Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
www.rapidshare.de bewijs maar. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 18:48:25 ] ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: indivisueel schreef op 18-01-2006 @ 18:36 @ dap sorry maat, maar DEK heeft gelijk: Opgezwolle_-_Eigen_Wereld-NL-CD-2006-HB Je_moeder_-_Lekt_ook-BE-CD-2006-HB | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
whuahauaha. TradeMark als je heb hebt. Moet je beste netwerk hebben ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
TradeMark | ![]() | ![]() |
oke, zal 1 mp3 uploaden op rapidshare, als bewijs | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Dan is hij niet gelekt toch... wat jullie willen. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nu gaan we het krijgen hoor.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
gelekt of niet dikke skeit aan. ik moet dit album hebben. orgineel ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Weet niet of ik zal uppen, ook geen zin in gezeik ![]() | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Zie je wel, loos alarm ---------------------------------------- Days to come | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
kneusje zeg dan meteen dat je hem niet hebt. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: TradeMark schreef op 18-01-2006 @ 18:52 Weet niet of ik zal uppen, ook geen zin in gezeik ![]() Okeej, jij hebt dus niets, en nu opzouten met je aandachttrekkerij .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Oke, wat jij wil Edit: En hij plaatste mijns inziens inderdaad een goede link, maar uit respect voor de artiesten doen we dat dus niet he...kopen die shit.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 19:01:04 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
haha hou maar op ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: TradeMark schreef op 18-01-2006 @ 18:51 oke, zal 1 mp3 uploaden op rapidshare, als bewijs Gaat ie hoedenplank uppen? ![]() Edit: ow ik ben een beetje traag zie ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 18:55:04 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
tjap, die is allang uit | ||
koop m toch zo origineel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hahaaha, faka met dat? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
HAHAHAHAHA. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
die kent iedereen natuurlijk al, zo kan ik het ook ---------------------------------------- Days to come | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ehm voor de mensen die hem niet gedownload hebben en voor schut staan: Alle : Hoe issie nouw's, je luisterd naar 3 voor 12 xl, wix's, hoe issie nou Zijn bij deze versie er uit. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 18:57:38 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lekker boeiend ook, ik hoef me niet te bewijzen. Geloof t of niet, who cares | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ik mis toch die '3voor12XL tis wel tan2 hard hoor' .. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Die ook inderdaad, dit is de originele versie, hij klinkt ook mooier in me koptelefoon. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 18-01-2006 @ 18:52 gelekt of niet dikke skeit aan. ik moet dit album hebben. orgineel Niet teveel gaan hypen, anders voldoet het zometeen minder aan je verwachting ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 18-01-2006 @ 18:57 Ehm voor de mensen die hem niet gedownload hebben en voor schut staan: Alle : Hoe issie nouw's, je luisterd naar 3 voor 12 xl, wix's, hoe issie nou Zijn bij deze versie er uit. hm even de track 'vervangen' dan ---------------------------------------- beng! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
http://s8.invisionfree.com/Nextuphiphop/index.php?showtopic=7567 Oh dit mag toch niet ofwel? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 19:01:28 ] | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
te laat. mijn verwachtingen zijn al fucking hoog. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
de spookradio versie had ook alle dingen eruit ![]() ![]() | ||
ja ik ga me er verder ook niet druk om maken. Hoop gewoon zo de SE te kunnen bemachtigen ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Relex, wat staat er in dat topic dan? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 18-01-2006 @ 19:02 de spookradio versie had ook alle dingen eruit ![]() ![]() Precies, maar 1 ding is zeker, Zwolle laat die shit heus niet zomaar lekken ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 18-01-2006 @ 19:03 Die nieuwe Opgezwolle album.Relex, wat staat er in dat topic dan? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
sure ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 18-01-2006 @ 19:05 Je hoeft het niet te geloven, maar ondertussen ben ik al track 3 aan het luisteren.sure [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 19:06:43 ] | ||
indivisueel stoeptegels & klinkers! ![]() |
![]() | ![]() |
jezus, wat zijn jullie ongelovig.... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Relex zou best gelijk kunnen hebben, ik kan niet checken, heb nog geen 150 posts, mja. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
de tering ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Haha ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja mag niet, het spijt muh. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2006 @ 19:12:14 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |