Index / Muziek / | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Jaja die ceebee heeft een nieuwe track voor de mensen die em nog niet hadden gechecked (ga je schamen!) http://www.ceebass.nl/ceebass_-_achtergrondinformatie.php je kan em ook downen via www.ceebass.nl ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik digg zijn steM! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
chille shizz hoor digg het wel ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
chill nummer. heb nog niet zoveel van hem gehoord maar wat ik heb gehoord is wel relaxt ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dope shit | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind hem niet zo, hij kan me niet echt lang boeien. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Damn, kben fan. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het wel een goed nummer, ik hou wel van iets persoonlijks in een nummer, en die beat bonkt lekker. go ceebie go ceebie! | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Goed nummer ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind 'm ook dope. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
10 voor 1 tegen ofzo. Gaat goed. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
haha het zijn geen verkiezingen hoor hoewel cee et waarschijnlijk wel beter dan balkie zou doen maargoed | ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
CeeBass CeeBass ![]() |
![]() | ![]() |
stem lijst ceebee!voor goede politiek en tegen slechte politiek! maar dat terzijde... thnx voor alle feedback, mensen. het is een trackje bedoelt als intro voor optredens. de meeste van mijn nummers zijn wat aan de rustige kant en daarom vond ik het wel leuk om te proberen met iets harders te komen... ---------------------------------------- www.ceebass.nl; myspace.com/ceebassmusic; ceebassmusic.hyves.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
geen kritiek, mijn mening: ik vind hem helemaal niet hard. 'harder' dan je andere dingen zowiezo maar toch die bass mag gewoon een tik dieper. Als intro zou ik hem stoppen op 1min20, een mooie afsluiter voor een intro. Nu blijft ie maar doorgaan en doorgaan en doorgaan op dezelfde toon... [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2005 @ 18:01:01 ] | ||
CeeBass CeeBass ![]() |
![]() | ![]() |
he dap, ik moet nu wel naar je huis komen en je pakken, omdat je kritiek geeft, dat weet je.... ![]() ---------------------------------------- www.ceebass.nl; myspace.com/ceebassmusic; ceebassmusic.hyves.nl | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij knalt ie lekker hoor ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Vind 'm ook niet zo. Leuk als intro zoals dap zegt. Maar ik wacht eik de hele track op een muzikaal (hard) climax... Dit vind ik zo'n ding als opwarmer, en dan BOEM! opeens een dikke zware beat/bass erin.. | ||
Index / Muziek / |