. Dan ben je niet verplicht hem af te kijken en kun je 's ochtends afkijken.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 19-02-2001 om 22:39:05
Als ik vervoer heb, kar ik het liefst naar Antwerpen om in het Metropolis een filmpje te kijken.

Andere optie: DTS versterker aan, DVD-tje in de speler, geluid voluit en een grote zak chips op de bank.
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-02-2001 om 23:33:35
AH KUT JAH! (bijdeze mijn oprechte excusses aan het vrouwlijk volk hier :knipoog:)

De DVD spler is er ook nog. Nog mensen die een voor keur voor DVD hebben :smile:

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
McBouncer Gepost door McBouncer op dinsdag 20-02-2001 om 00:10:16
Sommige films MOET je gewoon in de bioscoop zien omdat ze op een klein scherm veel minder tot hun recht komen (alle Star Wars film, The Matrix, Terminator 2 (Arnold Schwarzeneggert met zijn :gun: :smile: ) maar voor de rest gaat mijn voorkeur toch zeker uit naar divx (mits het een dvd-rip is, want het beeld moet natuurlijk wel goed zijn). Een nadeel van dvd-rips is wel dat ze zo vaak breedbeeld zijn en mijn tv (op monitor kijken is irri en mijn videokaart heeft gelukkig een tv-out :sol: )is toch al zo klein, dat je als er dan ook nog van die zwarte balken boven en onder zijn helemaal niets meer overhoudt :frusty:
Natuurlijk, video is ook wel leuk, maar waarom zou ik nu een oude video gaan kijken als ik de divx's van Unbreakable en Snatch heb liggen?
----------------------------------------
Is it coz I is black?
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 20-02-2001 om 14:08:22
Spade, hier is er 1 :)

Demn.. sinds de laatste keer dat je bij me langs bent geweest is mijn collectie zwaaaaaaaaaar gegroeid.. TE erg zelfs, ik heb nu gewoonweg be-lach-e-lijk veel films liggen..

Weetje wat roelt? Gladiator KEIHARD :) Gisteravond gedaan.. vanavond nog maar een keer denk ik :)
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 20-02-2001 om 14:14:13
nou euh, het liefst kijk ik films terwijl ik tegen me lieffie aan lig zodat ik als de film eng wordt (en dat wordt elke film) lekker tegen haar aan kan kruipen :sol:

Ow en nasi ik denk dat ik zaterdag ff wat dvd's van je ga lenen :smile:
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 01-03-2001 om 20:58:23
Bioscoop all the way
yiddo Gepost door yiddo op vrijdag 02-03-2001 om 00:27:35
90% bios en dan vooral sneak previews.. want dat is gewoon het dopeste.. en dan als er echt een topper draait naar een grote bios in schevingen,rdam of adam
6% de oude vertrouwde video blijft toch gewoon relaxt
dvd heb ik niet.. veel te duur enzo
divx 4% blijft toch minder die japanse ondertiteling of franstalig..:-)))

peace

yid
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 02-03-2001 om 00:57:04
Vanuit me bed gewoon de een of andere vage foute b-film die 's avonds laat nog wordt uitgezonden omdat er toch geen hond kijkt en ze niet niks uit kunnen zenden.
En dan een zak chips, een pak koeken en een grote fles sinas op me kamer.
Dat is gewoon je van het voor mij.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
McBouncer Gepost door McBouncer op zaterdag 03-03-2001 om 22:18:09
Yiddo, waar haal jij je divx vandaan?
De gemiddelde film die ik download is een dvdrip en heeft GEEN japanse ondertiteling en is ook niet franstalig ofzo :
----------------------------------------
Is it coz I is black?
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.