Index / Drop je eigen audio / | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Deze is voor een speciaal iemand, is van rijmpiet http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=418303 ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Reflux i'm a producer not a rapper |
![]() | ![]() |
als je dit serieus moet nemen. dan kan je het wel vergeten zelfs niet met het slechtse te vergelijken, dit kan beter, zeker weten dat dit gewoon onzin is, neem dat maar van me aan. by the way , als je me niet kent....reflux is de naam zo gezegd zo gedaan, gewoon niet om aan te horen ben recht door zee, en toch niet nat achter de oren ik neem aan dat dit een gewoon een domme grap is neem nlhiphop serieus, en rot op met die shit niks persoonlijks, mzzls :p [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2005 @ 00:44:18 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha !! wat is dit nou weer ? ![]() was jij stoned ofzo ? wat voor soort feed zal ik je geven ? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
1 keer was wel grappig. 89e keer is de lol eraf. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
echt reflux mx en livio jullie weten niks. dit is urban gek, dit is stijl. dikke props ![]() DIe rijmpiet is gewoon de shit, geen discussie mogelijk voorals je me niet kent. me naam is niet reflux DUS krijg de tering tifus kneus (klankrijm) P"Z | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
Kan deze topic alstublieft verwijdert worden ofzo, het is niet eens grappig ofzo. Gewoon kanker kut, heb nu hoofdpijn. ROT OP MET DIE ONZIN ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Je zet je zelf wel erg voor lul ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Damn, als er een keer wat bullshit wordt gepost gaat iedereen reageren, en als Rijmpiet een serieus nummer dropt en om fee vraagt, feed er niemand.. ![]() Zie: forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10267 [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2005 @ 16:13:13 ] | ||
Spark De vonk slaat over... ![]() |
![]() | ![]() |
Sesamstraat is nog vermakelijker... | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
RnB gek RnB blijft voor homofielen hoor ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
WTF ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
geniaal ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
jullie hebben ook geen humor :p maar ok tis niet helemaal een topic waardig ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
tering, wat een gare opmerkingen allemaal... ik vond 't wel humor dit, maar ben dan ook ape-fokking-stoned. ![]() En 1 line vond ik best goed: "kom niet zeuren ik verneuk muziek en noem 't urban" (ja toch, gebeurt veel tegenwoordig) Ti's toch duidelijk dat dit gewoon een beetje gekut is, neem 't dan ook niet serieus, hoef je ook niet te lopen bitchen. Zeikerds. Dat r&b voor homo's is ben ik het mee eens, maar dis gewoon wat gekloot toch. Sommige stukjes mochten iets minder lijp, dan had 't wel een geinige bullshit-track kunnen worden zeg maar. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2005 @ 20:32:50 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
remixxxxxxxx ![]() ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hehe ik vind hem wel dope | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Whahahahahaahahahah(L) IJSJUHHHHHHHS .. LEKKER URBUN .. Ben heel straat urbun... ben heel erg straat ... ben heel erg urban... nanananannanananananananananaannananananananananananannnnnnnnnnnnnnnaaaaa OEH YEAAAAH NANANANanananananna jajajajajajaj hee ben tuuutututtutututututututututututut en ik heb heel veel toekomsten en we gaan helemaal loesoeee ik draag foeboeee en ben stoerrrrrr... draag foeboeeee's draag foeboee'ssss Ik kom billi kommen chilli :p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dit echt heel erg tof van je gast. goed dat je der eindelijk voor uit komt. respect..... | ||
Index / Drop je eigen audio / |