Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Alternative Gepost door Alternative op dinsdag 18-06-2002 om 18:32:49
Yow,

Ik heb nog niet zo heel erg lang gelede deze computer geformateerd, was wel aardig nodig overigens, maar daar gaat het nu niet om. Ik had daarvoor altijd als downloadprogramma kazaa. Ik vind het opzich wel een goed programma maar er zitten nogal wat nadelen aan, soms kan dat ding helemaal niks vinden terwijl er normaal lijsten van die artiest zijn, soms staatie minuten lang te connecten voordat ik aan de slag kan en maakt t je internet en de rest van de computer erg sloom alsie aanstaat. Ik heb em na het formateren nog eens gedownload omdat ik wat software nodig had wat ik verder niet op internet kon vinden. Toen deze eenmaal was geinstalleerd en aan stond merkte ik vooral het verschil als je dat ding op je computer hebt staan, dus na het downloaden is die ook meteen de prullenbak in gegaan.

Ik heb nu audiogalaxy waar ik overigens erg tevreden over ben, maar het probleem daarmee is dat ik geen software kan downloaden ermee, alleen muziek.

Mijn vraag is nu aan jullie: Weten jullie een goed download programma waar ik zowel mp3 en software kan downloaden dat ook niet nog es je computer opfokt?

Thanks
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-06-2002 om 18:41:04
Kazaa lite (Kazaa zonder spyware en troep)
Audiogalaxy gaat legaal, dus das niks
araphor Gepost door araphor op dinsdag 18-06-2002 om 18:43:48
Kijk wel uit dat je niet de update installeerd waar Kazaa eens in de zoveel tijd om begint te zeuren (ook Kazaa Lite). Deze maakt namelijk van Kazaa Lite weer de gewone Kazaa, met gratis reclamebanners!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 18-06-2002 om 19:43:36
Audiogalaxy is niet meer
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 19-06-2002 om 11:11:22
wat is er godver.. met audiogalaxy gebeurt??? ik kan nix meer downloaden!!! damn
zijn er andere programmas??? met kazaa vindt je bijna nix over nederhop en hier kun je ook al nix kopen!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 19-06-2002 om 11:41:49
LRF schreef:
> wat is er godver.. met audiogalaxy gebeurt??? ik kan nix meer downloaden!!! damn
> zijn er andere programmas??? met kazaa vindt je bijna nix over nederhop en hier kun je ook al nix kopen!

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19645

Muziekuitwisselingsdienst Audiogalaxy.com heeft buiten de rechtzaal om een deal gemaakt met de RIAA (Recording Industry Association of America). Volgens de RIAA schend Audiogalaxy copyright door het uitwisselen van geluidsbestanden waarop copyright rust mogelijk te maken. Naar aanleiding hiervan klaagde de RIAA eind mei Audiogalaxy.com aan.

De deal die Audiogalaxy heeft gesloten, is dat Audiogalaxy een zogenaamd "filter-in" system gaat gebruiken. Dit houdt in dat voor alle beschikbare muziek, de componisten en tekstschrijvers, muziekuitgever en/of platenmaatschappij eerst toestemming moet geven voor het gebruik en uitwisselen van hun copyrighted werk.

Momenteel heeft Audiogalaxy alle geluidsbestanden geblokkeerd, óók van geluidsbestanden waar geen copyright op rust. Ook betalende 'Gold Users' zijn het slachtoffer. Audiogalaxy heeft voor alsnog geen verklaring uitgegeven en weerhoudt zich van commentaar.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 19-06-2002 om 13:29:58
pffffffffffffffffff... was juist een goed cdeetje aant downen zal ik nu erges anders moeten zoeken!
Alternative Gepost door Alternative op vrijdag 21-06-2002 om 17:48:57
Nu is nog steeds mijn vraag:

Weten jullie geen ander programma?!!!
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-06-2002 om 18:12:17
Direct Connnect...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.