Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
989
Gepost door 989 op dinsdag 11-10-2005 om 14:44:54
Quote:
Het allerbeste uit de vele hiphop platen die tegenwoordig uitkomen, R&B met een randje waarvoor je niet naar de discotheek kunt, het superhippe reggeaton en de meest aanstekelijke groovy hits; dat is in het kort de inhoud van de WHAT'S POPPIN'.
Vanavond met een live optreden van Pete Philly & Perquisite. Quote van Talib Kweli over dit duo: "deze jongens lopen muzikaal gezien lichtjaren voor op de scene". Nou, nou die kun je in je zak steken. En dat van een grootheid als Talib; de meesterpoëet en het hiphop-geweten van New York. Maar eigenlijk is het ook wel terecht want MC Pete Philly en producer Perquisite hebben met hun plaat 'Mindstate' wel een kroonjuweel afgeleverd. Hiphop die alle kanten opgaat; jazzy en laidback maar soms juist weer uptempo of donker en zich niets aantrekkend van de vaste conventies. Live met contrabas, cello en saxofoon. Supercool! (www.ourmindstate.com)

5 euro, aanvang 23.00, Burgerweeshuis.
----------------------------------------
11:15 989 in de bus
Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 11-10-2005 om 14:56:35
koel.. het checken waard..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
brewer
Zeg Zwolle!
Gepost door brewer op woensdag 12-10-2005 om 12:35:02
heb t ff opgezocht...ik wil pete philly nog wel een keertje live zien dus als ik mense mee kan krijge(wordt wel heel lastig denk ik) ben ik van de partij
klik hier voor meer info...
----------------------------------------
Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde?
Outcubus
Gepost door Outcubus op dinsdag 01-11-2005 om 15:43:04
Klote treinen..dat wordt dus niks.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 01-11-2005 om 15:47:25
mooi man deventer lekker dichtbij
Outcubus
Gepost door Outcubus op dinsdag 01-11-2005 om 15:49:13
Zeker dichtbij, ik steel wel een auto
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 01-11-2005 om 15:50:58
Leven zonder rijbewijs is zwaar

Mischien maar is een poging twee doen voor fotograferen Pete Philly en Perquisite. Ik ben over de foto's gemaakt in de Ekko niet tevreden
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Outcubus
Gepost door Outcubus op dinsdag 01-11-2005 om 15:53:20
Dat kwam door alle hitte, stoom en zweet daar
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 01-11-2005 om 16:25:24
hmm mja en het was er gewoon te krap, ik kon niet voor of achteruit en er stonden een paar micstands in de weg
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Outcubus
Gepost door Outcubus op zondag 13-11-2005 om 22:11:19
Hoe was dat feestje dan?
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 13-11-2005 om 22:12:51
waar leg Deventer?
Outcubus
Gepost door Outcubus op zondag 13-11-2005 om 22:14:21
Nabij Zwolle
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 13-11-2005 om 22:14:45
dat is te ver hoor
Outcubus
Gepost door Outcubus op zondag 13-11-2005 om 22:15:49
het is ook al voorbij, don't worry
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 13-11-2005 om 22:17:06
o dom ik heb weer is nie goed gelezen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 13-11-2005 om 22:18:57
Hmmz, ik weet niet hoe het geweest is, ik ben uiteindelijk niet gegaan. Bij nader inzien vond ik het toch te ver en was ik er te lui voor. Vooral dat laatste. Is een keer een rustig weekend gehad voor de verandering. Kon ik me op andere manieren nuttig maken voor NLhiphop
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.